Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 8 членови он-лајн :: 1 Регистрирани, 0 Скриени и 7 Гости :: 2 Bots

alidzan21

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (939)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1264 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е dekio

Нашите членови се испратиле точно 8262 мислења in 2388 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 Кои се тоа суфиии on Нед 03 Апр 2011, 12:50 am

LAUTKA

avatar
Модератор
Модератор
Кои се тоа суфиии








Суфизам – доаѓа од зборот тесавуф, што значи мистицизам.

Мистицизмот нема подлога во оригиналното и темелно учење на исламот, ниту пак во проповедањето и делувањето на Пратеникот Мухамед, нека е Божјиот мир над него.
Се карактеризира со многу христијански, хиндуски и други пагански обичаи, меѓу кои и барањето посредништво од мртвите, признавање светци и молење на нив и на нивните гробови.
Тоа претставува новотарија во верувањето и делувањето на некои муслимани, а со самото тоа го загрозува нивното припадништво кон исламот, па така неосновано се отфрла од рамките на исламот.

Накшибендискиот тарикат, иако најблизок до изворното исламско учење, е еден од многуте тарикати, односно, патишта на спознавање на Бога и духовно воздигнување на степени познати само на нив. Тарикатите вообичаено се нарекуваат по нивните основачи кои на луѓето им ги откривале своите таинствени учења и патишта. Ваквата поделба е надвор од учењето во Куранот и праксата на Пратеникот Мухамед, нека е Божјиот мир над него, па исламот се оградува од неа .


Телото има свои потреби. Воздржувањето од нив, по мислењето на научниците е штетно. Секој зухд или тесавуф што ги скратува тие потреби, нема врска со исламот. Кога исламот се бори против материјалистите, тогаш тој мисли на предебелите развратници и на тешките и распуштените уживачи на страстите.

Меѓу суфиите биле и оние кои сметале дека надевањето во Бога, неизвршување на причините и неупотребување на средствата. Не работи на собирање на прехрана, чека таа да му дојде без работа; го остава болниот без лечење и се надева дека ќе оздрави без лек; заминува во пустината без храна и се надева дека таа самата ќе му дојде; не ја бара науката и верува дека знаењето ќе му дојде без барање. (ова не ве подсеќа на монаштвото)
Аллах да не сочува од искривување на Неговата вера!







Зборувајќи за суфиите и ставот на исламските научници кон нив шејхул – ислам Ибн Тејмијје вели:

“ Така една група негативно ги окарактеризирала суфиите и тесаввуфот, и рекла дека се новотари , оние кои што го напуштиле Суннетот на Аллаховиот Пратеник с.а.в.с.. Овој говор е пренесен од еден број научници и нивниот говор за нив е познат. Во нивниот став за суфиите нив ги следеле групи научници на фикхот и келамот.

Втората група претерала по прашањето на суфиите, тврдејќи дека тие се најдобрите створенија и најпотполните после пратениците.Двата става не се исправни. Исправно е дека има меѓу нив такви кои што се трудат во покорноста кон Аллах џ.ш., како што е случај и со другите групи. Така меѓу нив ( суфиите ) има и такви кои имаат предимство, сходно на нивниот труд, има и такви кои се “ средни “ , а во двете групи има и такви кои што се трудат па грешат, и прават грев, па се покајуваат или не се покајуваат.

Меѓу нив исто така има и такви кои што се огрешиле према себе и кои му се непокорни на својот Господар.

На групата на суфиите им се припишала групата на новотарите и отпадниците, но научниците од редовите на суфиите таквите не ги сметаат дека се од нив,како Халлаџ кого го оспориле мнозинството на суфиските научници, како Џунејд ибн Мухаммед, предводникот на оваа група и некои други. Ова го спомна шејх Ебу Абдир-Рахман ес – Сулеми во делото “ Tabekatu Sufijje “ и Хафиз Ебу Бекр ел – Хатиб ел – Багдади во “ Tarihu Bagdad”. ( Medzmuatu-l-fetava, 11/14). “

Овој говор на шејхул – ислам Ибн Тејмијје го потврдил и шејх Абдул Кадир Арнаут, кога рекол: “ Сметам дека исправното значење на тесаввуфот ( суфизмот ) е : омекнување на срцето и одгој на душата, онака како што тоа ни го појаснува Ибнул Кајјим во своите дела. Првата книга која што остави длабока трага во мене беше “ El – vabil es – sajjib minel – kelimit – tajjib “ ( книга која што зборува за вредноста на зикрот). Меѓутоа, кога се во прашање книгите од тесаввуфот ( суфизмот ) кои што се далеку од исправниот степен, не ги користам и ги критикувам таквите дела .” ( Kesfu lisam, 34 ).

Еден Босански алим (учењак,научник) Мехмед Ханџиќ појаснува исто така дека намерата на тесаввуфот ( суфизмот ) во неговото прво доба кога се појавил била чистење на душата. Меѓутоа, тоа било, како што вели Ханџиќ:

“ Додека помеѓу присталиците на тесаввуфот ( суфизмот ) не се вовлекоа пантеистички идеи и на Исламот спротивни мислења и назори кои што на сила ги трпаа под капата на исламот.” ( Izabrana djela, 2 /189)

На голема жалост на мнозинството од оние кои себе си се нарекуваат суфии, во наше време и на нашите простори, тие и припаѓаат на онаа група која што ја опишал Ханџиќ, а која што е далеку од Исламот. Така што ќе видиме дека мнозинството од нив своето учење го темелат на делата од Ибн Ареби, Халлаџ и други, личности ( суфии) кои што исламските научници ги прогласиле за еретици – отпадници.

Хафиз Бурхануддин ел – Бикаи напишал посебно дело кое се вика “ Tenbihul – gabijj ila tekfiri ibn Arebijj “, кое го посветил на појаснувањата за неверството на Ибн Ареби и сличните на него. Во своето дело спомнал десетина учењаци, меѓу кои има многу од оние кои го носеле називот “ шејхул – ислам “ ,а кои јасно Ибн Ареби го прогласиле за еретик.

Покрај ова денешните суфии исто така се ПРОПАГАТОРИ НА ШИИТСКАТА ИДЕЈА. Така што во своите текии ја величат шиитската улема, како Хомеини и другите водачи на оваа заблудена секта.

Кај научниците на Ехлис - сунне вел – џема,ат постои јасен став и нема никакво разминување дека шиитите се една од многубројните секти чија што појава ја најавил Мухаммед с.а.в.с. во своите хадиси. Ова сфаќање е општо прифатено кај сите научници од нашите простори. Помеѓу оние кои што тоа го споменувале во своите дела биле : Хасан Кафи Прушчак, Мехмед Ханџиќ, Мухаммед ибн Пир Али ел – Биргави и др.

Овој последниот го напишал трактатот “ Tuhfetul mustershidin fi bejani firekil muslimin “
( Подарок за трагачите на вистината за коментирањето на учењето на исламските фракции).

Зборувајќи за рафидиите- шиити, помеѓу останатото вели : “ Бог да ги направи проклети поради она што го зборуваат !” ( Anali 11 – 12 ).

Денешните шиити не се разликуваат од претходните ,како што тоа некои сакаат да ни го прикажат. Доколку погледнеме во делата на нивниот современик Имам Хомеини ќе се увериме во тоа. Овој нивен “ Имам “ тврди дека нивните “непогрешливи имами “ се подобри од пратениците и мелеките.Потоа дека асхабите го искривиле Кур,анот,како што тоа го направиле евреите и христијаните со Тевратот и Инџилот, и уште мноштво други заблуди.

На Босански јазик е преведена книгата “ Dvije oprecne slike kod ehli sunneta i shiija imamija “ од познатиот алим Ебул Хасан Ен Недеви,која топло ви ја препорачувам да ја најдете и прочитате, а која ни дава еден приказ за шиитите и нивното учење, а посебно за учењето и идејата на сегашните шиити кои што се на власт во Иран.

Според она што го изнесов,сами проценете дали суфизмот е нешто друго ,освен продолжена рака на шиитското учење.

Аллах да не сочува од него!


______________________________________________
Аллаховата вера е - Исламот, навистина! Оние со дадената им Книга се разединија токму тогаш кога им дојде знаење. Беа еднинадруги себични. А оној кој не ги признава ајетите Аллахови... па, Аллах е Брз Пресметувач, навистина!

2 Вистинското лице на Суфиите on Сре 14 Ное 2012, 8:14 pm

Al-Ghuraba

avatar
Модератор
Модератор


Во името на Аллах, Сомилосниот, Милостивиот!


Дефиниција за Суфија

Зошто се нарекуваат со ова име?

Зборот “Суфизам“ потекнува од грчки збор “Софија“ и значи мудрост. Исто така овие зборови укажуваат на волнени облеки (Суф). Овој збор би бил најисправен на нивното име, затоа што волнената облека означувала аскетизам (Зухд). Се пренесува од Шејху-ул-Ислам ибн Тејмијје (рахимехуллах) во Меџму –ел- Фетва“ (11/7) дека до Мухаммед Бин Сирина дошла вест дека има еден народ кој облекува волнена облека за да изгледале како Иса син Мерјемин. Па тој рекол:

“Има еден народ кој носи и кој препорачал носење на волнена облека тврдејќи дека така ќе изгледаат како Месих син Мерјемин. Меѓутоа, ние се држиме за Пратениковиот пат, а тој (саллаллаху алејхи ве селлем) облекуваше волна а и други ткаенини.


Вистинското појавување на Суфија

Што се однесува до појавување на суфија, име “Суфизам“ било непознато во времето на асхабите. Навистина било непознато во времето на првите три генерации. Шејху-ул-ислам ибн Тејмијје (рахимехуллах) рекол дека Суфиите по прв пат се појавиле во Басри во Ирак. Таму некои луѓе претерувале во обожавањето (ибадах) и одрекнување од оводуњалучкиот живот, што никаде друго не било видено. [1]

Како се појавиле Суфиите?

Во неговиот почеток не постоеше ништо што целосно се разликува и судира (од вистината), туку тоа беше само претерување во аскетизмот, извршување на зикрот и поседување на неверојатни богобојазности кога се потсетувале на Аллаха. Некогаш толку би претерувале дека паднуваа во несвесници а и умирале кога би слушале ајети во кои се споменува казна. Може да се запази во историјата дека судијата Басре, Бин Ауфа, во текот на Сабах намаз учеше:

“А кога во сурот ќе се дувне.“ [2]

и веднаш потоа паднувал мртов. Исто така постои случка во историјата за Ебу Џехер слепецот, паднал мртов кога Салих ел-Мурри читал од Кур’анот, додека другите занемиле.

Шејх-ул-Ислам ибн Тејмијје дадол свој коментар на ова:

“Меѓу асхабите и следбениците после нив ова не се случувало и тие тоа го осудија на некои од нив: Есма ќерката на Ебу Бекр, Абдуллах бин ез-Зубејр и Мухаммед бин Сирини.Тврдеа дека такво нешто е Бидат (новотарија) и се спротиставува на делата од асхабите.“ [3]

Ибн-ул-Кајјим ел-Џевзи вели:

“Суфизмот е правец кој во почетокот е основан на воздржување од оводуњалучкиот живот, како би после тоа следбениците на тој правец започнале да се занимаваат со музика и танцување. Со тоа, нив им се придружија тие кои брзаа за животот после овој (живот) поради нивното очигледно одрекнување од овој свет и поради едноставното и брзгрижно живеење.“ [4]

За појатавта на Суфија и нивното потекло, Шејх Ебу Зехра (рахимехуллах) рекол:

“Прв извор: Некои од муслиманите го посветуваа сето внимание од овојдуњалучки живот за во целост се посветат во ибадет. Ова започнало во времето на Пратеникот (саллаллаху алејхи ве селлем), кога некој од следбениците одлучија да ја поминат ноќта во не спиење и не клањајне. Други одлучија да постат секој ден, додека некои одржаваа браќни врски со жените. Кога Пратеникот (саллаллаху алејхи ве селлем) го дознал ова, рекол:

“Што е со луѓето кои зборуваат така? Јас постам и го прекинувам постот, клањам но и спиам и се женам со жените. Оној кој ќе сврти грб на мојот Суннет не е од мене.“ [5]

Покрај тоа, и Кур’анот го забранува монаштвото:

“...Додека монаштвото тие сами, како новотарија, зедоа...“ [6]

После преселувањето на Пратеникот (саллаллаху алејхи ве селлем) и неговото придружување поголемото друштво меѓу мелеките, и прифаќање на Исламот од страна на голем број луѓе од други вери се зголемил бројот на оние кои претеруваа во изолирање од овој дуњалучки живот и неговите благодати. Така луѓето пронајдоа место во срцата на овие луѓе, а срцата им беа како плодна земја.

Друг извор кој ги привлечи душите на луѓето е нешто што се појавило кај муслиманите во две идеологије. Една е филозофска додека другата има корења во поранешните вери. Што се однесува до првата идеологија, филозофското мислење е дека знаењето и спознавањето допираат до душата врз помош на душевни вежби и чистење (на душите), а што се однесува до другата, таа претставува верување кое се основува на убедување дека божанството допира до човечките души и дека се отелотворува во човекот. Во времето кога муслиманите започнале да се помешуваат со христијаните ова верување започнало да се зема упорно меѓу сектите кои во поранешните денови лажно се припишуваа на Исламот. Ваквото верување се појавило кај Сабиера и Кајсамијја, потоа кај Карамита, Батинија како на крајот се земало упорно кај некои Суфии...
Има уште еден извор кој го користат, а ко го открива Суфизмот. Тоа е дека текстовите во Кур’анот и Суннетот имаат ванско (захир) и скиено (батин) значење. Јасно се гледа дека го зедоа ова учење од Батинија.“ [7]

Сите овие идеологии меѓусебно се измешале, почнувајќи од претерувањето во воздржување од оводуњалучкиот живот до учење кое значи дека божанството се покажува во човечки лик и дека создавањето во една единствена целина а тоа е Аллах. Како резултат на овие измешани идеи, доаѓа до појава на Сифиите во Исламот. После 4-тиот и 5-тиот век ќе бидат се екстремно. Го достигнаа врвот на оддалеченост од Чесниот Кур’ан и Суннетот чистите упатства.

Достигнато е такво ниво дека пристаниците Суфиски се сите оние кои следат Кур’ан и Суннет нарекуваа, “Луѓе на шеријатот“ и “Јани луѓе“ а себе се нарекуваа “Луѓе на вистината“ и “Луѓе на скриеното“.

Автор: Шејх Мухаммед бин Раби ел-Медхели

Извор: Haqîqat-us-Sufijjah fî Dhaww-`il-Kitâb Was-Sunna

Превод и Обработка: Ахли-Суннах
-----------------------------------------

[1] Меџму-ел-Фетва 11/6

[2] 73:8

[3] Меџму-ел-Фетва 11/6

[4] Талбис Иблис стр. 126

[5] Бухари и Муслим

[6] 57:22

[7] Книга “Ибн Тејмијје“ стр. 197-198 од Ебу Зехре


https://www.facebook.com/pages/Ahlu-Sunnah-Media/161598790616171

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот