Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 7 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 7 Гости :: 2 Bots

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
Дали целта ги оправдува средсвата односно начинот за доаѓање до истата цел?

Да бидам јасен дали е дозволено човек со харам иметок да прави хаирли дело?

Дали со учествување на избори наречете ги било какви демократски или некакви други кои немаат врска со Шријатот и да се дојде на власт за да би можел да се воспостави Шеријат??

Ако може со докази и дали била праксата на Мухаммед с.а.в.с. и исправните предходници таква?

Ве молам немојте да правите разлика измеѓу тогашно време и денеѓно време Кур'анот е објавен да биде патоказ до Судниот Ден!!!

БаракАллаху фикум!

Сееламуналејкум!!

Haqq

avatar
Администратор
Администратор
Ахи, легитимно е, ако ја достигнеш целта, „исправана исламска држава„ да се створи!

Види - каков бил начинот на мухаммад кога правел давет на таухид? Кога се оженувал за повеќе жени, дали била целта негова, за да го задоволи неговото машко посакување? (Еузубиллах)!!!

Само Кафирите тоа го велат, дека земал повеќе жени, за да се задоволи самиот тој! Астагфируллах! Кафирскат идеологија!

А секој муслиман, кој што истражил добро знае, дека земал жени од племиња, кои што имале голем статус, во тогашниот џахилок, со целта, муслиманлокот да се шири како и да се штити од раздвојство.

Имам ен невеви го има на еден капител во „ријад ус-салихин„ број 81 на речено:

„Забрана посакување владителство и слободни гласања, како и владителството да се одбие, се додека самата состојбата не повикува потреба на тоа

Нај долгиот хадис од тие 4, ке го постирам тука:

Ебу саид абдур-рахман ибн сумра (р.А) пренесува, дека пејгамберот му рекол: „О абдур-рахман ибн сумара! Немој никогаш да молиш владител да постаниш! Дека кога ти ја дава некој таја функција, без да ја посакуваш истата, ке добиеш помош за извршувањето нејзино; Но ако ти се дозволи, од кога побара молба за владителството, ке носиш самиот одговорност за се то тоа! Ако дадеш заклетва (цилови да исполниш во твоето владеење), и покасно наџоаш нешто подобро, тогаш створиго подоброто и дади нешто за твојата заклетва.„ (пренесено во сахих од ел-бухари и сахих од мулсим)

Како што гледаме тука, Мухаммад му припоручува на абдур-рахман ибн сумара да не зема владителство, со кое ке има голема одговорност! А имам ен невеви разликува во се то тоа меџу „посакување владителство според својата желба„ и посакување владителство „според потребата„, затоа што тој лично не гледа чиста забрана во тие пренесувања. Аллаху Алем!

И вАллахи, во египет има голема потреба, затоа што ако дојде другиот тагут на власт (ел барадеи, кој што сака да се кандидира), ке биде таја држава уште повеќе до ближена до демократија, него како што беше (плажи, дискотеки итк. - чисто имитирање на кафарите).

Аллаху Алем Ахи, Аллаху Алем!

Дали би имал ти предлог, на кој начин да се организира муслиманска држава во египет? На кој начин?

Астагфируллах - те молам Ахи, немој да ми замеруваш, ако не се слагаме во оваа тематика, со сегашната состојба во државите.

И те молам да знаеш, дека ова неје никаков напад кон твојот став од страна на куфур бит тагут! Во секоја причина сум со тебе! Но Алхамдулиллах, начинот на ресулАллах ни докажува, на каков начин го водел ширењето на таухид! Секоја забрана, се по степено, полека! Секоја нова наредба, се по степено, со свое време, дур стана исламот „прекрасна и дополнета„ религија!

И верувајми Ахи, оној народ, во оние „така наречени исламски држави„ има гооолемо место за давет на таухид. ИншАллах, со владитери, кои што живеат за „Ла ИллАха ИллАллах„!

Аллаху Алем!

БаракАллаху Феек и

http://www.ahlu-sunnah.org

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
Ве алејкумусселам ве рахметуллах!!

Астагфируллах - те молам Ахи, немој да ми замеруваш, ако не се слагаме во оваа тематика, со сегашната состојба во државите.

И те молам да знаеш, дека ова неје никаков напад кон твојот став од страна на куфур бит тагут! Во секоја причина сум со тебе! Но Алхамдулиллах, начинот на ресулАллах ни докажува, на каков начин го водел ширењето на таухид! Секоја забрана, се по степено, полека! Секоја нова наредба, се по степено, со свое време, дур стана исламот „прекрасна и дополнета„ религија!


Не не Валлахи, не го мислам тоа, ваков дијалог има голем хајр!!


Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
Ахи, легитимно е, ако ја достигнеш целта, „исправана исламска држава„ да се створи!

Хмммм!!

За да биде исправно едно добро дело во Исламот има два рукнови кои без еден од нив не важи доброто дело односно не е примено, било да се работи за нешто што е ФАРД или СУННЕТ или МУСТЕХАБ, а тоа се со ИХЛАС-да биде исклучиво само заради Аллахово задоволство , значи да се биде само во Негово Име и да биде по СУННЕТ- а тоа е да се биде направено онака како не подучил Мухаммед с.а.в.с.

Ебу саид абдур-рахман ибн сумра (р.А) пренесува, дека пејгамберот му рекол: „О абдур-рахман ибн сумара! Немој никогаш да молиш владител да постаниш! Дека кога ти ја дава некој таја функција, без да ја посакуваш истата, ке добиеш помош за извршувањето нејзино; Но ако ти се дозволи, од кога побара молба за владителството, ке носиш самиот одговорност за се то тоа! Ако дадеш заклетва (цилови да исполниш во твоето владеење), и покасно наџоаш нешто подобро, тогаш створиго подоброто и дади нешто за твојата заклетва.„ (пренесено во сахих од ел-бухари и сахих од мулсим)

Овој Хадис и вакви како него не може да се докажува тоа тврдење затоа што Хадисот јасно укажува дека се работи воопшто на власт од најниска до највисока гранка во хиерархијата на владеење во Исламот а не поготово да се оттима власта од Тагутите на овој начин преку излегување на избори било демократски кумунистички или некакви си ли арабски кои немаат врска со Исламот.

Аллаховииот Миленик Мухаммед с.а.в.с. рекол „Кој бара Власт не давајте му ја“

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
И вАллахи, во египет има голема потреба, затоа што ако дојде другиот тагут на власт (ел барадеи, кој што сака да се кандидира), ке биде таја држава уште повеќе до ближена до демократија, него како што беше (плажи, дискотеки итк. - чисто имитирање на кафарите).

Аллаху Алем Ахи, Аллаху Алем!

Дали би имал ти предлог, на кој начин да се организира муслиманска држава во египет? На кој начин?


Во денешно време сите ние се прашуваме како да се дојде до Шеријатска држава?
Тоа секако е нормална појава кај сите нас тоа да не мачи, поготово на оние кои почнале нешто да практиковаат или да читаат нешто од Исламот.

Некои почнале да го спроведуваат во дело тоа нивно интересирање било тоа да е преку Џихадот или преку повикување во Ислам или посегнување на Власт преку влегување во тие Законодавни Домови и т.н.

Дај да се вратими од почеток!!

Дали нашава денешна ситуација е полоша или подобра од времето на Мухаммед с.а.в.с. кога почна да повикува во Ислам!!

Мојот одговор е НЕ, на никого од нас не ни се забранува да веруваме во Аллах, да ја практиковаме Верата онака како Мухаммед с.а.в.с. ни ја доставил и објаснал.Нормално има во многу земји да се забранува повикување во Чисти Тевхид или во многу земји им се забранува на нашите сестри да носат било да е Никаб или Хиџаб.Ама сепак стуацијата многу подобра него ли тоагш.

Во тоа време кога Ресул с.а.в.с. а да знаете дека во тие моменти на Муслиманите им беше најтешко, му беше понудена власт и богаство само да се откаже од Исламот и да знаеете дека и тогаш имаше еден вид парламент во Мека, тогаш Аллах субхане ве те ала, му ја објави Сурата ел-Кафирун, каде што јасно се гледа треба раздвојување од нив ними нивната вера нам нашата Вера!!

سورة الكافرون - سورة 109
بسم الله الرحمن الرحيم
1. قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ
2. لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ
3. وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ
4. وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ
5. وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ
6. لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ


Мој насихат е и тоа е мое лично уверување се додека ние самите не спроведиме Шријат врз нас и врз нашите најблиски кои сме ние одговорно за ними(жена и деца) односно се додека самите Муслимани не спроведат Шеријат врз ними тогаш како ќе се спроведе на поширок размер. Затоа бујрум а потоа само ќе си дојде. Па нели Џихадот е да се воспостави да Аллаховиот збор биде изнад све!!

Monoteizam

avatar
Редовен член
Редовен член
[You must be registered and logged in to see this link.]

Ес селаму алејкум ве рахметуллах ве берекатух.

Го поставив ова видео еднаш, мислам дека има корист уште еднаш да се послуша, послушајте го братот она што го кажува.

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
11.لَهُ مُعَقِّبَاتٌ مِّن بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ يَحْفَظُونَهُ مِنْ أَمْرِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَإِذَا أَرَادَ اللّهُ
بِقَوْمٍ سُوءًا فَلاَ مَرَدَّ لَهُ وَمَا لَهُم مِّن دُونِهِ مِن وَالٍ


„За секој од вас, пред него или зад него, има деноноќно мелеки, кои бдеат над вас по наредба Аллахова.Аллах, навистина нема да ја измени ситуацијата на еден народ се додека тој народ не се измени самиот себеси. Ако Аллах сака да му нанеси казна на еден народ, никој во тоа не може да го спречи. Освен Аллах тие намаат друг Заштитник.“
(сура Ар-Ра'д 11 ајет)

Monoteizam

avatar
Редовен член
Редовен член
Ес селаму алејкум ве рахметуллах ве берекатух.

Акхи ќе те надополнам и ќе го преформулирам прашањето:
Дали со добар искрен НИЈЕТ, делото кое е ХАРАМ, може да постане ХАЛАЛ.

Оние кои го применуваат ова правило кажуваат дека се додека намерата од човекот е да се намали зулумот(неправдата)над муслиманите, или да им се обезбеди нешто од олеснување или работи како овие, тогаш гласањето постанува дозволено. И оние кажуваат дека се додека човекот со своето учествување на демократските избори не сака да направи никакво зло и се додека единствена намера му е да донесе добро – тогаш ова го дозволува делото и го прави халал.

И ние кажуваме дека оваа грешка(Грешка во оправдување лоши забранети дела (харам) со добра намера) со логично размислување не е преовладувачка само во оваа тема за која ние расправаме, туку таа се простира низ други важни теми. Затоа ние ќе му посветиме малку внимание тука иншАллах.

Прва цел е дека гревовите поради намерата од оној кој ги прави не престануваат да бидат грешни.

Ебу Хамид ел Газали, Аллах нека му се смилува рекол:

“Гревови: Тие не ја менуваат својата природа со нијјетот(намерата). Така џахилот(незналицата) од општественоста на зборовите од Аллаховиот Посланик салаллаху алејхи ве селлем: “Делата се вреднуваат спрема намерата“, мисли дека гревот може да биде претворен во добро дело со добра намера, како што е случајот со личноста која го озборува на човек за да би го придобил срцето на некој друг човек, нахранува сиромав со туѓи пари, или гради училиште, џамија или воен камп со харам пари, додека пак неговата намера е да направи добро. Сето ова е џехл (незнаење). Добрата намера нема ефект т.с неможе никако да се оправда правење грев. Најпрво неговата намера да направи добро по лош пат – што е спротивно на шеријатот – е она следно зло. Па ако е свесен на ова тогаш тој е тврдоглав во поглед на шеријатот. Но ако тој нема знаење за ова, тогаш тој е грешен што е џахил (незналица), затоа што барање на знаење е обавеза од секој муслиман. Што значи, дека добрите работи како такви можат да бидат познати единствено само со шеријат, како тогаш она што е зло по шеријат може да биде добро? Ова е многу чудно. Навистина работите во срцето кои ова го предизвикуваат се скриени желби и внатрешна страст.“

Понатака кажува Ебу Хамид ел Газали:

“Она што добро се разбира е било кој во незнаење има намера (нијјет) да направи добро дело по пат на грев, тој нема да биде оправдан, освен ако е нов во ислам и нема време за да би стекнал знаење а Аллах Возвишениот рекол:

“Прашајте ги оние кои знаат, ако вие не знаете“ (Ен – Нахл 43)

Исто така рекол:

“Затоа неговите зборови салаллаху алејхи ве селлем “Делата се вреднуваат спрема намерата“ се ограничени само на покорност(добри дела) и на мубахе (дозволени дела) но никако не се однесуваат на правење грев. Ова е затоа што доброто дело може да биде претворено во грев со лош нијјет(намера). Исто така дозволеното дело може да биде претворено во лошо или во покорност со добар нијјет. Намерата може единствено да има влијание на грев кога другите лоши намери се придодадени на тоа дело, кои би ја зголемиле тежината на тој грев и неговата кобна последица како што е спомнато во книгата “
Ихја улумид – дин 4/388 стр“.

Она што го наведивме од ел Газали е дека гревовите неможат да постанат дозволени со добар нијјет(намера).
Освен тоа куфрот е најголем од гревовите. Па тогаш ако пристапувањето во парламентот е куфр, тоа нема да постане дозволено со добар нијјет.
Ова е така поради чинот дека парламентот е средство по кој пат е применет демократскиот систем. Со тоа познавањето на прописите за учествување во парламент или избирање на нејзини членови (Гласање) зависи од познавањето на демократските ставови, т.с од кои ставови повторно зависи познавањето на нејзината реалност.
(Ел Џами’ фи талеб ел – илм еш – шериф 1/147 – 148 стр)

Со тоа намерата не е фактор за дозволување на грев се додека човекот е свесен дека тоа е грев. И тој не дозволува правење на дела кои се куфр и ширк, дури и ако нијјетот(намерата) е резултат на тоа дело – корист или олеснување за муслимани. Ако ова би било случај тогаш ние би дозволиле продавање на библијата и кипови, за да приходот би бил дониран на муслимани во сиромаштија, но ваква работа никој не би дозволил.

Од ова се разбира дека сите учесници во друг закон освен Аллаховиот, било да се работи за претседателите на држава или парламентарци – се Тагути, од причина што пропишуваат тоа што Аллах не го пропишал и со тоа си земаат за право она што му припаѓа на Аллах. Пренесува ет - Табери :

“ Етх – Тхевбан му рекол на Аллаховиот Посланик Мухаммед с.а.в.с ’ Дали сум јас од твоите?’ Аллаховиот Посланик с.а.в.с, се замолчи, па рече: ’ Сигурно дека си, се додека не му се приближиш на естрадата (парламентот) и се додека не затропаш на вратата од султанот (владар, тагут).’“

Овде се гледа како Мухаммед салаллаху алејхи ве селлем, му негира Ислам на луѓето кои се наоѓаат во парламентите и делуваат на начин кој ја руши основата на верата.

Овој темел е многу важен, затоа што покажува на кого луѓето му даваат подршка. Овде оние кои гласаат, без никаков сомнеж, подржуваат тагути кои ќе пропишуваат закони покрај Аллах, Аллах му нареди да заневеруваат во тагути.

Па како тие луѓе да бидат муслимани? Едно правило е познато и гласи : “ Помогнувањето на куфрот ( неверството ) е куфр “,

Па како тогаш оној кој му помага на неверството да биде муслиман? Нема сомнеж дека таквиот е кафир, а кафир е и оној кој има сомнеж во неговото неверство, затоа што таквиот не го спознал тевхидот, и не го спознал првиот услов ( рукн ) на шехадетот – негирање, порекнување од тагут, со срце, со јазик или со дело ( т.е СО НЕГЛАСАЊЕ ).

Единствено оној кој има оправдување може да биде : Малолетник, луд или оној кој е присилен.

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
БаракАллаху фике ја акхи!!

Го молам на Возвишениот Аллах субхане ве те ала да не сочува од ваквите убедувања и да ни ги очисти намерите и покаже правиот пат како би го извршиле едно дотично дело онака како Тој аззе ве џелле биде Задоволен со нас!!Аллахумме амин ја Рабб!!

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот