Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 6 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 6 Гости :: 2 Bots

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 иман on Чет 10 Мар 2011, 12:00 am

Ideal


Активен член
Селам алејкум! Би сакал да прашам :Дали иманот се зголемува и намалува,или естатичен(вроден во самите нас)?
Аллах џ.ш. да ве награди!

2 Re: иман on Чет 10 Мар 2011, 11:27 am

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Ideal напиша:Селам алејкум! Би сакал да прашам :Дали иманот се зголемува и намалува,или естатичен(вроден во самите нас)?
Аллах џ.ш. да ве награди!



Ако почнеме да филозофираме, како што е мартуридиски/ашараитски обичај, тогаш ке речеме: „НЕ, иманот останува секогаш естетичен и не се менува.„

Наравно, дека иманот може да се зголемува, како и намалува. Кога слушам Куран, кога читам хадиси или кога сум присутен на дерс, иманот ми се зголемува, Алхамдулиллах! Кога сум во недобра околина, со друштво, кое се интересира повеќе за дуњалок него за ахира, тогаш ми се намалува.

Матуридиската/Ашаиритската Метода за оваа тематика ја поддржувам само во тоа, дека секој се роџа со естетичен „ИМАН„, но знаеме, дека Аллах субаханаху ве теала ни даде ум и разум, како и слобода во нашиот живот. Да не забораваме, дека ресулАллах им предложуваше на Асхабиите (радихуАллаху Анхум) Гробиштата да ги посетуваат - но зашто? Одговорот е едноставен: „За нивниот иман да го зголемеат и по јачат„!

Алхамдулиллах, што не го следиме само „еден„ стаф во исламот, чор без идеологија.


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

3 Re: иман on Чет 10 Мар 2011, 12:26 pm

Monoteizam

avatar
Редовен член
Редовен член
Дефиниција за иман. Иманот е составен од Дела и Говор.

Верувањето дека иманот се состои од дела и говор тоа е работа во која нема сомнеж. Тоа преставува иџмаа од сите исламски научници и селефи. Шејхул Ислам Ибн Тејмијје, рахимехуллах рекол:

“Селефите постигнале иџмаа дека иманот се состои од дела и говор. Иманот се зголемува и смалува. А тоа значи говор на срцето и дела на срцето, а потоа говор на јазикот и телесни дела.“

(Ел – Фетава 7 том, 672 стр)

Иманот е составен од дела и говор се зголемува со покорност а се смалува со непокорност.

Шејх Мухаммед ибн Абдул Веххаб рахимехуллах е прашан:

Оној што прашал рекол: “Размислував за иманот, неговата снага и слабост, т.с дека неговото место е во срцето и дека богобојазноста е негов плод и составен дел т.с дека со неговата снага се засилува а со слабоста слабее. “

Па одговорил Шејх Мухаммед ибн Абдул Веххаб рахимехуллах:

“Твојот став е дека иманот е во срцето, а концензус од селефите е дека иманот е во срцето и органите заедно. Како што тоа Аллах го спомнал во сурето Ел – Енфал и други. А што се однесува за она што е во срцето и она што е во останатите органи, тој се зголемува и намалува. Тоа е нешто познато селефиите се плашеле за човек со слаб иман заради лицемерство, или потполно губење на иманот. “

Шејх Хасан ибн Шејх Хусејн ибн Шејх Мухаммед, Аллах да им се смилува на сите, кажува:

“Ибн Кајјим рахимехуллах рекол: ’ Ние пренесуваме нивни концензус како што тоа го правел Харб, пријател од имам Ахмед. И тоа онака како што тој рекол, преку неговите зборови, преку познати прашања, ова е мезхеб од научниците следбеници на преданијата од ехлис суннет кои се придржуваат и кои се следени во истото уште од времето на асхабите од Аллаховиот Посланик па се до ден денес. Јас ги запаметив оние кои ги запаметив од научниците од Хиџаз, Шаам и други покраини. А оној кој ќе се спротивстави на нешто од овие мезхеби, или да ги потвори за нешто или да омаловажува нешто од тоа, тогаш тој е новотар спротивставувач, надвор од рамките на ехлис суннет вел џемаат, кој одстапил од мезхебите од правецот на ехлис суннет вел џемаат и вистината. ’

И кажува: ’ Тоа е мезхеб од имам Ахмед, ибн Ибрахим, Абдуллах ибн Мухалед, Абдуллах ибн Зубејр ел – Хумејд, Сеид ибн Менсур и други со кои седевме и од нив зедовме знаење. Од нивните ставови беше и тоа дека иманот е говор, дело и нијет, како и строго придржување до Кур’ан и суннет и дека иманот се зголемува и намалува.


Одамна постои концензус, дека место на иманот е срцето и органите. За разлика од сектата Мурџии кои рекле дека иманот се наоѓа само во срцето. Како и некои други секти кои рекле дека неговото место е само на јазикот, додека пак трети рекле дека се наоѓа во срцето и јазикот заедно но без останатите органи.

Со тоа што иманот е сместен во срцето и останатите органи се мисли на општ поим за иман, исто така општ иман е извршување ибадет единствено само на Аллах Кој нема придружник. Одрекнување на ширк заедно со обавеза за одалечување од забрана.

Ваков иман му гарантира на човекот влез во Џеннет спас од оган и страдање.

4 Re: иман on Пет 11 Мар 2011, 9:35 pm

LAUTKA

avatar
Модератор
Модератор
,,Аллах џ.ш да те награди,, Ахи,, за јасно дефенираниоф ИМАН,,


______________________________________________
Аллаховата вера е - Исламот, навистина! Оние со дадената им Книга се разединија токму тогаш кога им дојде знаење. Беа еднинадруги себични. А оној кој не ги признава ајетите Аллахови... па, Аллах е Брз Пресметувач, навистина!

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот