Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 10 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 10 Гости

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 OTAC I SIN on Сре 16 Фед 2011, 8:46 am

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
OTAC I SIN

I kada on odraste toliko da mu poce u poslu pomagati, Ibrahim rece:

O sincicu moj, u snu sam vidio da treba da te zakoljem, pa sta ti mislis?
Babuka moj, rece: Uradi kako ti se naredjuje, naci ces me , ako Allah da, strpljivim. (As Saffat, 102. ajet)


Potrebno je podrobno zastati kod dimenzija Ibrahimovog a.s. stava, uzimajuci u obzir da se radi o starcu na izmaku zivotne snage koji je udaljen od familije i rodbine, iseljenik iz svoje domovine.

Allah dz s. mu poklonja sina nakon dugog iscekivanja i strahovanja da ce ostati bez nasljednika. Ne stigavsi da pokaze svom djetetu svo prostranstvo ocinske ljubavi i brige, biva mu naredjeno da to isto dijete zakolje, zrtvuje.

Medjutim on se nije bunio, niti ga je obuhvatao ikakav osjecaj osim osjecaja pokornosti i misao predanja Allahovoj dz.s. volji.

Duznost jeste bila ekstremno teska, jer od njega nije bilo trazeno da posalje sina u rat, niti da ga obaveze obavezama koje bi mu dovele zivot u opasnost, nego je od njega trazeno da stvar obavi svojom rukom.

Sada pogledajmo neke karakteristike Ibrahima a.s. kroz nacin na koji je saopstio sinu svoju zadacu, Pretpostavimo da je Ibrahim a.s. moga obaviti svoju zadacu dok je Ismail a.s. bio na spavanju i na taj nacin olaksati posao i sebi i djetetu. Medjutim, on je, dajuci Ismailu prostora za pristanak, ucinio i njega zasluznim za nagradu, uslijed pokornosti Allahovoj naredbi.

Iz ovog dogadjaja mozemo derivirati niz koristi koje se ticu pedagoskog pristupa djeci i drugima,

1. Naglasavanje potrebe za konsultovanjem i uvazavanjem tudjeg misljenja, pa cak i u stvarima koje su vjerom kategoricne, posto kroz nudjenje drugima prostora za razmisljanje, okazujemo uljudnost i respekt koji drugu stranu u komunikaciji cini kooperativnom.

2. Pedagog (otac, ucitelj) je duzan da svoje dijete (sebi podredjene) ukljuci u pohvalne aktivnosti kojima se bavi, s ciljem da se i djeca okoriste novim znanjem i iskustvom, npr. zajednicki odlazak na predavanja, namaz itd.

3. Naglasena je potreba za ostavljanjem odredjenog prostora prilikom komunikacije s ljudima, s ciljem da druga strana u komunikaciji osjeti slobodnost i sirinu, sto ce joj pomoci da iskreno i rado iznosi svoje stavove.Kako reaguje njegov sin u cvijetu svoje mladosti pred takvim okolnostima?Izvrsi ono sto ti se naredjuje, naci ces me , insa’Allah, strpljivim.”Obojica su se predali Allahovoj dz.s. volji, s potpunom sigurnoscu, spokojem i zadovoljstvom. Ovaj stepen dusevnog spokoja, unutarnje smirenosti, psihicke sigurnost pred kompleksnim zivotnim zadacima ne moze da osigura niti jedna sila na Svijetu.
Ovaj nivo osjecaja moze da proizvede samo iman u Jednog Allaha dz.s.

A Allah najbolje zna!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот