Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 9 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 9 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Цитирање на суре „ел-Фатиха„ за „Џеназе„ намаз?

Прашање:

Како се класифицира следниов хадис: „Нафи пренесува, дека абдуллах ибн умар над умрен човек не ја цитирал (ел-фатиха).„ (Мувата од имам Малик)

Одговор:

Секоја благодарност му припаџа на Аллах!

Ова пренесување го исполнува нај високиот степен за коректност. Имам малик (р.А.) пренесува во мувата (535) од нафи од ибн умар. И тоа е, што некои научници како „ес-силсила адх-дхахабија„ (златниот ланец) го нарекуваат, што го опишува како нај сигурен или еден од нај сигурните иснади (ланци).

Текстот е: „Се пренесува од нафи, дека Абду-Аллах ибн Умар во време на џенасе намаз не ја цитирал.„

Значењето на „не ја цитирал„ е, дека „Отворувачката„ на книгата (ел-фатиха) или нешто друго не цитирал. Ова е една позната дискузија меџу научниците. Некоји од нив го имаат стафот, дека е „стуб„ од исламот, или, есенциален дел на џеназе намаз, други начници вела, дека неје „стуб„ во исламот или само „мустахаб„. Третите го поддржуваат стафот, дека е „мустахаб„, но не „облигаторно„. Ова е видот на „шејх ал-ислам ибн тејмија (раихумАллах), кој што рече: „Научниците не се согласуваа за рецитирањето од куранот во врска на „џеназе намаз„. Имаат три стафови. Се рече, дека во никој случај неје „мустахаб„, на пример од Абу Ханифа (рахимуАллах) и имам Малик (рахимуАллах). И се рече, дека е „облигаторно„ ел-фатиха да се цитира, како што рекое некои следбеници на имам ес-шафии (раихумАлла) и имам ахмед ханбали (раихумАлла). И исто се рече, дека рецитирањето на ел-фатиха за џеназе намаз е суннет, и ако не се цитира таја или некоја дова, досволено е. Тоа екоректниот вид. (ел-фатава ел-кубра 2/121)

Изгледа – а вистинското знаење му припаџа на Аллах – дека рецитирањето на ел-фатиха е стуб или есенциален дел од џеназе намаз. Тоа се слага со општите зборови на ресулАллах :

„Нема намаз за тој, кој што не ја цитира „отворувачката„ на книгата.„ (Бухари 714; Муслим 595)

Можда поради таја прилика ибн Аббас (радихуАллаху Анх) ја цитираше по некогаш гласно (иако е суннет, тифко да се цитира), дека ибн Умар (радихуАллаху Анх) го имаше тој стаф, и тоа, за да му даде пример, дека врз џеназе намаз треба таја да се цитира. Го прашаа за тоа него, и тој им одговори:

„За да знаете, дека е суннет.„ (Бухари 1249)

Изјавата негова, дека е суннет, незначи дека е „мустахаб„ (предлога), него значи, дека тоа беше начинот на ресулАллах . Значи: Пејхамберот ја рецитираше.

Шеих ибн Утејмин (рахимуАллах) рече: „Ел-фатиха е стуб или есенциален дел на џеназе намас, дека пејхамберот рече:

„Нема намаз за оној, кој што не ја цитира на „Отворувачката„ од книгата, а џеназе намаз е клајнање (намаз), како што Аллах вели (превод со припближно значење): „И (о мухаммед) немој никогаш да „клањаш„ џеназе намаз над некого од нив (лицемери), кој што умре...„ (9:84). Значи Аллах го нарекува „Намаз„ (салах). И ибн Аббас (радихуАллаху Анх) ја рецитираше во џеназе намаз и рече: „За да знаете, дека е тоа суннет.„ (Шарх ел-мумти 5/401).

Прашање на шеих абд ел-азиз (рахимуАллах): „Кој е стафот за рецитирањето на ел-фатиха на џеназе намаз?„

Тој одговори:

„Тоа е облигаторно е, како што пејхамберот рече: Клањајте, како што ме гледате како клањам. И тој, , рече: „Нема намаз за тој, кој што не ја рецитира „Отворувачката„ од книгата (Куран).„ (Мајму фатава 13/143).

Аллах нај добро знае!

(Islam Q&A) Прашање Број. 72221


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот