Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 8 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 8 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
1. Дел

Побиванје на тврдењејето, дека Фатима (радиху Аллаху Анха) починала лута према Абу Бекир (радиху Аллаху Анх).

Од Рафидичка Страна можеме да
најдиме, дека Фатима (р.А.) починала лута према Абу Бекир (р.А.). Тие, како секогаш, немаат други начин, од сем да користат слаби и пола вистински Пренесуванја, со нивна лична интерпретација.

Кај нив читаме ова:

„Фатима (ас) почина лута кон Абу Бекир.„

Ова е една стара финта, со која тие покушуваат на следбениците од Ехлул Суннет да ги онесат во Заблуда.

Но сега да анализираме, што вика таја Рафидичка зекта за овој случај:

„Сахих ел Бухари пренесува, дека Фатима (а.с.) беше лута кон Абу Бекир и дека со него до смртта не зборувала.„

Точно е: Имам ел Бухари (во нивниот Џахиллок мислат рафидите, дека неговото име е „Сахих„, но вистински би требало да пише: „Во сахих од Ел Бухари„) пренесува од Мајката на Верниците Аиша (р.А.),
дека Фатима (р.А.) имала еден диспут со Абу Бекир (р.А.) (за местото Фадак) - и дека по нејзиното знаење таја (Фатима (р.А.)) до смртта нејзина не зборувала више со него (Абу Бекир (р.А.)).

Да се вратиме на лажната игра од Рафиидите: Како прво, на вистина, тој Хадис е Сахих (Аутентичен) и забележан во Бухари, каде што Аиша во Тектстот вели, дека „по нејзино знаење„ Фатима (р.А.) до смртта нејзина не зборувала више со Абу Бекир (р.А). Никој не го одбива овој Хадис - но кадее тука позитивното мислење према Муслиманот? Колку пати треба да бараме добри Дела („хусун ел-тхан„) за нашите Браќа и Сестри во Ислам, пред да зборуваме нешто лошо за нив? 70 Пати, како што знаеме! Некоји Алими го објаснаа овој Хадис и викаат,
дека Фатима (р.А) само поради Фадак никогаш не зборувала више со Абу Бекир (р.А). Тие објаснувања не се нај јаки, но го преставуваат на „хусун ел-тхан„. Но во врска со Ас-Садик (р.А.), не треба толку далеку да одиме:

1) Ако внимателно го чита некој Тектсот од тоа пренесување, одма ке свати, дека Аиша (р.А.) пренесува
„по нејзино знаење„. Букавлоно: Таја неје без грежки, како што се Шиитските Имами по рафидичкото верување, и плус беше таја една Жена, која што ретко ја напушташе нејзината Куќа и што пренесуваше само тоа што знаеше. Секој искрен Човек би покушал да се осигура за оваа Ситација, и да најде некое потврдување од други Асхабии (р.А.), со целта, да се увери, дали било вистина така како што пишува тука.

2) Доста примери имаат од Асхабиите (р.А.), који што пренесуваат Случајеви по нивно знаење, што значи, дека некои Асхабии (р.А.) тоа не го знаеле. Тоа не значи, дека едните Асхабии (р.А.) биле на по низок степен према другите, него тоа е човечки дел - Само Аллах субаханаху ве Теала знае све. Во овој случај има едно аутентично пренесуванје, дека Фатима (р.А.) и Абу Бекир (р.А.) се смириле - тоа нормално на Рафиидите не им пасира, који мислат, дека Ехлул Бејт (р.А.) и Асхабиите (р.А.) биле до крај лути - но се то тоа не значи за Муслиманите, дека вакви Факти треба да се игнорираат (Помирувањето меџу Фатима (р.А.) и Ебу Бекир (р.А.)).

3) Сахих ел-Бухари неје книга која што е 100 % без грешки, како што викаат некоји Игноранти од нивните Икони (12´те Имами), него Сахих ел-Бухари е нај Аутентична Книга за Збирка Хадиси на Умметот. Тоа значи, дека во целина се сите пренесувања аутентични, но имаат и пренесувања, који што не го постигнуваат степенот на Сахих, него Хасан. Али тие Пренесувања се ипак Аутентични. Имаат и такви, који што се Аутентични, но нивниот Текст е „Матн„, кој што неје Аутентичен - или пренесувања, који што не можат на неговиот пренесувач да му се додели. Баш овој случај е за Хадисот, који што се цитира од Шиитска страна, што вели, дека тој бил пренесен од Аиша (р.А.). Ова пренесување не може да е се опиши на Аиша (р.А.) (и ако би било така, влегува одма објаснувањето од 2) Дел, дека Асхабиите (р.А.) не знаеле све) a тоа ке го докажеме со „Улум ал-Хадис„ (Наука на Хадиси).



Последната промена е направена од Abu Al-Amin на Нед 19 Дек 2010, 3:18 am. Мислењето е променето 1 пати


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
2. Дел

Како што спомнавме, после овие Темели, влегува едно прекрасно пренесување во игра (на које што рафиидите не сакаат да го цитираат, ако го знаат), које што ни кажува нешто, што мајката на верниците (р.А.) не го знаела (ако може првиот Хадис нејзе (р.А.) да е се опише). По азбуката на науката на хадиси, се спојуваат тие хадиси и не се зелектираат.


---------------------------------------------

عن إسماعيل بن أبي خالد عن الشعبي قال جاء أبو بكر إلى فاطمة حين مرضت فاستأذن فأذنت له فاعتذر إليها وكلمها فرضيت عنه» سير أعلام النبلاء2/121

وفي لفظ آخر

سنن البيهقي الكبرى ج6/ص301

أخبرنا أبو عبد الله الحافظ ثنا أبو عبد
الله محمد بن يعقوب الحافظ ثنا محمد بن عبد الوهاب ثنا عبدان بن عثمان
العتكي بنيسابور ثنا أبو ضمرة عن إسماعيل بن أبي خالد عن الشعبي قال لما
مرضت فاطمة رضي الله عنها أتاها أبو بكر الصديق رضي الله عنه فاستأذن عليها
فقال علي رضي الله عنه يا فاطمة هذا أبو بكر يستأذن عليك فقالت أتحب أن
آذن له قال نعم فأذنت له فدخل عليها يترضاها وقال والله ما تركت الدار والمال والأهل والعشيرة إلا ابتغاء مرضاة الله ومرضاة رسوله ومرضاتكم أهل البيت ثم ترضاها حتى رضيت.

قال ابن كثير رحمه الله معلقا

البداية والنهاية ج5/ص289

وهذا إسناد جيد قوي والظاهر أن عامر الشعبي سمعه من علي أو ممن سمعه من علي وقد اعترف علماء أهل البيت بصحة ما حكم به أبو بكر


وقول الحافظ صحيح فقد قال العجلي « مرسل الشعبي صحيح لا يرسل إلا صحيحا صحيحا» أنظر معرفة الثقات2/12 و446 للعجلي وعون المعبود3/60 وتذكرة الحفاظ1/79

فتح الباري ج6/ص202
وهو وأن كان مرسلا فإسناده إلى الشعبي صحيح وبه يزول الاشكال في جواز تمادي فاطمة عليها السلام على هجر أبي بكر
---------------------------------------------
Шуби пренесува:

Кога се разболи Фатима (р.А.), дојде ебу Бекир и праша, дали смее да ја посети неа. Али (р.А.) рече: „Фатима - Ебу Бекир е тука и прашува, дали смее да те посети.„ Таја рече: „Дали би ми одобрил ти, да му дозволам да влези„? Тој одговори: „Да„! После тоа, му одобри на ебу Бекир да влези внатре. Тој (Ебу Бекир) влезе внатре за да ја посети и да постигне задоволство. Тој е рече: „Се колнам во Аллах! Ја напуштив мојата Домовина, мојата Фамилија моето Племе, само за да го стигнам Аллаховото, од неговиот Пратеник и вашето задоволство, о Ехлул Бејт! Тој (Ебу Бекир (р.А.)) продолжи нејзиното задоволство да го постигнува со мили и топли зборови, се дур го постигна задоволството нејзино.

(Хадис Мурсал (Мурсал хадиси по Шуби се сахих Хадиси), кај Бејхаки во ал-Сунан ал Кубра (6:300-301) и Дала´ил ал -нубава(7:273-281) кој што рече: „Тој е хасан (добар) пренесен.„ И кај Мухиб ал Дин ел-Табари - ал Ријад ал Надира (2:96-97 #534) и Дхахаби во Сијар (Ибид). Ибн Кесир го оцена овој хадис како сахих во ал-bidajah и ибн Хаџар во Фатх ел-Бари.)



Последната промена е направена од Abu Al-Amin на Нед 19 Дек 2010, 3:18 am. Мислењето е променето 1 пати


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
3. Дел

За сите треба да биде јасно, дека Следбениците на Суннетот, хадисот во ал-бухари не го одбиваат. Ал Бухари е по свите основие на Науката за Хадиси, нај аутентична Книга за збирка на Хадиси, но секој нај мал Талиб ал-илм (Ученик) има знаенје, дека не се сите сахих хадиси само во ал-бухари забележани. Следбениците на Суннетот земаат од сите китаби и од аутеничниот суннето, без разлика каде можат тие да се најдат, дали во книги од суннетот, Муснади, Тарики и така на таму. Затоа може едноставнато објаснување на пренесувањето (кој што бухари и бејхеки го цитираат и ако може тоа да се опише на Аиша (р.А.)) само со знаењето врз науката на хадиси да се заклучи, што треба во колективно вклучување да се земаат двете пренесувања по кое може да се донеси одлука на состојбата, што се десила. А ако го земаме само еден хадис, го цитираме, го интерпретираме, ке бидиме далеку од вистината.

Ова е доволно објаснување и срушување на рафидите, ако на вистина веруваме, дека Ауиша (р.А.) го пренесува хадисот, каде што вели, дека фатимр (р.А.) била лута на ебу бекир (р.А.). Значи тука можеме да забележиме, дека рафидитските лажни аргументи се уништени. Но како би било, ако тие лажни аргументи уште по глабоко се уништуваат? Ако се докаже, дека не била Аиша (р.А), која што го пренесува тој хадис? Буквално: Ако тоа пренесување има една мала, но многу важна грешка (илла)? Внимание: мие објаснавме веќе, и за да ги спречиме сите диескрепанци, се цитираме уште еднаш сами:

„Сахих ел-Бухари неје книга која што е 100 % без грешки, како што викаат некоји Игноранти од нивните Икони (12´те Имами), него Сахих ел-Бухари е нај Аутентична Книга за Збирка Хадиси на Умметот. Тоа значи, дека во целина се сите пренесувања аутентични, но имаат и пренесувања, који што не го постигнуваат степенот на Сахих, него Хасан. Али тие Пренесувања се ипак Аутентични. Имаат и такви, који што се Аутентични, но нивниот Текст е „Матн„, кој што неје Аутентичен - или пренесувања, који што не можат на неговиот пренесувач да му се додели. Баш овој случај е за Хадисот, који што се цитира од Шиитска страна, што вели, дека тој бил пренесен од Аиша (р.А.).„
Но што е грешката во ова аутентично пренесување од Бухари?

Објаснување:

Имаат вкупно 15 пренесувања, који што ни кажуваат, дека фатима (р.А.) на ебу бекир (р.А.) го прашала за местото фадак. Пет од тие пренесувања се забележани во сахих од ал-бухари, две во сахих од имам муслим ал-нисабури, две во сунан од имам Тирмизи ал-кхорассани, четири во сунан од ебу давуд ал-сиџистани и еден во сунан од имам ал-nesai ал-кхорассани. Зборот „на лутена„ се стретнува само во сахих од ел-бухари. Никој од другите асхабии (р.А.) не го пренесува тоа, ни абу хурејра ни Умма хани (сестра од али ибн аби талиб) итк.


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
4. Дел

Во се то ова да се спомне, дека и пренесувањето на Аиша (р.А) во две верзии ексистира - во една, каде што е „лутењето„ на Фатима кон абу бекир„ спомнато, а во другата, каде што неје тоа спомнато. Верзиите, каде што е „лутењето„ спомнато се сите од ибн шихаб ал-зухри пренесени. Тој е тој, кој што „лутењето„ го пренесува, а не Аиша радиху Аллаху Анха (во самиот гол хадис, како што го постиравме, тоа не се приметува).

Тоа значи, од кога абу бекир (р.А.) на фатима (р.А.) е објасна зашто на местото фадак не е го дава, таја молчеше (и поради добрината од абу бекир (р.А.) према неа, како што видовме во сахих хадисот, беше таја дури задоволна со него (р.А.)). Пренесувачот ибн шихаб ал-зухри е тој, кој што го спореди на „молчењето„ со „лутина„. Во науката на хадиси се вика тоа „ал муџрај во хадис„.

Дефиниција на муџрај:

„Додавување на текстот од пренесувачот (без разлика, дали е пренесувачот аутентичен) се вика „муџрај„ (вметнување). Пример: ал-хатиб пренесува преку абу каттан и шабабах - Шу´бах - мухаммед ибн зијад - ебу хурејра - Пејхамберот , кој што рекол: „Дополнитего абдесот. Тешко петиците од оганот!„

Ал-хатиб забележува: „Пренесувањето „дополнитего абдесот„ е од ебу хурејра (р.А.), а „тешко петиците од оганот„ е од Пејхамберот . Разликата е јасна (ебу хурејра на Пејхамберот ништо не му додава), кога ке се погледни хадисот во сахих од имам ел-бухари, кој што на истиот го пренесува и го цитира вака: „Извршитего на абдесот, затоа што абул-Казим (едно над именце од РесулАллах ) рече: Тешко петиците од оганот!„

Ваков додаден „муџрај„ може на почеток, во средина и на крај од текстот да стои, нај више за изјаснување на некој Збор или некоја реченица. „Иџрај„ (Интерполација/продолжување/додавување) се наоџа нај често во самиот Текст, кој во самиот ланец на пренесувањето се кажува, а пренесувачот еден дел од иснадот во некој други го пренесува.

Дополнителни информации:

Пренесувачи, који што се за нивните намерни додавувања познати, значи тие, који што тоа со навика го практицираат, обично се одбиени и се сметаат како лажни. Но Научниците разликуваат меџу оние, који што практикуваат иџрај од заборавност и од оние, који што го практикуваат за да објаснат некој тежок збор или реченица.

Во оваа прилика да забележиме сега, дека хадисот, кој што ни кажува, дека ебу бекир (р.А.) и фатима (р.А.) се смириле, е исто така забележан и во Шиитски/Мутазилиски книги:

كتب الشيعه شرح ابن ابي حديد يقول :
عندما غضبت الزهراء مشى إليها ابوبكر بعد ذلك وشفع لعمر وطلب اليها فرضيت عنه انظر شرح نهج البلاغه لإبن ابي حديد 1 / 57
وشرح البلاغه لإبن هيثم 5 / 507 يقول:
مشي اليها ابوبكر بعد ذلك وشفع لعمر وطلب اليها فرضيت عنهم

Сега може секој сам да одлучи: Дали ги сака на Асхавиите (р.А.), на ехлул бејт (р.А.), како и восхитување на меџу нивната љубов, која што секогаш ја имале во нивните дискрепанции и секогаш заваршувале со мир и почит. Или се одлучува да ги прати на рафидите, со тврдо глава, со слепост и мржња, што ја слават на нивната религија, без грижење, се за да ги дефармираат на Асхабиите (р.А.) и да ја презентираат на фатима ел-зехра радиху Аллаху анха како особа со мржња и клетви, како што тие викаат, дека таја (р.А.) во секое клајнање на ебу бекир (р.А.) и омер (р.А.) ги калнела! За сите што имаат ум и разум е одлуката едноставна - секој треба да го следи патот од фатима (р.А.) и ебу бекир (р.А.), менхаџот на ехлул бејт (фамилијата на РесулАллах ), наместо менхаџот на куфур и мржња, тој на рафиидите!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
5. Дел

Ехлул Бејт (р.А.) + Асхабии (р.А.) =


Мухаммед е пратеникот Аллахов. И тие, што се со него (Асхабии), се строги кон неверниците, но милосни еден со други. Ги гледаш како се клонат и како паџаат, сакајчи Аллаховата помош и милост. Нивните знаци се на нивните лица: Трагите од паџањето. Тоа е опишувањето нивно во Торат. И опишувањето во Евангелиумот е: (Тие се) исто како сеаното зрно, кое што пука, што го прави јако, после станува дебело, и цврсто стоји на своето стебло, за радост на тие, који што го сееле - Нека ги налути на неверниците со нивниот вид. Аллах им вети на тие, који што веруваат и извршуваат добри дела, Опрост и голема Награда. [48:29]

И тие, што дојдоа после ним, викаат: „Господе наш, опростини, нами и на предходните браќа, и не оставај во нашиве срца огорчение према верниците. Господе наш! Ти навистина Си Сочувствителен, Милостен.„ [59:10]

(Аллах да ми ги опрости грешките во Преводот на Куранските Ајети)

Со се то ова би требало нивната гадна пропаганда, и покушувањето, на ебу бекир (р.А.) да го дефармираат, да е срушена. Но ние сакаме уште по детално да влезиме во оваа тема, за и другите лаги и скриваници да ги одкриеме, би´идни Аллах!

„...исто така се закопа во ноќта и на ебу бекир не му беше дозволено за неа да се моли или местото на нејзиниот гроб да го знае. Таја живуваше само 6 месеци после смртта на благословниот Пејхамбер.„

Никаде нема аутентично пренесување, кое што ни кажува, дека фатима експлицитно на ебу бекир или на некој други забранала, за неа да се моли или да го знае гробот. Ништо ова неје од свем една стара рафидичка лага, само оној верува, кој што е во хусејнија, емоциоанална, без поема од сахих хадиси, наивна рафидичка околина, одрастен. Ние, следбениците на суннетот, луџе на сенетот (Ланец на ппренесување), не дозволуваме емоциите да не водат и знаеме тачно, дека за ова пренесување нема ни еден аутентичен доказ. Него на против, тоа што е потвредно од суннетот е (дури и во рафидичките книги, како кај шеих ел-кумми во „мунтахију el-амал), дека асма бинт омајс (жената на ебу бекир) беше таја, по предлог на нејзиниот маж, која што ја посетуваше на фатима до нејзината смрт, и која што дури купањето од џеназето нејзино го изврши! Дали сакаат сега на вистина рафиидите да ни објаснат, дека жената од ебу бекир без негова дозвола ја напушти куќата, без да го извести каде оди или беше? Тотална ирационална смисла! А фатима (р.А.) само поради срам го остави само на нејзиниот махрам да ја закопа, и беше задоволна со присуството од жената на ебу бекир (р.А.). Тоа е љубов меџу ехлул бејт и Асхабиите - а абу бекир (р.А.) беше тој самиот, кој што на умметот со овие зборови им остави аманет:

„Се колнам во Аллах, Кој што го има животов мој во Своите Раце, повеќе сакам да сторам нешто добро за фамилијата (ехлул бејт) од пејхамберот , него за моите роднини„.

Синот на омер ибн ал-хатаб (р.А.) (ибн омер (р.А.)) пренесува, дека ебу бекир (р.А.) рекол: „Зарадвитего на мухаммед, со почит према неоговата фамилија„.


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
6. Дел

„Во тек на тоа време, имам али (ас) не го призна халифатот од ебу бекир, и никој немаше приговор за тоа против имам али (ас), дека луџето се плашеа од фатима (ас). Но кога почина фатима (ас), луџето протестираа против алиовото негирање кон халифатот на ебу бекир, се дур имам али (ас) на крај го акцептира него.„

Ова е исто една голема рафиидичка гатанка, разширена од нивните попови и рабини, зачукано во главите на нивните пешадии, који што на нивните Шејтански Ајатоли чоро ги пратат (Аллах да ги упати на тие од нив, који што ја бараат вистината). Контрадикцијата и нелогиката во рафидичкиот свет, на вистина нема граница!

Од една страна викаат, (базирање на слаби до фантазирани пренесувања) дека асхабиите (р.А.) на куќата нејзина ја изгореле, неа ја тепале, ја газеле, е донесле фрактура на нејзините ребра и дури е го пометнале на нејзиното не родено бебе! Но сега, од друга страна, викаат дека луџето се плашеле од фатима (р.А.), што ни кажува, дека рафиидите самите не знаат што да веруваат и који докази да поднесат.

Еве сканот на сахих од ел-бухари, на кој што го употребуваат и само тоа го земаат, што ним им пасира, дека Али (р.А.) 6 месеци после смртта на Пејхамберот , ја извршил заклетвата кон ебу бекир (р.А.)









______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
7. Дел

Тимот на Хак, може без грижење да рече, дека сиротите симпатизери на овие лажни изјави, секако не знаат арапски (зашто и да знаат, кога рафидичкиот главен јазик, тој, на хавзах хомс, е презиски) и затоа тие цитираат само тоа, што им пасира во нивната идеологија. Но жално е исто, што и арапски рафидии, који што добро го познаваат на тој јазик, еден голем, важни дел, не го сметаат (затоа што не сакаат?), како што го маркиравме ние во жолта фарба. Со задоволство тоа го маркиравме за нив.


Но сега да се вратиме на преводот од тој хадис ( шхарх фатх ел-бари), који што од старана на рафиидите ретко се цитира/маркира, и који што во неговата форма никогаш од нив не се презентира, затоа што комплетиот состав на нивната зекта би се срушил:


ـ حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ بُكَيْرٍ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ عُقَيْلٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، أَنَّ فَاطِمَةَ ـ عَلَيْهَا السَّلاَمُ ـ بِنْتَ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم أَرْسَلَتْ إِلَى أَبِي بَكْرٍ تَسْأَلُهُ مِيرَاثَهَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم مِمَّا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَيْهِ بِالْمَدِينَةِ وَفَدَكَ، وَمَا بَقِيَ مِنْ خُمُسِ خَيْبَرَ، فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم قَالَ ‏"‏ لاَ نُورَثُ، مَا تَرَكْنَا صَدَقَةٌ، إِنَّمَا يَأْكُلُ آلُ مُحَمَّدٍ صلى الله عليه وسلم فِي هَذَا الْمَالِ ‏"‏‏.‏ وَإِنِّي وَاللَّهِ لاَ أُغَيِّرُ شَيْئًا مِنْ صَدَقَةِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَنْ حَالِهَا الَّتِي كَانَ عَلَيْهَا فِي عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم وَلأَعْمَلَنَّ فِيهَا بِمَا عَمِلَ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَأَبَى أَبُو بَكْرٍ أَنْ يَدْفَعَ إِلَى فَاطِمَةَ مِنْهَا شَيْئًا فَوَجَدَتْ فَاطِمَةُ عَلَى أَبِي بَكْرٍ فِي ذَلِكَ فَهَجَرَتْهُ، فَلَمْ تُكَلِّمْهُ حَتَّى تُوُفِّيَتْ، وَعَاشَتْ بَعْدَ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم سِتَّةَ أَشْهُرٍ، فَلَمَّا تُوُفِّيَتْ، دَفَنَهَا زَوْجُهَا عَلِيٌّ لَيْلاً، وَلَمْ يُؤْذِنْ بِهَا أَبَا بَكْرٍ وَصَلَّى عَلَيْهَا، وَكَانَ لِعَلِيٍّ مِنَ النَّاسِ وَجْهٌ حَيَاةَ فَاطِمَةَ، فَلَمَّا تُوُفِّيَتِ اسْتَنْكَرَ عَلِيٌّ وُجُوهَ النَّاسِ، فَالْتَمَسَ مُصَالَحَةَ أَبِي بَكْرٍ وَمُبَايَعَتَهُ، وَلَمْ يَكُنْ يُبَايِعُ تِلْكَ الأَشْهُرَ، فَأَرْسَلَ إِلَى أَبِي بَكْرٍ أَنِ ائْتِنَا، وَلاَ يَأْتِنَا أَحَدٌ مَعَكَ، كَرَاهِيَةً لِمَحْضَرِ عُمَرَ‏.‏ فَقَالَ عُمَرُ لاَ وَاللَّهِ لاَ تَدْخُلُ عَلَيْهِمْ وَحْدَكَ‏.‏ فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ وَمَا عَسَيْتَهُمْ أَنْ يَفْعَلُوا بِي، وَاللَّهِ لآتِيَنَّهُمْ‏.‏ فَدَخَلَ عَلَيْهِمْ أَبُو بَكْرٍ، فَتَشَهَّدَ عَلِيٌّ فَقَالَ إِنَّا قَدْ عَرَفْنَا فَضْلَكَ، وَمَا أَعْطَاكَ، اللَّهُ وَلَمْ نَنْفَسْ عَلَيْكَ خَيْرًا سَاقَهُ اللَّهُ إِلَيْكَ، وَلَكِنَّكَ اسْتَبْدَدْتَ عَلَيْنَا بِالأَمْرِ، وَكُنَّا نَرَى لِقَرَابَتِنَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم نَصِيبًا‏.‏ حَتَّى فَاضَتْ عَيْنَا أَبِي بَكْرٍ، فَلَمَّا تَكَلَّمَ أَبُو بَكْرٍ قَالَ وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَقَرَابَةُ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم أَحَبُّ إِلَىَّ أَنْ أَصِلَ مِنْ قَرَابَتِي، وَأَمَّا الَّذِي شَجَرَ بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ مِنْ هَذِهِ الأَمْوَالِ، فَلَمْ آلُ فِيهَا عَنِ الْخَيْرِ، وَلَمْ أَتْرُكْ أَمْرًا رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَصْنَعُهُ فِيهَا إِلاَّ صَنَعْتُهُ‏.‏ فَقَالَ عَلِيٌّ لأَبِي بَكْرٍ مَوْعِدُكَ الْعَشِيَّةُ لِلْبَيْعَةِ‏.‏ فَلَمَّا صَلَّى أَبُو بَكْرٍ الظُّهْرَ رَقِيَ عَلَى الْمِنْبَرِ، فَتَشَهَّدَ وَذَكَرَ شَأْنَ عَلِيٍّ، وَتَخَلُّفَهُ عَنِ الْبَيْعَةِ، وَعُذْرَهُ بِالَّذِي اعْتَذَرَ إِلَيْهِ، ثُمَّ اسْتَغْفَرَ، وَتَشَهَّدَ عَلِيٌّ فَعَظَّمَ حَقَّ أَبِي بَكْرٍ، وَحَدَّثَ أَنَّهُ لَمْ يَحْمِلْهُ عَلَى الَّذِي صَنَعَ نَفَاسَةً عَلَى أَبِي بَكْرٍ، وَلاَ إِنْكَارًا لِلَّذِي فَضَّلَهُ اللَّهُ بِهِ، وَلَكِنَّا نَرَى لَنَا فِي هَذَا الأَمْرِ نَصِيبًا، فَاسْتَبَدَّ عَلَيْنَا،
فَوَجَدْنَا فِي أَنْفُسِنَا، فَسُرَّ بِذَلِكَ الْمُسْلِمُونَ وَقَالُوا أَصَبْتَ‏.‏ وَكَانَ الْمُسْلِمُونَ إِلَى عَلِيٍّ قَرِيبًا، حِينَ رَاجَعَ الأَمْرَ الْمَعْرُوفَ‏.‏

Превод:

Аиша радихуАллаху анха пренесува:

„Фатима, черката на Пејхамберот прати некого кај ебу бекир (кога беше тој халиф), за да го бара нејзиното наследство, од тоа, што Алаховиот Пратеник го остави како негова сопственост, кое што Аллах поради фај (Плен кој што се зема без борба) му го одели нему (на ), во Медина и фадак во Хумс (една петтина) што остана од пленот на хајбар.

Ебу бекир (р.А.) не се сложуваше нешто нејзе да е даде. На тоа таја се налути и го игнорираше и не зборуваше со него, до смртта нејзина. Таја живуваше 6 месеци после смртта на Пејхамберот . Кога умре, ја закопа во ноќта нејзиниот маж али (р.А.), без да го извести на ебу бекир, и тој самиот го изврши џенасе намаз. Дур беше жива фатима, беше обичај од Луџето, на али да го респектираат, но после смртта нејзина примети али, дека луџето према него се изменаа. Поради тоа покуша али да се сомири со ебу бекир и му ја даде клетвата за неговиот халифат. Али не му даде баја во тоа време (изговор од Аиша). Али прати некого кон ебу бекир и му рече: „Дојди кај нас, али не оставај никого со тебе да дојди.„ Дека тој го мразеше присудството Омреово*. Омер му рече (на ебу бекир): „Не - во Аллах, не оди сам кај нив. Ебу бекир го праша: „Што мислиш, што сакаат со мене да прават?„ Во Аллах - ке одам кај нив (...)


(Сахих од ел-бухари број: 4287)


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
8. Дел

Шарх (Објаснување) на сахих од ел-бухари, фетх ел-бари од имам ибн хаџар ел-аскалани ја објаснува изјавата вака:


قوله‏:‏ ‏(‏كراهيه ليحضر عمر‏)‏ في رواية الأكثر ‏"‏ لمحضر عمر ‏"‏ والسبب في ذلك ما ألفوه من قوة عمر وصلابته في القول والفعل، وكان أبو بكر رقيقا لينا، فكأنهم خشوا من حضور عمر كثرة المعاتبة التي قد تفضي إلى خلاف ما قصدوه من المصافاة‏.‏


Изјавувањето, дека не сакал да дојде и омер тука„ или изјавата, која што во повече верзии е пренесена „присуството негово не му се свиџа", е поради тоа што во целина се вели за омер, дека во вакви ситуации бил тврдоглавен и нервозен. А ебу бекир бил по мирен и по нежен. Тоа кажува, дека тие се плашеа од неговото присуство, затоа што сумјаа, дека ке се донесат нови наводи, што би било опасно за целта меџу ебу бекир и али (смирување на ситуацијата).


Тој дел од пренесувањето никогаш неможе да значи, како што е од рафиидите из филозофиран, дека али го мразел на омер. Тоа од нај едноставна причина: Оваа мржња/одбојност, беше за специфична ситуација и плус, не може од страна на али радихуАллаху анх да се прима само едно пренесување, а другите сите да се исклучат/игнорират, тие, који што се пренесени после овој случај, и каде што тој љубовта и респектот кон омер радихуАллаху анх го објавува.


[...] онда отиде абу бекир кај нив, и али го изговори на ташахудот и му рече:

"Ние сме многу добро известени за твојата предност, и за тоа што Аллах ти го даде, и ние не ти замеруваме за доброто, што ти го даде Аллах, но ти не не конзултира во врска за ракодводството, а ние мислевме, дека имаме право на тоа (шура), според блискиот роднински однос кон пејхамберот .„

После тие зборови, почна ебу бекир да плаче - и рече: „Во Тој, што ја има мојата душа во Неговите Раце, добар однос кон фамилијата (ехлул бејт) на пејхамберот е за мене по важен, него добар однос кон својата фамилија. Но во врска на дискрепанците, који што се меџу тебе и мене десија и за имомот, ке покушам во нај добар пат да го дадам и нема никој закон да го прекршам, и секоја одредба, кој што ја дадол Аллаховиот пејхамбер , ке ја исполнам.„

Али на тоа му рече: „Ти ветувам, дека заклетвата кон тебе, ке ја извршам попладне.„ Онда, кога ебу бекир го изврши намазот зухур (Пладно), слезе од на минбарот, го рецитира на „ташахуд„ и го спомна на али радихуАллаху Анх и неговото пропуштување на заклетвата, со акцептанција на извинењето, кое што го доби од али (р.А.).

Онда стана али (р.А.), го замоли на Аллах за опрост, го рецитира на „ташахудот„ и даде похфалба према правото на ебу бекир, и рече, дека тоа не го направи поради замерување или од протест кон тоа, со које Аллах го превилига него (ебу бекир р.А.).

Али дополна и рече: „Но на вистина сметавме, дека и ние имаме право за ова (шура) и дека ебу бекир не неконзултира - тоа нас не навреди.„ Во овој ден беја сите муслимани среќни и рекоа: „Ти ја избра добрата одлука.„ Муслиманите постанале пријатни кон али (р.А.), затоа што на тоа се врати, на кое што другите пред него биле.„


(сахих од ел-бухари - хадис број 4287)


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
9. Дел

Се гледа во комплетниот хадис, со изјавите на ебу бекир и али (радиху Аллаху Анхум), дека ситуацијата не спаџа во такво конформно светло, како што сакаат рафиидите. Затоа не треба да ни е чудно, ако тие важни цитати од хадисот игнорираат. Да ги на бориме тие уште еднаш:

- Али и ехлул бејтот (р.А.) беја налутени и загрижани према ебу бекир. Али за тоа рече: „Но на вистина сметавме, дека и ние имаме право за ова (шура) и дека ебу бекир не не конзултира - тоа нас не навреди.„

- "Ние сме многу добро известени за твојата предност, и за тоа што Аллах ти го даде, и ние не ти замеруваме за доброто, што ти го даде Аллах....со које Аллах го превилига него (ебу бекир р.А.).„

ФасубаханАллах! Али не вика, дека е од Аллах избраниот (како непогрешлив, и тој кој што може да ги контролира на атомите) имам! Вистината е, дека проблемот постоеше во тоа, што ебу бекир (р.А.) не го конзултира (во Сифак кај бани сааидах) - само за тоа - таја беше целата прилика на оваа дискрепанција!

Во едно друго пренесување му објаснува ебу бекир на али, зашто неможеше да го конзултира - и али беше задоволен со тоа објаснување. Анзариите (саад ибн убејда) сакаа халифатот да го земаат кон нив, асхабиите (р.А.) ги упоменаа со изјавата, дека водителството мора да биде од курајшите (Мухаџирин), како што беше наредбата од Мухаммед .

Асхабиите од племето на курејшите ги убедиа со рецитиранњето на зборовите од ресулАллах - ебу бекир сидик, аба бакр ибн аби кухафа радихуАллаху анху ња ардаа, самиот не се предложи за да биде халиф, него ги предложи на омер (р.А.) или абу убејда (р.А.) како халифи. Сите присутни Асхабии, и после тоа, повеќе од 33.000 во медина, му ја дадоа заклетвата на ебу бекир (баја). Резултатот не беше нешто чудно, ако се под сетиме на зборовите од пејхамберот :

„Пејхамберот дојде болестан надвор, се качи на минбарот, додека главата му беше завитакана со едно парче од облека, и рече: „Никого нема меџу луџето, кој што имаше подобар однос со мене, како ебу бекир, синот од кухафа. И ако би одбрал некој пазувен пријател, тој би бил ебу бекир.„ (сахих од eл-бухари).


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
10. Дел

Или уште по јасно:

Аллаховиот пејхамбер ми рече, во последниот период на неговиот живот од болката: „Повикајго на ебу бекир и неговиот брат, за да им запишам нешто, затоа што сумјам, дека некој, што ги прати на неговите желби ке реќе: „Јас сум за тоа привилиган.„ Но Аллах и верниците ги одбиваат на сите, од сем ебу бекир. (сахих муслим).

Ова е значи менхеџот на ехлул бејт (р.А.), прав Алеви караткер и однос - овие се значи изјавите на лавовите Аллахови, који што се галаксии одалечени од рафидичките фабули, који што им ги опишуваат ним. Овие изјави, који што ги цитиравме, со еден удар го уништуваат на целиот рафидички комплекс, затоа што али (р.А.) ја потврди предноста на ебу бекир (р.А.) и беше во целина задоволен од него. Тој не го правеше се тоа од Такија или некоја друга причина, затоа што гледаме, дека тој (али р.А.) никогаш не рекол, како што пожелуваат рафиидите, дека бил од Аллах субаханаху ве Теала избраниот заменик после смртта на Пејхамберот .

На крај го заваршуваме овој капител со зборовите од нашиот „Амир ел-Муминунс„ Али радихуАллаху Анх. Пред 1400 Годино го реши тој (али р.А.) на проблемот, без такија или други изговори. Зборови на еден маж, кон неговиот брат ебу бекир:

Кај Ибн кесир (рахимуАллах) во неговата Книга ел-бидајах ве ел-нихаја 5/212 и во атх-тхабаби во раикх се пренесува:

وقال موسى بن عقبة، عن سعد بن إبراهيم، حدثني أبي أن أباه عبد
الرحمن بن عوف كان مع عمر، وأن محمد بن مسلمة كسر سيف الزبير، ثم خطب أبو بكر واعتذر إلى الناس وقال: والله ما كنت حريصا على الإمارة يوما ولا ليلة ولا سألتها الله في سر ولا علانية، فقبل المهاجرون مقالته. وقال علي والزبير: ما غضبنا إلا لأنا أخرنا عن المشاورة، وإنا نرى أبا بكر أحق الناس بها بعد رسول الله
صلى الله عليه وسلم إنه لصاحب الغار وإنا لنعرف شرفه وخيره، ولقد أمره رسول الله صلى الله عليه وسلم بالصلاة بالناس وهو حي

Али и зубејр (радихуАллаху Анхум) рекоа: „Ние бев ме само налутени за тоа, што не не конзултираа во врска за „шурата„, но ипак го гледаме на ебу бекир како нај достоен следбеник после пејхамберот . Тој беше Асхабијата во пештерата (заедно со пејхамберот ), фториот од двајцата, и ние ги знаеме неговите предноси и супериорности. И пејхамберот му нареди да биде имам за луџето, додека пејхамберот беше жив.„

Ибн кесир вика: „Ланецот на пренесување е добар (Џајјид)

На вистина ја аба тураб (Али), ти ја кажа вистината и ние те следиме во тоа, затоа што ние сме должни на асхабиите да ги следиме, а нај више на главните како тебе!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

iskren


Ограничен член
Ограничен член
Abu Al-Amin напиша:1. ДелПобиванје на тврдењејето, дека Фатима (радиху Аллаху Анха) починала лута према Абу Бекир (радиху Аллаху Анх).


Selam alejkum
Edno prasanje:dali mozes da ni kazes,kade ovoj hadis za prv pat e zabelezan i od kogo?
Blagodaram

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
iskren напиша:
Abu Al-Amin напиша:1. Дел

[b]Побиванје на тврдењејето, дека Фатима (радиху Аллаху Анха) починала лута према Абу Бекир (радиху Аллаху Анх).


Selam alejkum
Edno prasanje:dali mozes da ni kazes,kade ovoj hadis za prv pat e zabelezan i od kogo?
Blagodaram



Алејкум салам - затоа што се надевам, дека тебе тие тој хадис веќе познат, и дека знаеш каде е забележан, би требало како „искрен„ човек да не поучиш од кого и каде е тој хадис како прво забележан.


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

iskren


Ограничен член
Ограничен член
Abu Al-Amin напиша:


Алејкум салам - затоа што се надевам, дека тебе тие тој хадис веќе познат, и дека знаеш каде е забележан, би требало како „искрен„ човек да не поучиш од кого и каде е тој хадис како прво забележан.

Mozebi znam ama ne sakam da gresam,zatoa i prasav.

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
iskren напиша:
Abu Al-Amin напиша:


Алејкум салам - затоа што се надевам, дека тебе тие тој хадис веќе познат, и дека знаеш каде е забележан, би требало како „искрен„ човек да не поучиш од кого и каде е тој хадис како прво забележан.

Mozebi znam ama ne sakam da gresam,zatoa i prasav.

Па и ние не сме без грешки, и затоа би било позитивно од твоја страна, ако не поучиш за оваа ствар - не значи, дека ние све знаеме.


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Talib-Ul-Haqq

avatar
Брат
Брат
Ес селаму алејкум

Најпрво до сите нас и до оние кои сакат да дебатираат или да ни покажат каде грешиме или каков коментар или до каде е овој хадис нека ги произнесат своите докази а ние како и секогаш со Ахлак и Едеб ги прифаќаме нашите грешки и нормално доказите од Ислам.
Барак Аллаху фикум


______________________________________________

iskren


Ограничен член
Ограничен член
Talib-Ul-Haqq напиша:Ес селаму алејкум

Најпрво до сите нас и до оние кои сакат да дебатираат или да ни покажат каде грешиме или каков коментар или до каде е овој хадис нека ги произнесат своите докази а ние како и секогаш со Ахлак и Едеб ги прифаќаме нашите грешки и нормално доказите од Ислам.
Барак Аллаху фикум
De bre admine,ne smee covek ni da prasuva nesto!!!
Nikoj,osven ti,ovde ne spomna deka ste vo greska,samo prasav od kade e prviot izvor na ovoj hadis.
Ako znaes,kazi mi,ete me interesira.
Da ne bese ovaa tema,nemav ni da prasam.

iskren


Ограничен член
Ограничен член
A da,zaboraviv da te prasam,dali mozes da ni dades eden hadis od Muhammed (sawas) koga rekol deka hazreti Fatima (as) e predvodnica na zenite vo Dzenetot!!!

Talib-Ul-Haqq

avatar
Брат
Брат
Види биди искрен и немој со некои финти а тоа “БРЕ“ не е од едеб но сепак не е нешто значајно трпиме навреди и многу поголеми од тоа јас никаде не те нападнав но знам каде се криеш. А јас ти кажувам заколнисе во Аллах дека ти тој хадис не го знаеш, и дека ти веќе немаш скриена намера? Ако си искрен јас ишАллах и ќе се потрудам околу тоа.
Бујрум


______________________________________________

iskren


Ограничен член
Ограничен член
Talib-Ul-Haqq напиша:Види биди искрен и немој со некои финти а тоа “БРЕ“ не е од едеб но сепак не е нешто значајно трпиме навреди и многу поголеми од тоа јас никаде не те нападнав но знам каде се криеш. А јас ти кажувам заколнисе во Аллах дека ти тој хадис не го знаеш, и дека ти веќе немаш скриена намера? Ако си искрен јас ишАллах и ќе се потрудам околу тоа.
Бујрум
Jas ti se kolnam vo Allah (swt) deka 100% go znam ama sakam da bidam siguren od vasata strana oti imam namera da vi dokazam deka ovaa tema sto ste ja napisale,nee vistina.
Zatoa i te prasav dali znaes eden hadis od Muhammed (sawas) koga rekol deka hazreti Fatima (as) e predvodnica na zenite vo Dzenetot!!!
Ako mi odgovoris na ovie dve prasanje,jas ke ti dokazam deka ovaa tema sto ste ja napisale,ste napravile golema greska.
Kakao?
Ke doznaes koga ke odgovoris na ovie dve prasanja.
Jas mislam deka ove moi tvrdenja ne se nikakvi finti oti sum siguren deka ke ti dokazam.
A za toa "BRE",halali bidejki ne znaev deka si osetljiv,drug pat ke pazam na recnikot.
Nikogas ne sum se kriel od nikoga pa ni od vas,ete javno ti kazuvam deka elhamdulilah ja sledam skolata na Ehlibejt (as) a da sum sakal da se krijam,bi napisal so (ra) a ne so (as) pa,inshallah,ke prodolzime so muabet.


Znaci prasanjata se:

koj prv go napisal hadisot i zosto hazreti Fatima (as) barala del od Abubekr(ra) i.....

navedi eden hadis (od sunitskite ucenjaci) kade pisuva deka hazreti Fatima (as) e predvodnica na zenite vo Dzenetot!!!

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот