Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 8 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 8 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
1. Дел

Омраѕата Шиитска кон Аиша радиху Аллаху Анха


Омраѕата на Шиите спрема Аиша радиху Аллаху Анха

Неје Тајна ствар, ако спомнеме, дека Шиитите имаат голема мржња спрема нашата Мајка Аиша радиху Аллаху Анха. Не само што ги одбиваат на голем Дел од прекарсните Асхабии, него се мешабаат дури во Фамилијата на РасулАллах со одбиванје и гадно негиранје спрема неговата Жена радиху Аллаху Анха.

Во една од многу Прилики можеме да најдеме вакви иѕјави од Шиитите, со који што сакаат да ни догажат, дека Аиша неје некоја Жена, која сто е Чиста и прекрасна, како сто е Веруванјето од Ехлу Суннах вел Ѓемаат:

Четирите нај свети Жени, а Ајша не припаџа во нив!

Многу често слушаме, колку света Жена била Аиша, и дека таја е припаџа во нај добрите Жени. Но пренесуванјата иѕкажуваат нешто друго:

Анас пренесува: Светиот Пејхамбер рече, од сите Жени во Универѕумов, би биле четири доволно: Мерием бин Умран, Кхадија (Хатиџа) бинт Кхувалид, Фатима бинт Мухаммад и Асиа - Жената на Фараонот.

(Пренесно во: Тирмиѕи, Муснад Ахмед бин Ханбал, Сахих ибн Хабан) - (Деклариран од Тирмиѕи и Ал-Албани како Сахих - Шуаиб ал-арнаоот рече: Пренесуванјето според двајцата Шеихи е Сахих. (Ѕабележано во сахих ал шарт ал-шејкхајн).

Ибн Аббас пренесува: Светиот Пејхамбер рече, од сите Жени во Универѕумов, би биле четири доволно: Кхадија (Хатиџа) бинт Кхувалид, Фатима бинт Мухаммад, Асиа - Жената на Фараонот и Мерием бин Умран.

(Пренесено во Муснад Ахмад бин Ханбал, Муснад Аби Џа`ала и во ал-Мустадрак ала ал-Сахихиан - Класифициран од Шуаиб ал-арнаоот, Ахмед Шакер, ал-Хаким и Ибн Хаџер како Сахих)

Со вакви Хадиси, сакаат Шиитите да ни докажат, деке Аиша радиху Аллаху Анха, неје исправна и дека не припаџа во најдобрите свети Жени. Цо вакви Трикови сакаат на Умметот на Мухаммед да го онесат во голема Ѕаблуда.

Во предходните Хадиси, или Докаѕи, како што би рекле Шиитите, во никој Контекст неможеме да приметиме, дека нашата Мајка е виновна и лоша Особа! Тоа, како кратка Ѕабелешка.

ФасубханАллах! Секоја благодарнсот му припаџа на Аллах субаханаху ве Теала, Који што Лагите на Рафидите им ги открива! Оваа Метода е нај Иѕмамична, со која покушуваат да ни докажат лажни Информации! Ова е се Филоѕофија и Ѕаблуда!

Пред да почниме со докаѕите, дека Пејхамеберот ја сакал на Аиша и кој стаф имал Али радиху Аллаху Анх спрема неа, како Брат и Сестра во Ислам, ке го кажеме нај прво Оружјето Број 1 против Рафидите. Тоа е Куранот, кој што на сите Жени на Мухаммед , беѕ исклучок на некоја од ниф, како Мајки на Верниците ги нарекува:

„Пејхамберот е поблиску до врниците, него тие сами, и неговите Жени се Мајки нивни..."(33:6)

Рафидите покушуваат наравно предходниот Ајет цо голема Филоѕофија така да го тумачат, како што нив им пасира - тој докажувал само, дека тие Жени се Мајки на Муслиманите, и не смеат после Смртта на Пејхамберот да се ѕемаат во Брак. Реалитетот е наравно сасим други и овој Ајет беше „Такрим„ (голем Почит) ѕа сите Жени од Пејхамберот - поради тоа беја тие со страв спрема Аллах како „Умм ал-Муминин" (Мајки на Верниците) од Асхабиите наречени.



Последната промена е направена од Abu Al-Amin на Нед 12 Дек 2010, 12:19 am. Мислењето е променето 1 пати


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
2. Дел

Но да се вратиме на Хадиси који што се дадени од Рафиидите. Испутувањто наше донесува одлука, дека тие се сите „Сахих„ и ние никогаш не ја одбиваме Вистината. Но што се приметува, како што веќе спомнавме, Методата, со која сакаат тие да ја негираат на Аиша радиху Аллаху Анха, е вистина гадна. Таја Метеологија од Луѓе на Бидат, који што покушуваат Хадиси да ги зелектираат и со нивна Идеологија на истите да ги Интерпретираат по нивно - даље употребуваат Филозофија со целта, да докажат, дека Аиша била голема Личност против Исламот и Кафира (Неузубиллах), и дека мора да се тргниме и ништо да не примаме од неа.

Како и да е - еве сега неколку аутентични Пренесуванја, који (ако сме Искрени) во нивниот Колектив и во нивната Целина, мораат да се земат заедно со тие, који што беја од Рафидите цитирани, за да сватиме, дека Аиша радиху АллахуАнха на вистина беше една од нај добрите Жени на Светов, од ПратеникотАллахов сакана и Жена негова, на овој и на тој Свет. Исто така и од други Припадници на Ехлул Бејт била многу сакана и Респектирана, како од Али радиху Аллаху Анх и неговата Шиа (Припадничка Партија).

Пејхамберот
за Аиша радихуАллаху Анха рече:

„Се колнам во Аллах, ништо не приметив кај мојата Жена Аиша, освен добро.„ (Сахих Муслим, Книга 57 Број 118)

Дури пред смртта негова, немаше РесулАллах ништо освен Вниманије за Аиша радиху Аллаху Анха:

Кога боледуваше Пејхамберот од тешката Болка, почна да ги посетува неговите Жени и ги прашуваше:„Каде ќе бидам утре?„ Се прашуваше самиот, дали ке биде кај Аиша. Аиша рече: Кога беше кај мене, беше смирен. (не прашуваше више). (Муслим Том 5, Книга 57 Број 118).

Аллаховиот пратеник рече: „Предноста на Аиша спрема други Жени е, како предностана Тхарид према други јадењина.„ (Тхарид е едно богато Зрно) (Муслим Том 5, Книга 57 Број 114).

Забелешка: Како што спомнавме, мора да се гледаат и овие Хадиси заедно со другите, а не да се донесува Хектичка Одлука. По Метологијата на Рафидите не можат овие Хадиси да се исправни, затоа што не се слагаат со тие Хадиси, који што самите ги Цитираат - во нивните Докази. Аиша радиху АллахуАнха не се спомнува во Хадисот кај Четирите Жени, за тоа не се прифаќаат другите Пренесувања.

Секој жто има знаенје од општи Исламски Основи, и кој што ги тргнува темните Очила, може да свати, дека секако тие Хадиси се слагаат еден со други. Еве еден Пример:

Пејхамберот вели во едно аутентично Пренесување, дека Абу Убејда ибн ал-Чарах (на кој што Рафидите исто го мразат) бил „Амин„, значи, поверениот на овој Уммет. Но дали значи афтоматски, дека тоа не припаџа и на РесуллАллах ?Или, дека Абу `Убејда е негов Противник? ТНаравно! По Рафидитичката нелогика, тој единствен Заклучок, кој што може да се користе - а за Луџе со Ум и Разум, се гледа тука голема (Хикма) Мудрост на Пејхамберот ,кој што во многу Прилики, како што ни докажуваат Пренесуванјата, на неговите Ученици, Асхабии (Како Али, Абу Бекир, Абу Убејда и други) со специални Својства ги опишуваше - така, како што е Обичај на Учител да се однесува према неговите мили Ученици.

Исто така е стварта со Аиша радиху Аллаху Анха, која што, како омилена Жена на РасуллАллах , имала посебен Статус, без другите Хадиси
да се одфрлат или на некој начин негираат, kaде што се спомнува предноста на другите, прекрасни Жени.


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
3. Дел

Али радиху Аллаху Анх ја брани на Аиша радиху Аллаху Анха:


Кога Хафариџиите после Битката на Џамал со Али радиху Аллаху Анх дискутирале и му нарекувале дека направил Куфур, донесле еден Аргумент со Аиша радиху Аллаху Анха (еден Аргумент измислен, како што е денеска начин на Рафиидите):


Тие рекле:

„Зашто ја зеде на Аиша како војни плен, од кога ја доби Битката - а таја не припаџаше во твојата Војска.„

Али радихуАллаху Анх им рече и ја одбрана на Аиша со овие Зборови:

„Кој сака од вас, да ја земе Мајката на Верниците за Војни Плен?„

Амиорт на Верниците Али ибн Аби Талиб радихуАллаху Анх и неговиот Респект према Аиша радихуАллаху Анха:


Кога влезе Али радихуАллаху Анх во Басра, отиде кај Аиша радихуАллаху Анха и е рече:

„Аллах да ти опрости„.

Таја му одговори:

„И тебе исто, јас навистина сакав да се донесе само Мир.„ (ел-Eмад во Шатрат ал-Тхахаб, Том 1 Страна 42.)

Ибн ел-Араби објаснува:

„Презентацијата нејзина во Битката не беше за Боренје, него Луџето се обратиа кај неа, за да ја известат која Фитна се донесе (Смртта Османова радихуАллаху Анх). Тие се надеваа, дека двете Партии ке добиат срам, кога ке ја погледнат Мајката на Муслиманите, со целта, истите да ги спуштат нивните Оружја. Истиот надеш го имаше и Аиша со таја Акција кога ја напушти нејзината Куќа, и исто така сакаше, тоа да го репрезентира, што Аллах субаханаху ве Теала вели во Куран:

„И кога две Партии од Верниците се Борат на против, тогаш донеси Мир меџу нив. (49:9)

(Ахкам ел-Куран ибн ел-Араби Том 3 Страна 1536)

Ибн Хабан пренесува, дека Аиша му пишала на Абу Муса - а тој беше избран Гувернер во Куфа. Аиша во нејзиното Писмо вели:

„Знаеш добро, што се деси со Осман, а јас доаџам за да се постигне Мир меџу Народот. Затоа, пренеси им на твојот Народ, да не ги напуштаат своите Куќи, дур им дојде тоа што сите го сакаат - Мир меџу Муслиманските дискрепанци.

(Книга на Веродостоениот - ибн Хиббан, Том 2 Страна 282)

По ради таја Прилика, Аиша радиху Аллаху Анха ја напушти својата Куќа, а не дека го мразила на Али радихуАллаху Анх.


Тука се гледа вистинскиот Карактер на Али / на вистина се Рафиидите,
Шиитите и нивните Ајатоли, далеку од овој прекрасен Човек, тие што викаат, дека го пратат него.

Погледнете како ја бранеше Али радихуАллаху Анх неа, и со кој прекрасен начин им одговара на Хафарииџите после Битката на Џамал - исто така, како што и ние ке ги уништиме на противниците, со дозвола Аллахова!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат


4. Дел

(Ши´ат (Партијата/следбениците) на Али(р.а), за Аиша (р.а.)


Го слушнаф на Амап бинјасир кога рече: Аиша тргна против Басра. Во Аллах! Таја е Жена на Пејхамберот,на овол и на тој Свет. Аллах ве испитува само, дали го следите него или наАиша. (Сахих Бухари, Книга 88, Број 22)

(Во нивната мржња и вонивниот глупост, се Рафиидите толку Ќори, што на овој Хадис го земаат какоДоказ, дека таја против Аллах субаханахз ве Теала била, со заклучок дека биланеупатена и Кафира (Еузубиллах) - Но жтоне гледаат, дека Аммар ибн Јасир, еден од тие, који што Рафиидите го прифаќааткако Дел од Алиовата Партија, јасно кажува, дека Аиша е Жена на обој и на тојСвет, од Мухаммед саллАллаху Алејхи весселим. Исто така мора да се каже, декаНАродот од Ехлу Суннет се искрени, и дека го џемаат цел Хадис со неговиотКонтекст, без кратенје и Интерпретирање. Мие ги потврдуваме двете Случаеви /дека Аиша на овој и на тој Свет е Жена на Мухаммед и дека Али радихуАллаху Анх со неговата Партија беја во Вистината, во Хак / и исто така, декаАммар бин јасир ги упомена на Народот, да не ја пратат на Аиша радихуАллахуАнха во тој Случај.)


Сахабиите (р.А.) како иГигантите на Ехлул Бејт (р.А.) го следат на Мухаммед и на Али (р.А.), соРеспект према Аиша радихуАллаху Анха:

Ибн Аббас од Ехлул Бејт(р.А.) ги следи Алиовите (.р.А.) стапалки, со чест према Мајката на Верниците,Аиша радиху Аллаху Анха, Черката Садикова, дури и после Битката на Џамал. ИбнАббас, како еден од нај големите Асхабии радихуАллаху Анх, ја потврдувапредноста и знаењето на Аиша радихуАллаху Анха, како што и други Асхабии (р.А.)тоа го тврделе. Да забележеме во оваа Прилика, дека тој Ибн Аббас е истиот, којшто ја даде заклетвата према Абу Бакар Саддик (р.А.).


Шиитите, који што сеспремни вистината да ја акцептираат, би требало барем до Ибн Аббас (р.А.) да имаатДоверба, кој што рече:


Кога се разболи АишарадихуАллаху Анха, ја посети Ибн Аббас (припадник на Ехлул Бејт) (р.А.), и ерече: „О Мајка на Верниците! Ти ке не напушташ, и ке ги сртенеш на нашите најСериозни, Рассул и Абу Бакар (р.А.). (Бухари Том 5, Книга 57, Број 115)

Пренесено од Ибн АбуМулаика: Ибн Аббас (р.А.) побара дозвола, на Аиша (р.А.) пред нејзината Смрт даја посети, кога патеше од болката нејзина. Таја рече: „Сумјам, дека превише кеме фали.„ Но нејзе е се одговори: „Тој е Братучед на РесулАллах , еден од нај познатите Алими на Асхабиите и како припадник на Ехлул Бејт. Таја речена тоа: „Дозволитему, да влези.„ Кога влеѕе тој (Ибн Аббас (р.А.) , рече: „Какоси„? Таја му врати: „Добра сум, се плашам од Аллах. Ибн Аббас рече: „ИнсхАллахси добра, дека ти си Жена на Пратеникот Аллахов, и тој не се Ожена за Девица,него со тебе и Доказот за твојата Невиност се прати од на Небо.„ (Бухари Том 6,Книга 60, Број 277)

Дали да ги пратиmе сегана Ехлул Бејт (р.А.) или на Рафиидите? Припадниците на Ехлул Бејт го знаеа нејзиниотСтатус – тие ја респектираа и земаа знаење од неа, исто така како што земаатДенеска Луџето на Суннет знаење од неа, радихуАллаху Анха.


Мие ги следиме на ЕхлулБејт – ја респектираме предноста на Аиша радихуАллаху Анха и веруваме во неа,како и во Искреноста нејзина, исто како што потврдуваат и Ехлу Бејт (р.А.). А некако Рафиидите, који што ги пратат на Абу Ло´Ло и на Ибн Саба, Евреинот.


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
5. Дел

Ја Рафиди!

Народот на Суннетот ги следат стапалките на Асхабиите (р.А.) и се свесни, исто како Аммар (р.А.), дека во Диспутот кај Џамал, Али (р.А.) беше во Хак (во Вистината), и дека Аиша (р.А.) греши во незиниот Ичтихад. Затоа вика Аммар (р.А.), да не ја пратат на Аиша (р.А.). Но Асхабиите и припадниците на Ехлул Бејт никогаш не отидоа толку далеку, да викаат, дека Аиша (р.А.) немала Иман, не била прекрасна или слично. Никоји не го имал тој стаф, како што го имаат денешниве Рафииди. Сите тие (р.А.) потврдуваат дека таја (р.А.) ке биде во ал-Џеннет. После тој Диспут, што веќе го опишавме, припадниците на Ехлул Бејт земаа дури знаење од неа, како Ибн Аббас (р.А.) - и никој не викаше, дека таја лажела, не била искрена итк. - Како можеле тие сами тие мисли да ги дозволта, кога Мухаммед , исто како и Аммар, викаше вака за неговата Жена:

„Се колнам во Аллах, ништо не приметив кај мојата Жена Аиша, освен добро.„
(Сахих Муслим, Книга 37 Број 6673)

Тоа што го вели Пејхамберот неје нешто чудно, ако го земаме тоа во светлина на Куран ел-Керим, што пише за Пејхамберот и неговата Жена Аиша (р.А.):

(Суре Нур, Ајет 11-26 е за Аиша радихуАллаху Анха! Читајтего Сурето 11. до 26 Ајет, и видитего Аллаховото искажуавнје за Аиша радихуАллаху Анха).

26. Лоши жени за лоши мажи, а лоши мажи за лоши жени. Добри жени за добри мажи, а добри мажи за добри жени. Тие не се виновни за она што се од страна на Клеветниците извадени. Ним им припаѓа и прошка и ‘рск благороден!

Овој Ајет, изговор од Госпдарот на сите Светови, се слага перфект со изјавите на РесулАллах , кој што ја опишува неговата Жена. Да не ги забораваме во овој тек и изјавите на Али (р.А.), ибн Аббас (р.А.), и дури Шиитите (Припадниците на Али (р.А.)), како Аммар бин Јасир (р.А.), што предноста нејзина ја тврдат. Само Рафиидите, Навасибите (Вистинските противници Аллахови) од овој Уммет, го игнорираат тоа, како што се гледа.

Дали им је сега на Рафиидите јасно, зошто ние, Луџе на Суннетот, на Аиша (р.А.) ја сакаме и ја веруваме? Одговорот на ова е за Луџе со ум и разум, јасен. Следбениците на Суннетот ништо друго не тврдат, од сем тоа што е потврдено од РесулАллах , Али (р.А.), Ехлул Бејт (како ибн Аббас (р.А.), и така на таму. Тие сите ја сакаа на Аиша радихуАллаху Анха, земаа знаенје од неа, и профитираа од се то тоа.

Овие дискузии не се потребни. Аиша (р.А.) самата рече во еден нејзин познат Хадис, дека таја земаше исто знаенје од Али (р.А.) - но за чори Луџе, треба ова се повеќе пати да се објасни, се до колку тие ке сватат.

Аиша радихуАллаху Анха е припадничка на Ехлул Бејт, Ехлул Жена на ресулАллах на овој Свет и на Ахира, бе лау Кариха Ал-Рафидун!

Ве саллАллаху´ала сејдина Мухаммед ве ала Алихи ве Сахабии ве Селлам!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот