Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 13 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 13 Гости

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 (Привремен брак) Mut´a - Privremen Brak on Нед 28 Ное 2010, 2:12 am

Haqq

avatar
Администратор
Администратор


Od Shiitska Strana slushame mnogu pati, deka Mut´a, Vremeniot Brak bil dozvolen, se dodeka Umar ibn al Chatab r.A. na istiot go zabranal.

Dokazite koji sto se nosat od Shiitska Strana se drzhat na Sunitski Hadisi.

Da gi pogledneme malku po glaboko tie Dokazi i inshAllah da zemime golema Pouka za toa, deka na vistina Interpretiranjeto na Hadisite od Shiitska Strana se golema Zabluda.

Dokazi:

Prenijeto je od Musedded-a sto nam je ispricao Jahja od Imrana Ebu Bekra preko Abu Reda koji je ispricao o Imrana ibn Huseina (rd): "Objavljen je ajet za muta´ u Allahovoj Knjizi, pa smo mi radili muta´za vrijeme poslanika (saws), a nije objavljen neki ajet koji to zabranjuje niti je to poslanik (saws) zabranio sve do svoje smrti, kad je poslije toga dosao covjek koji ga je zabranio na osnovu njegovog misljenja, a taj covjek kazu da je Omer". (Sahih el-Buhari; 5.l58)

Dzabir ibn Abdulah el-Ensari kaze:
Mi smo radili muta´ na saku hurmi ili brasna za vrijeme Poslanika (saws) i Ebu Bekra sve dok to nije zabranio Omer zbog Omera ibn Harisa. (Sahih Muslim; vol.4, str.l31 ).


Imam Ahmed ibn Hanbel je zabjelezio:
Ibn Abas je rekao: "Poslanik je radio muta´," pa je Urve ibn el-Zubejr rekao: "Ebu Bekr i Omer su to zabranili", pa je Ibn Abas rekao: "Sta kaze mali Urve", rekao je: On kaze da su Ebu Bekr i Omer zabranili to, na sto je Ibn Abas rekao: "Propasce oni, ja kazem poslanik (saws) je rekao to je dozvoljeno, a oni kazu Ebu Bekr i Omer su to zabranili". (Musned E1-Imam Ahmed ibn Hanbel, vol.l, str.337)

Abdulah ibn Omer bio pitan u vezi muta´ za vrijeme hadzdza, i rekao je da je to halal. Oni koji su ga pitali su onda rekli: "Ali tvoj otac je to zabranio. "On je rekao, "Zar da ja slijedim oca ako je poslanik (saws) to dozvolio"?, ljudi su rekli, "Ne, nego mi trebamo slijediti poslanika (saws) (Sahih el-Tizmizi, vol.l str.l57).

Rekao je Ata: Dosao je Dzabir ibn Abdulah na umru, pa smo mi dosli kod njega da bi ga ljudi pitali o nekim stvarima i pomenuli su onda muta´ brak, on je rekao: ´Da, mi smo za vrijeme Poslanika (saws), Ebu Bekra i Omera vodili muta´ brak" (Sahih Muslim; vol.4, str.158)


Navistina gi koristat na ovie i drugi Dokazi, od Strana na Sunitskite Knigi.

Sega - kako Ludzhe so Um i Razum mora nie da se prashame - zashto ni eden od tie Alimi, koji sto gi prenesuvaat ovie Hadisi vo nivnite Knigi ne go priznale na Vremeniot Brak (Mut´a) kako legariziran? Zashto ne gi primaat tie Dokazi kako Objava Allahova spored negoviot Pratenik Muhammad ?

Odgovorot e mnogu ednostaven. Ovie Hadisi koji sto se Sahih imaat sasim drugo znachenje, kako sto ke pogledneme detalno.

Objasnuvanje na Zborot Mut´a:

1. Zborot Mut´a se Koriste za "Vremen Brak" i se Vika "Zawaaj al-Mut'a".

2. Zborot Mut´a se Koriste isto i za Zaednichkoto izvrshuvanje na "Hadzh i Umrah" i se vika "Mut'a al-Hadzh".

Zborot Mut´a vo toj i vo sledniov Hadis se koriste za zaednichkoto izvrshuvanje na Hadzh i Umrah!

"Dzabir ibn Abdulah el-Ensari kaze: Mi smo radili muta´ na saku hurmi ili brasna za vrijeme Poslanika (saws) i Ebu Bekra sve dok to nije zabranio Omer zbog Omera ibn Harisa. (Sahih Muslim; vol.4, str.l31 )"

A pozadi ovoj Hadis vo Sahih al-Muslim, se vkluchuva odma sledniov Hadis, koj sto ni go objasnuva ushte po Detalno:

Pratenikot Allahov gi zdruzhi izvrshuvanjata na Hadzh i Umrah i do Kraj na negoviot Zivot ne ja zabrana taja Praksa, i nishto ne se objavi od Kuranot sto go zabranuva toa." (Sahih Muslim)

A Dokazite, deka se raboti na Vistina za Hadzh i Umrah, sami si gi nosat vo nivnite Predavanja - ushte ednsah gi citiram:

Abdulah ibn Omer bio pitan u vezi muta´ za vrijeme hadzdza, i rekao je da je to halal. Oni koji su ga pitali su onda rekli: "Ali tvoj otac je to zabranio. "On je rekao, "Zar da ja slijedim oca ako je poslanik (saws) to dozvolio"?, ljudi su rekli, "Ne, nego mi trebamo slijediti poslanika (saws) (Sahih el-Tizmizi, vol.l str.l57).

Tuka gledame Ochigledno, deka tuka se raboti za Mut´a al-Hadzh.

Sahihu Muslim:
Rekao je Ata: Dosao je Dzabir ibn Abdulah na Umru, pa smo mi dosli kod njega da bi ga ljudi pitali o nekim stvarima i pomenuli su onda muta´ brak, on je rekao: ´Da, mi smo za vrijeme Poslanika (saws), Ebu Bekra i Omera vodili muta´ brak" (Sahih Muslim; vol.4, str.158)

"...muta´ brak..." = Ova neje Tachno! Vo Hadisot pishuva samo "MUT´A vo Vrska na zaednichko Izvrshuvanje od Hadzh i Umrah!!!

Koga nekoj Covek izvrshuva Hadzh ili Umrah, sigurno ne misli na Zeni, na Vremen Brak ili ostalo??? Ochigledno e, deka Ashabite radihuAllahuAnhum zboruvale za Mut´a vo Vrska - dali smeat da gi izvrshat Hadzh i Umrah zaedno!!!

No da vidime sto kazuvaat Ashabite od Ahl-al-Bayt (Prekrasnata Familija na RasulAllah ) za ovoj sluchaj:

Se prenesuva od Ali radihuAllahuAnh, koga go slushnal na Ibn Abbas, koj sto na "Vremeniot Brak" go dozvoluval, mu odgovoril: "Poleka, o Sin na Abbas! Jas go slushnav an Pratenikot Allahov, kako go zabrana toa (Vremeniot Brak) na Denot od Khaybar.." (Sahih Muslim 1407)

Dalje...

"Od Ibn Abbas se prenesevua, deka e "Vremeniot Brak" Dozvolen, no se Vrati od taja Izjava, koga go stigna Porakata so zabrana od Muhammad saws." (Sunan Tirmizi)
...i
"Ibn Abbas ne pochina, bez da se pokajet na svoeto mislenje (za Vremeniot Brak)." (Al-Bajhaki)

Znachi - MUT´A vo Vrska na Vremeniot Brak e, kako sto veke vo prviot moj Post na ovaa Tema kazav, "ZABRANATO".

http://www.ahlu-sunnah.org

2 (Привремен брак) Mut´a - Privremen Brak on Вто 30 Ное 2010, 9:08 pm

Haqq

avatar
Администратор
Администратор
Muta´ je bio rahmet od Allaha. A da nije Omer to zabranio, niko od musliman ne bi radio blud osim oni nesrecni (Al-Tefsir el-Kebir od Th´alebija, u knjizi Al-Tefsir el-Kebir od Tabarija u tefsiru ajet muta v8, p178, hadis 9042, Al-Tefsir el-Kebir od Fakhr al-Razi, Tafsir al-Durr al-Manthoor, od al-Suyuti, 2.140).

Vo ovoj Primer se prenesuva Hadisot od al-Hakam bin Utaibah, koj sto beshe eden od Muhaditinite na Fukaha (za prenesuvanje na Hadisi). al-Hakam bin Utaibah beshe poznat za negovite Tadlisi (narushuvanja im naddavuvanja) vo vrska za prensuvanje na Hadisi. Toa kratko, za al-Hakam bin Utaibah!

No bez razlika - po Interesno vo se to toa e, deka toj Hadis e Daif-Murtad. Prashanjeto e zashto Daif i plus Murtad (Proizvoden)? al-Hakam bin Utaibah se rodi vo 50´ta Godina posle Hidshra - a Ali radihuAllahu Anhu pochina vo 40´ta Godina posle Hidschra.

Znachi Izjavata od al-Hakam bin Utaibah, deka go slushnal na Ali ibn Abi Talib radihuAllahuAnh, deka rekol..." e Murtad - izmislena i lazhna! 10 Godini posle smrtta na Ali radihuAllahu Anh toj se rodi! No poznato e, deka Rafidiite se specialisti na koristenje Daif Hadisi.

http://www.ahlu-sunnah.org

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот