Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 13 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 13 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1265 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Alisan

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 Заеднички зикр on Пет 01 Ное 2013, 3:23 pm

Muwehhid

avatar
Модератор
Модератор

 


Не е забележан ниту еден сигурен и јасен ривајет (предание, хадис) дека Аллаховиот Пратеник, саллаллаху алјхи ве селллем, правел со своите асхаби заеднички џемаатски зикр, ниту било кој друг од најдобрите генерации или од улемата низ една долга серија на изминатите векови.

Шејхул-ислам Ибн Тејмијје, зборувајќи за зикр после намазот, вели: “Нема никој право да воведе нешто од довата и зикрот после намазот освен она што се наведува во Суннетот, бидејќи тоа се смета за воведување на работи во верата (новотарии), а Аллах, џелле шанху тоа не го дозволил.

Заедничкиот зикр е запоставање на Суннетот на Аллаховиот Пратеник, саллаллаху алјхи ве селлем. И всушност се нарушени оние кои што ќе задоцнаат на намазот. Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем, тоа строго го забранил.

Не е пренесено во хадисите дека Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем, дека ги подигнувал рацете со дова на крајот на намазот. Ги гледаме џемаатлиите изговараат амин со имамот, но не ја слушаат неговата дова а амин се кажува на крај довата кога се знае и се слуша што се дови.

Триење на лицето после довата после намазот исто така не е Суннетот на Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем. А исто така ниту очење на Ел-Фатиха после сето тоа не е забележано во хадиските збирки. Ваквиот зикр во спојување на фарзот и суннетот (пладне, акшам, јација и џумаа –намазот), а Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем, тоа го забранил.

Шејхул-Ислам Ибн Тејмијје вели: “Суннет е да се оделаат пропишаните (фарзовите) од доброволните намази (суннетот), бидејќи се пренесува од Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем, во исправните (веродостојните) преданиа дека забранил спојување  (фарз) намаз со (суннет) намаз, освен ако меѓу нешто се зборува или клањачот помрдне од место. (Извор : Svojstva Poslanikov namaza, str.182)

Муавија, радијаллаху анху, вели дека Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем, им наредил да не го спојуваме намазот со друг намаз освен ако меѓу тоа да зборуваме или излеземе. (Муслим,883)

Со оглед на ова, очигледна е грешката на клањачот кој што ги спојува суннетите со селамот фарз-намазот, не земајчи ја во предвид забраната на Аллаховиот Пратеник, саллаллаху алјхи ве селлем.

Спротивна е праксата на Аллаховиот пратеник, саллаллаху алјхи ве селлем, да се прави зикр зад суннетот, бидејќи во основа тие се клањаат во куќа. Воведување во обичај (традиција) она што не го правел Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем, или менување на неговиот Суннет е воведување во верата (правење на новотарии) нешто што во основа не е пропишано, а тоа е забрането.

Пропишано е подигнување на гласот на учење на зикр после фарз-намазот (секој клањач за себеси), според она што е исправно пренесено од Ибн Аббаз, радијаллаху анху, кој што рекол: Во времето на Пратеникот, саллаллаху алјхи ве селлем, луѓето ги подигнувале своите гласови во зикрот после завршување на фарз-намаз. Исто така рекол: “Знаев по тоа- кога ќе го слушнев- дека завршиле со намазот.
(Погледни: Фетви на Постојаната комисија, 7/116)

 
Извор: Namazu u Islamu

Обработка: Ahlu-sunnah


______________________________________________





О верници, плашете се од Аллах и зборувајте само вистина! Он ќе ви ги поправи делата ваши и Он ќе ви ги прости гревовите ваши. А оној кој е послушен и на Аллах и на пратеникот Негов... тој ќе однесе, секако, победа голема! 

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот