Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 13 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 13 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Ханефиски стаф - Дали е „никаб„ задолжително или суннет?


Прашање:

Која аурата има за ханефитски-жени? Дали е за нив доволно шамија или е задолжително да носат никаб? Дали е никабот суннет?

Одговор:

Бисмиллахи р´рахмани р´рахим

Ас саламу алејкум ва рахметуАллах ва баракатуху

На почеток сакаме да упомениме, дека има разликам меџу „аура„ и никаб/хиџаб. Во аурата на жената спаџаат деловите од телото, кои што во секое време треба да се покриени, додека никабот е марамка за лицето, кое што во специфични ситуации треба да се користи. Но како и да е; одлуката на аура и никаб е идентична; содолжително е тие да бидат покриени (аурата во секое време, а никабот во специфични ситуации).

Твоето прашање е во врска со „никаб„, и според тоа ти одговараме вака:

Содолжително е жената да носи никаб, додека ја напушта својата домовина (за потребна работа) или во приступ на туџи мажи. Тоа е стафот на ханефиските фукаха (јуристи) и на другите месхеби (фикх школа), како што „алламах каутхари„ и муфтијата „мухаммад шафи (рахимуАллах)„ имаат кажано.

[хиџаб ал-марах ал-муслима с. 11; дар ал-харамеин / ахкам ал-куран од ал-тханви, том 3, с. 471, идара ал-куран]

Но ипак; за жените е дозволено да го откриат нивното лице пред мажи (со кои што не им је дозволено да одат во брак), и доколку нема опасност за фитна. Но ако има опасност за фитна, неје дозволено.

Затоа што имаат повеќе одлуки од ханефиските фукаха, во врска со носење никаб, доволно е да наведиме еден: Во „мајма ал-анхур„ одлучено е следно: „Во нашево време неје ваџиб него „фарз„ младите жени да ги покриваат нивните лица (со никаб), според големата фитна која што е присутна.„

[Том 1, Страна 81, дар ихја ал-туратх]

А Аллах се нај добро знае!

Извор: www.askimam.org, фетва број 17362]
Превод: Abu Al-Amin Muhammad
Проект: www.ahlu-sunnah.org


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Да упоменам на тематаа:

„Не
значи дека врз оваа тематика има иџма меџу исламските научнијаци, него
ова е само една фетва од ханефиски вид - со цел, нашите содржавјани во
македонија да прекинат со усмени напади кон оние кои што носат никаб или
кхимар - имено: да прекинат лажно да тврдат, дека жените со кхимар или
никаб биле платени, исто како и сите оние кои што носат брада. А дека
брадата е ваџиб, од страна на ханефиската улема, е веќе докажано во
други теми.„


БаракАллаху Феекум!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Allahov Rob


Нови член
Нови член
Ханефијски месхеб

Така, во Ел-Ихтијар, во една од ханефиските книги вели:
“ И не гледај во слободна жена освен во лицето и во рацете, ако не се плашиш од страста“. А од Ебу Ханифа се наведува дека ги додал и нозете, бидејќи откривањето на тие (лице, раце, нозе) треба да работат со странци, како што е купувањето и продажбата и така натаму, затоа што таа нема кој да се грижи за неа и да и ги извршува сите тие работи.
Се вели: Поддршката за тоа се зборовите на Аллах: “ И нека не дозволуваат од украсите нивни да се види ништо, освен она што е веќе надворешно“. Повеќето од асхабите велеле дека ова се однесува на сурма и прстен, а се мисли исто така и на местата каде што се наоѓаат - односно ставаат, како што објаснивме дека гледањето во сурма, прстен, нараквица и разни украси се дозволени, на блиските и странците12, значи се смета местото на ставање соодветни украси, така што е избришан другиот член на генитивните врски, а неговото место го завземал првиот член.

Речено е (во ихтијарот) - Што се однесува до нозете, се наведува дека тие апсолутно не се аврет (срамни делови од телото кои мора да бидат покриени), затоа што жената треба да се движи, а можеби и желбата која се буди во гледање на лицето и рацете е поголема до погледот во нозете, така што дозволеноста за гледање на нозете е пред дозволивоста на гледање на лицето и рацете.
А во едно предавање стои - што се однесува до гледањето во нозете, тие се aврет, освен во намазот.

Allahov Rob


Нови член
Нови член
Маликијски мезхеб

Во книгата: “еш-Шерх ес-Сагир ли-д-Дердир“ - со наслов: " Најблискиот патоказ кон Маликијскиот мезхеб " вели:
“Аврет (срамни места) кај слободните жени во однос на странец човек, т.е. оној човек кој не и е махрем, е целото тело освен лицето и рацете, кои не се aврет“.
А Eс-Сари во неговото објаснување додавајќи вели: “Дозволено е гледање во овие две (лицето и рацете), без разлика дали тоа се однесува на внатрешниот или надворешниот дел, со нијет дека не посакува страст со тоа, или нејзиното присуство; затоа што ако таа го има тоа, тогаш тоа е забрането “(гледање во лицето и рацете).

Allahov Rob


Нови член
Нови член
Шафијски мезхеб

Еш-Ширази, автор на шафијското дело “Ел-Мухзеб“ вели:
“Што се однесува до слободните жени, целото нејзино тело, освен лицето и рацете е аврет“- Невеви додава - “до зглобовите“ - според зборовите на Аллах: “ И нека не дозволуваат од украсите нивни да се види, освен она што е веќе надворешно“. Ибн Аббас вели: “Нејзиното лице и дланки“.14 Бидејќи Пратеникот, мир над него, им забранил на жените мухрими (која извршува Хаџ или умра), да носи никаб и ракавици.15 Лицето и рацете да беа аврет, не ќе беше забрането нивното покривање, исто така потребата налага откривање на лицата во купопродажба, а раката за време на предавањето, па така овие делови од телото не се aврет.
Невеви додава во неговото објаснување на Ел Mухзеба во својата книга "Ел-Mеџму“: Некоја шафијска улема вели дека внатрешноста на нозете - односно долниот дел, не е аврет, а Музени вели: “Нозете не се аврет, но мезхебот се темели врз основа на првото мислење“.16

Allahov Rob


Нови член
Нови член
Ханбелисјки мезхеб

Во ханбелисјкиот мезхеб го наоѓаме Ибн Кудам- во кој вели во својата книга “Ел Mугни“: “Нема разлики во мезхебите во тоа дека на жената и е дозволено откривање на лицето во намазот, а не и се дозволува таа да открие било што освен лицето и рацете, а за откривањето на лицето се наведува во двете предавања. Улемата не се согласила, но повеќето се согласија дека жените треба да клањаат со откриени лица, и исто така се согласија дека слободните жени треба да ги покријат своите глави кога клањаат, затоа што ако таа клања а нејзината глава е откриена ќе мора да го обнови намазот.

Ебу Ханифе вели - “Нозете не се аврет, бидејќи тие се гледаат во повеќето случаи, и се сметаат како лицето“. Малик Ел-Евзаи и Шафија велат: - “Целата жена е аврет, освен лицето и рацете, а ништо друго освен (лицето и рацете) таа е должна да ги покрие во намазот“, бидејќи Ибн Аббас вели, објаснувајќи го Куранскиот ајет: “ И нека не дозволуваат да се видат украсите нивни, освен она што е веќе надворешно“. Вели: лицето и рацете, бидејќи Пратеникот (а.с) забранил на жените мухрими да носат ракавици 17 и да стават никаб - па лицето и рацете да се аврет нема да биде забрането нивното покривање, и поради тоа што потребата бара откривање на лицата при купување а пацете при продавање .
Некои од нашите следбеници велат - “Комплетно жената е аврет бидејќи се наведува хадисот на Мухаммед, Божјиот мир над него, кој вели: “Жената е аврет“. Бележи Тирмизи и вели - Хадисот е хасен - сахих, “но и е олеснато да може да го открие лицето и рацете поради тоа што е тешкотија во нивното покривање, а исто така е дозволено да се погледне во тие делови на телото за време на понуда за брак“, и ова е мислење на Ебу Бекр ел-Харис ибн Хишама, кој вели - “Целосно жената е аврет, па дури и нејзините нокти“.
Пренесено од Mугнија.

Allahov Rob


Нови член
Нови член
Ел Касани вели: "На странецот не му е дозволено да гледа во слободна жена освен во нејзиното лице и раце, поради зборовите на Аллах:

( وَلاَ يُبْدِينَ زِينَتَهُن )

"... и нека не дозволуваат да се види нешто од нивните украси"

со тоа што ќе им биде олеснато во врска со рацете и лицето по зборовите на Аллах:

إِلاَّ مَا ظَهَرَ مِنْهَا ) )
"... освен она што е видливо."

Под терминот “зинех“ во овој ајет се однесува на одредени места а тие места се лицето и рацете поради тоа што има потреба од продажба и купување, давање и земање а тоа обично не може да се постигне освен со откриено лице и раце, па поради тоа и е дозволено откривање на тие делови. Ова е говор на имамот Ебу Ханифа.

Ед Дердир Ел Малики вели: "Аврет кај жената пред непознат човек е се освен нејзиното лице и нејзините раце."

Ибн Аллиш Ел-Малики: "А на слободната жена, пред машкото е аврет целото тело освен лицето и надворешниот и внатрешниот дел на рацете."

Шејхул Ислам Зекерија Ел Енсари Eс Шафи вели: "А aврет кај слободните жени, во намазот или надвор од него, пред странец е целото тело, освен лицето и рацете до зглобовите."

Eл Бекри Ес Шафи надоврзувајќи се со Аллаховите зборови вели Ибн Абас и Ајша: "Тоа се рацете и лицето." И, бидејќи, ако би било обврска да ги покрие во ибадет не би било тогаш обврска да ги открие во ихрам и затоа што нивното откривање е потребно. "

Ел Мердави Ел Ханбели вели: " А се состануваат во хак оние кои во ихрам се обврзани за покривање на главата и забрана за покривање на лицето. Таа не може да ја покрие целата глава а да не покрива било кој дел од лицето ниту пак може да го открие целото лице а да не открие дел од главата. Покривање на целата глава е повеќе важно. "

Ер Рухајбани Ел Ханбели вели: "Покривањето на главата е многу важно поради тоа што е aврет во намазот и надвор од него и не важи покривање само за ихрамите. А лицето е спротивно на тоа. "
Ибн Џерир Ет Табери вели: " Хасен рекол во врска со Аллаховите зборови:

وَلاَ يُبْدِينَ زِينَتَهُن إِلاَّ مَا ظَهَرَ مِنْهَا ) (
Тоа е лицето и Eс Сијаб: " А говорот со кој ова се толкува и што е најблиску до вистината е дека тој со ова мислел на лицето и рацете. Под ова се внесува, ако тоа е значењето на овие зборови: сурма, прстен, нараквица и кна. Ние кажавме дека тоа е поважно толкување на овие зборови поради иџмата на сите во клањање да го покријат својот аврет и жената да го открие лицето и своите раце. "

Ибн Еби Сејбе од Ибн Абас пренесува од зборовите на Алах: وَلاَ يُبْدِينَ زِينَتَهُن إِلاَّ مَا ظَهَرَ مِنْهَا - реков, освен рацето и лицето ".

Бејхеки бележи од Ајша во врска со овој ајет: "Освен лицето и рацете."

Ебу Давуд бележи од Катаде дека Пратеникот а.с, рече: " Девојката кога ќе добиете хајз не е дозволено од нејзе да се види нешто освен лицето и рацете до зглобовите"

Eт Техан вели: "Ова укажува на тоа дека рацете на жените до зглобовите не припаѓа во аврет а хадисот го опфаќа надворешниот и внатрешниот дел на рацете."

Се пренесува од Ајша дека Есма бинт Ебу Бекр влегла кај Пратеникот Мухаммед а.с а на неа била прозирна облеката па Пратеникот а.с се завртел од неа и рече: "О Есма, кога жената ќе достигне полнолетство не е дозволено да и се види ништо друго освен ова и ова - па покажал кон лицето и рацете."

Ибн Хазм вели: "Се согласија дека косата и телото кај слободните жени се аврет, освен лицето и рацете а околу тоа се разминале."

Ибн Абдул Бер, вели: "Се разминала улемата по ова прашање на зборовите на Аллах: وَلاَ يُبْدِينَ زِينَتَهُن إِلاَّ مَا ظَهَرَ مِنْهَا па се пренесува од Ибн Аббас и ибн Омер дека тоа се лицето и рацете а од Ибн Mесуд дека тоа е облеката ... и Табиините се разминале за ова прашање во два говора а шеријатските правници, за ова прашање, се со она мислење на Ибн Абас и Ибн Омер. "

Ел Kaффал вели: "Освен она што е обично откриено кај човекот. Тоа кај жената е лицето и рацете.“

Напишал: Сами Џеко
Преведе: Allahov Rob

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Но не смее да се сакрие, дека „скоро„ целосна „улема„ тврди, ако жената подизвикува фитна, е задолжителна да носи „Никаб„ – и уште еднаш да упоменам: Намерата на текстот е, да се укаже, дека „шпотови„ кон оние, кои што се со „Никаб„, е навистина незнаење и голем грев кон Аллах субаханаху ве теала и неговиот пратеник .

А сите тие, кои што викаат, дека „Никаб„ неје од исламот – немаат знаење или се во голема заблуда.

Блазеси тие, што се одлучиле да носат никаб – Аллах субаханаху ве теала да ги награди.

Амииин!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот