Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 7 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 7 Гости :: 2 Bots

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Muaz al Islam

avatar
Модератор
Модератор
Прашање:

Имаме голема фамилиjа, а во неа има контрадикција во врска со посетување на гробишта од страна на жени. Некои викаат, дека нема никаков проблем во тоа и ги посетуваат, а некои викаат, дека тоа е забрането и не ги посетуваат. Ве молам изјаснетеми, дали е дозволено за жени да ги посетуваат гробиштата или не.

Одговор:

Сета благодарност му припаџа на Аллах субаханаху ве теала.

Посетувањето на гробишта за мажи е пракса од сунетот и ги потсетува на нивната судбина која што ги чека, за да вложат повеќе труд во нивниот дин, затоа што ресулАллах рече:

„Ви имав забрането да ги посетувате на гробиштата, но сега ви наредувам да ги посетувате, затоа што тие ве потсетуваат на другиот век.„ (пренесено од муслим и др.)

Во една друга верзија од ал-хаким пишува:

„...дека (такви посети) го омекнуваат срцето, ги полнат на очите со салзи и ве потсетуваат на другиот век; но пазете се од забранети зборови [во време на самата посета]...„ (сахих ал-џами 4584)

Во врска со посетување на гробишта од страна на жени, имаат различни стафови:

Одобрено им е и предложено, затопа што и за нива ваќи истото како за мажите.

Не приложно е (мекрух), како што е стафот на џумхур ул-улема (множината на исламските учењаци)

Забрането е, како што мислам дека е нај јакиот стаф со користење на следниов сахих хадис од ресулАллах:

„Аллах ги проклетува на тие жени, кои што ги посетуваат гробовите.„ [пренесено од ахмед, ат тирмизи и ибн маџа]

Во една друга верзија пишува: „Аллах ги проклетува на на жените, кои што ги посетуваат гробовите, и на тие, кои што градат џамии над нив или кои што палат светла над гробовите.„ [пренесено од абу давуд, ат-тирмизи, ан-насаи како и ал-хаким]

Предходната опсуда би ја поддржила одлуката, дека навистина за жените е забрането да ги посетуваат гробиштата; затоа што Одлучувачот на тој закон (значи Аллах), никогаш не би опсдуил нешто што е дозволено или грешно освен она, што навистина е комплетно забрането.

По прашање, според која прилика е создадена предходната одлука, опишаа алимите два средни аргументи:


1. Дека жените во врска со акцептирање на несреќи се по емоционални и по не стабилни, и по поглед на гробовите од нивните омилени лесно спаџаат во стенкање и гласно плачење, што предизвикува негативност за нивниот вернички карактер како и нивното тело.

2. Гробишта се места, кои што се одстранати во самина – според тоа предизвикуваат тие места несигурност за жена, која што е сама – таја можа да стекне под криминални напад или под неморални луџе. Воедно може да се рече, дека нај големата прилика во оваа забрана е таја, дека жената е во таква несреќа (смрт) емотионална и не стабилна, и одлаечувањето нејзино од гробови е заштита од емоционални тешкотии и од непотребна фитна.

Аллах, Тој што знае се - знае што е најдобро и нај коректно.


Шеих мухаммад салих ал-мунаџид
извор: Islam-QA.com (прашање број 127)

превод: Abu Al-Amin Muhammad


______________________________________________

[You must be registered and logged in to see this link.]


Задоволен сум Аллах субханеху ве те’ала, да ми биде мој Господар, Мухаммед, саллАллаху алејхи ве селлем, мој Пратеник, Исламот да ми биде моја вера, Куранот да ми биде мој Устав, Џихадот да ми биде мој Пат и Смрта на Аллаховиот пат да ми биде моја најсакана желба.
http://www.ahlu-sunnah.org

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот