Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 6 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 6 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Muaz al Islam

avatar
Модератор
Модератор
ПРАШАЊЕ:

Каков е прописот за изговарање “амин“ после изговарањето на имамот „гајрил-магдуби алејхим веледдаллин“?



ОДГОВОР:

Суннет – препорачано е после изговарање „ве леддалин“ да се изговори „амин“ наглас без обзир дали клањачот бил имам, муктедија- оној кој клања зад имамот, или клања поединечно. Пренесено е за тој став се придржувале: Ибн Омер, Ибн ез-Зубер. А на исти став биле: Ес-Севри, ’Ата, Шафија, Јахја ибн Јахја, Исхак, Ебу Хајсеме, Ибн Еби Шејбе, Сулејман ибн Давуд и асхабур-р’ај. Основа за тоа е хадисот од Ебу Хурејре р.а., дека Аллаховиот Пејгамбер, саллАллаху алејхи ве селлем, рекол:

„Кога имамот ќе каже „амин“ и вие кежете, на оној чии што изговарање ке се поклопи со аминувањето на мелеките, ќе му бидат опростени гревовите кој ги направил“ (Бухари и Муслим)

Се пренесува од Ваил ибн Хуџр, р.а, дека Аллаховиот пејгамбер, саллАллаху алејхи ве селлем, после изговарањето на “ве леддаллин“, изговарал „амин“ подигнувајчиго својот глас. Ова преданије забележано е кај имам Ебу Давуд и Тирмизи со додаток: „При иговарањто го отежнувал гласот“ и се кажува во ова предание дека хадисот е: хасен- добар хадис.

Имам Ахмед забележал од Ебу Хурејре р.а, дека Аллаховиот Пејгамбер, саллАллаху алејхи ве селлем, рекол:

„Кога имамот ќе каже “ве леддаллин“ вие кажите ’амин’ затоа што и мелеките говорат ’амин’ а и имамот говори ’амин’. На оној што чие изговарање ќе се поклопи со аминувањето на мелеките, ќе му бидат опростени претходните гревови.“

{Фетве Стална комисија: Фетва број: 2079, 6 том, стр: 424}

[Превод:Muaz al Islam]

[You must be registered and logged in to see this link.]


______________________________________________

[You must be registered and logged in to see this link.]


Задоволен сум Аллах субханеху ве те’ала, да ми биде мој Господар, Мухаммед, саллАллаху алејхи ве селлем, мој Пратеник, Исламот да ми биде моја вера, Куранот да ми биде мој Устав, Џихадот да ми биде мој Пат и Смрта на Аллаховиот пат да ми биде моја најсакана желба.
http://www.ahlu-sunnah.org

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
По консензус на Улемата е да се изговори амин после Уммул Куран-Фатиха!!!
Сега прашањето гласи каков е ставот на Улемата за изговарање гласно или тивко во себе амин во гласните намази, било имам или муктедија?

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Келиметул-Хакк напиша:По консензус на Улемата е да се изговори амин после Уммул Куран-Фатиха!!!
Сега прашањето гласи каков е ставот на Улемата за изговарање гласно или тивко во себе амин во гласните намази, било имам или муктедија?



ИншАллах го сватиф добро твоето прашање.

За гласното изговоравање на „АМИН„ нема конзус меџу исламската улема.

Ханефиите викаат, дека изговорањето на „амин„ после фатиха треба да биде тихо во заедничкиот намаз. Хадисот, каде што се тврди, дека асхабиите р.А. го слушнале на расулАллах како изговорал Амин, го интерпретираат вака: Тоа не значи дека тој нагласно изговорил Амин, него тихо - и тие, што биле директно зад него го слушнале. Исто така користат доказ, дека ибн масуд тврдел, дека „Амин„, се изговорава тихо [маргхинани хидаја]

Имам дарул кунти исто така вика, дека нема хадис, кој што експлицитно укажува, дека треба „Амин„ да се изговорава на глас. [ибн ал-хуман, фатх ал-кадир, 1.291-292]

Истиот стаф го има и маликитскиот месхеб. [Дардир, аш-шарх аш-шагир, 1.327]

Кај шафиитите и ханбалитите изгледа тоа по инако. Се потврдува, дека имам аш-шафии во неговата книга китаб ал-умм вели, дека зиговорањето на Амин треба да биде тихо.

قال الشافعي‏]‏‏:‏ فإذا فرغ الإمام من قراءة أم القرآن قال‏:‏ آمين، ورفع بها صوته ليقتدي به من كان خلفه فإذا قالها قالوها وأسمعوا أنفسهم ولا أحب أن يجهروا بها فإن فعلوا فلا شيء عليهم وإن تركها الإمام قالها من خلفه وأسمعه لعله يذكر فيقولها ولا يتركونها لتركه كما لو ترك التكبير والتسليم لم يكن لهم تركه، فإن لم يقلها ولا من خلفه فلا إعادة عليهم ولا سجود للسهو وأحب قولها لكل من صلى رجل، أو امرأة، أو صبي في جماعة كان، أو غير جماعة‏.‏ ولا يقال‏:‏ آمين إلا بعد أم القرآن فإن لم يقل لم يقضها في موضع غيره

Но според сето ова се користи секогаш тарџих, значи по добриот и по коректниот стаф од месехбот. Исто така последниот стаф, кој што го имал имам аш-шафи, дали забележан во некоја книга или усно преносен.

Имам ан навави потврдува, дека последниот стаф на имам аш-шафии бил тој, дека „Амин„ се изговорава гласно. [ал-мајму 3:331]

Даље објаснува имам ан навави р.А., зашто има во смисла со гласното изговоравање на „Амин„ контрадикси. [ал-мајму 3:331-34 / китаб ал-тахикг 203 и други книги]

Според имам ан навави и други (како о последниот стаф на имам аш-шафии) се изговорава Амин гласно - затоа што хадисот, кој што потврдува, дека асхабиите го слушнале на ресулАллах како изговоравал Амин.

Ханбелискит месхеб го имам истиот стаф.

Аллаху Алем





______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот