Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 6 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 6 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Muwehhid

avatar
Модератор
Модератор




Во името на Аллах, Семилосниот, Милостивиот!


Прашање: Да ли можете да го толкувате 69 ајет од суре Ен-Ниса? Поединци сметаат дека токму овој ајет им дозволува на луѓето суфизам како(единсвен) исправен правец во исламот?

Одговор: Благодарност му припаѓа на Аллах. Ајетот кој е спомнат во прашањето тоа се зборовите на Аллах џ.ш во кои се вели: На Аллах и на пејгамберот послушните ќе бидат со оние кои Аллах ги дарува со добрината Своја: пејгамберите, искрените, шехидите и добрите. Е, само колку добри другари се тие! (Ен-Ниса 69)

Ибн-Кесир р.а во толкувањето на овој ајет вели следново: Кој че работи она што Возвишениот Аллах и Неговиот Пратеник с.а.в.с, го наредиле, а че го избегнува она што го забраниле, Возвишениот Аллах че го воведе во својата Куќа на благородништвото и великодушноста. Че го стави во друштвото на пратениците с.а.в.с и оние кои го следат во нивната позиција, а тоа се искрените, потоа шехидите.


После нив следат и останатите верници, особено добрите луѓе кои биле добри како што биле јавно така и тајно во животот. На крајот Возвишениот Аллах ги пофалил со зборовите: . Е, само колку добри другари се тие! . Бухари пренесува од Аиша р.а дека рекла: Го слушнав на Аллаховиот Пратеник, с.а.в.с како вели: Нема ниту еден од пратениците а.с, кој не бил на смртната постела, а да не му било дадено помеѓу дуњалукот и ахиретот. Тоа Аллаховиот Пратеник с.а.в.с, го кажал за време на болеста во кој се преселил на подобриот свет, а потоа го обзеде жестока засипаност, па сум го слушнала како учи: .. во друштвото на оние кои Аллах ги опсипа со благодети од пратениците, и искрените и шехидите, и добрите луѓе. Од ова сум сватила дека вече му е понудено да направи избор. (Погледни: Тефсирул-Куранил-Азим)

Затоа Ибн-Кесир наведува неколку преданија кои говорат по повод на објавата на овој ајет, а потоа додава: “Многу е важно од сето наведеново е радосна вест, спомната во познатите хадиски збирки и тоа преку група на асхаби. Тоа се состои во тоа дека Аллаховиот Пратеник с.а.в.с бил запрашан што че му се случи со човек кој ги сака на одредени луѓе, но не го достгнал нивниот степен во поглед на чинење на добри дела. Аллаховиот Пратеник с.а.в.с одговорил: Човекот че биде со оние кои ги сакал! Енес б.Малик р.а рекол: “Ништо не може да се спореди со радоста со асхабите кој е инициран во овој хадис. Го сакам на Аллаховиот Пратеник с.а.в.с, Ебу-Бекир, Омер и се надевам дека Возвишениот Аллах че ме порживее заедно со нив, иако не може да се спореди со нивното животно дело. (Тефсирул-Куранил-Азим).

Во овој ајет, како што гледате, нема никако оправдување и основа за суфизам и неговото учење. Ако суфиите ја кажуваат вистината, нека се покорат на Аллах, џ.ш и на Неговиот Пратеник с.а.в.с, и нека се држат за она што тој го пропишал, како што тоа го напоменува ајетот, како на тој начим би бил од оние кои се спасени.


Тврдат дека евлиите го познаваат гајбот (Нешто што че се случи во иднина и ткн) тоа го познава само Аллах џ.ш. Свое обрачање на мртвите за помош и правење таваф(Кружење) околу турбето и на мезарите (Гробовите) го сметаат за ибадет и за добро дело, барање на помош на некој друг покрај Аллах џ.ш тоа е куфур и ширк. Говорат дека Аллах џ,.ш им објавува одредени работи кои ги става во нивните срца, а кои се во прилог во онос на Куранот и суннетот на Аллаховиот Пратеник с.а.в.с. Семтаат дека кои не се избрани во обавезно придржување за шеријатските прописи кои се, по нивно мислење, се задолжителни за обичните луѓе.

Измислуваат форми за зикр кои безусловно се држат, а кои немаат основа во Куранот и суннетот на Аллаховиот Пратеник с.а.в.с. После сите желби сакаат да бидат од оние кои се спасени- со пратениците и праведните. Тоа е далеку, на она што се надеваат! Тие се со шејтаните и со мушриците! Го молиме на Аллах џ.ш да ни подари опрост и спас, да во нашите срца ни вметне љубов спрема Аллаховиот Пратеник с.а.в.с и неговите племенити асхаби! Нека нас Аллах не стави со нив на место во кое че бидеме задоволни! Навистина тој е Владар Смоќен!

Одговорил: Muhammed Salih Munedždžid - 39 str.

Обработка: Ahlu-sunnah


______________________________________________





О верници, плашете се од Аллах и зборувајте само вистина! Он ќе ви ги поправи делата ваши и Он ќе ви ги прости гревовите ваши. А оној кој е послушен и на Аллах и на пратеникот Негов... тој ќе однесе, секако, победа голема! 

ال اَلَك

avatar
Лектор
Лектор
Се прашвам што се случува со суфите во шеријат? Им се дозволува да се претставуваат како припадници на Исламот, а да не веруваат како другите што веруваат? Да не се клањаат со другите што клањаат?


______________________________________________
ال الَكْ

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Alek Sandar напиша:Се прашвам што се случува со суфите во шеријат? Им се дозволува да се претставуваат како припадници на Исламот, а да не веруваат како другите што веруваат? Да не се клањаат со другите што клањаат?





Сета благодарност му припаџа на Аллах субаханаху ва теала!

Како прво сакам да кажам, дека ова неје фетва, него она како што лично јас ја гледам оваа тематика, споед тоа што сум учил.

Ако го прашаш на некој муслиман (без да знаеш) дали е суфија, шиит или некоја друга секта низ исламов, дали е мсулиман, тој ке ти одговори „ДА„ - муслиман сум! Споед тоа, немаме ние могучност и не смееме да му извршиме текфир (да го одрекнеме од ислам), затоа што треба како прво да знаеме како верува - на кој начин се моли - дали оди по сунет и куран итк. итк.

Што се однесува за твоите прашања: Шеријатски, додека не им се докаже, дека тие навистина прават ширк (обужување на нешто друго освен Аллах) што носи во одпат, или да речам, кој што го изваџа од исламот (се разбира со примисата, ако бил некогаш во исламот), неможам да ги негирам или пак да им забранам некои работи, како клањање во исти џемает како нас, женидба со муслиманка, обавување на хаџ итк. -

И баш тука е проблемот - да речиме, дека сите што контролираат во саудиска арабија, на аеродром или општо на граница, пасоши - од тие, да речеме, 30 милиони „муслимани„ што одат да го обавуваат на умрах или хаџ - на кој начин да ги оделат од другите џемаетли? Да ги прашуваат на сите ли - дали си ти суфија - дали си ти шија итк.?

Наравно - шиитите се можат малку полесно да се оделат од такви собирања мезу муслимани, затоа што множината на иран и ирак се шии - нарочито на иран.


И баш според ова, бараше Насруди ал-албани (р.А.) одлука од саудиска арабија, патувањето на прекрасните места (мекка и медина) за шии да се забране - затоа што тој не ги гледаше како муслимани - но тој доби многу голема критика за тоа - сигруно оваа информација за многу голем број е нова - но така е.

Суфиите, од кои што очигледно знаеме, дека прават ширк (голем куфур) - наравно тие не се муслимани, затоа што Аллах субаханаху ве теала влеи во куранот, дека се ке опрости, освен правење ширк - например со молење на некој друг освен Нему итк.

Ако би имало некоја исправна шеријатска земја, без оглед, дали бизнисите одат онака како што треба - како и само со целосно судење по куран и суннет, би морало такви особи за секогаш да се изклучат од исламот и да не им се дозволува да се нарекуваат муслимани.

Но дали има некоја држава таква, која што може да ја донеси таја одлука? Дали имаме ние могучност да им ги забраниме тие тврдења за сами себе? Сигурно не - затоа што тие се убедени во тоа што го прават - иако им донесуваш доказ со Аллахови зборови или аутентичен доказ со зборови од ресулАллах - не би го прифатиле. Како вели Аллах за мунафиците кои што нанадвро тврдат дека се муслимани, но во нив изгледа ситуацијата сасим инаква.

А еден насихат кој што би го дал до тебе е следниов: Секој кој што тврди дека е муслиман, примиго еднаш така, како што е - неје твоја, моја или од некој друг обавеза експлицитно да изтражуваме, дали е тоа вистина или не - неје наша обавеза да шпионираме по него, за да видиме, дали е вистина онака, како што тврди или не.

Наравно - инако е, ако се работи за некој учител - затоа што во таја прилика е важно, со кој докази го тврди неговото предавање - дали со куран и суннет или со некаде слушнато и само кажано, без изтажување на суштината.

И наравно - ако клањаш ти како имам, а позади тебе има некој суфија, од кого што знаеш, дека тој е мушрик (неверник, ој што прави ширк) или мунафик, твоето клањање е валидно.

Истот така е твоето клањање валидно, ако клањаш зади некој суфија, со голема брада, со добар ахлак со добар понашај - ете и да ечиме, со некои добри зборови, кои што си ги чул од неговата уста - се додека не знаиш, дека е суфија, кој што прави „ширк„ - иначе можам и јас да се наречам суфија.

А ако ти рече некој, дека „секој суфија е кафир„ - навистина нема поема од ислам. вАллахи - зборот суфија, како што е преносено од нај првите извори, се користел за тие асхабии (р.А.) кои што биле сиромашни и кои што биле многу време со ибадет, во џамијата на ресулАллах - прави аскети - исто така аскети, можат да се наречат како „суфии„, дека тие, како што беше ибн тејмија рахимуАллах, беја притешко во таја состојба, да бараат знаење, да одбегаваат од дуњалок и цело веме да го поминуваат во ибадет, во споменување и славење на Аллах субаханаху ва теала (предавање на ученици исто така спаџа по споменување на Аллах субаханаху ва теала) итк. - и исто така тој, што вика, дека секој суфија е кафир, треба да ти докаже, дека тој, што тврди кон тебе, дека бил суфија, е такво суфија, како што е питешко во овој век (во денешницава) познато - со одење и барање помош од мртви (иако Аллах вели во суах фатиха, само нему да му се молиме) итк.

А општо речено, да ти дадам еден пример: Во саудиска арабија е строго забрането, да се прави течиња или слично - на пример: Пред да се онови суннетот во саудиска арабија (пред времето на мухаммад ибн абдух вахаб рахимуАллах) беја гробиштата во медина (џанат-ул-баки) полни со турбиња итк. - во кои што се правеше само ширк итк. - мухаммад ибн абдул вахаб рече: „Не ми беше само тоа, што тогашните луџе правее ширк - него ми беше тоа, што никој од исламските учењаци не ги негираше тие не исламски традиции.„

И Алхамдулиллах, барем тоа е во таја држава до ден денес забрането - да прават такви турбиња и течиња, каде што се собираат суфиите итк. - (но да ти гарантирам, дали тоа не се прави скришем - во обезбедени куќи итк - неможам - Аллаху Алем).

А за општо ннарекување, дали се муслимани или не, ни одговора ресулАллах по тоа прашање со следниов хадис:



روى الترمذي في جامعه أن النبي صلى الله عليه وسلم قال: إن
بني إسرائيل تفرقت على اثنتين وسبعين ملة، وتفترق أمتي على ثلاث وسبعين
ملة كلهم في النار إلا ملة واحدة، قالوا: ومن هي يا رسول الله؟ قال: ما أنا
عليه وأصحابي.
حسنه الألباني


Навистина, народот на книгите пред вас се разделија на 72 секти. А овој уммет ке се раздели во 73 секи, 72 од нив ке бидат во оган - а една во рајот.„ Во едно друго пренесување гласи: „Сите ке бидат во оган, освен една.„ Го прашаа: Која ке биде таја една? одговори: Тие, што се на мојот пат и патот на моите современци.„ [пренесено во ат-тирмизи број 5/62]

Значи ресулАллах ни кажува, дека ке имаат повеќе секти, кои што ке се нарекуваат муслимани - оти вели „од овој уммет„.

А Аллах нај добро знае!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
Abu Al-Amin Muhammad напиша:





Сета благодарност му припаџа на Аллах субаханаху ва теала!

Како прво сакам да кажам, дека ова неје фетва, него она како што лично јас ја гледам оваа тематика, споед тоа што сум учил.

Ако го прашаш на некој муслиман (без да знаеш) дали е суфија, шиит или некоја друга секта низ исламов, дали е мсулиман, тој ке ти одговори „ДА„ - муслиман сум! Споед тоа, немаме ние могучност и не смееме да му извршиме текфир (да го одрекнеме од ислам), затоа што треба како прво да знаеме како верува - на кој начин се моли - дали оди по сунет и куран итк. итк.

Што се однесува за твоите прашања: Шеријатски, додека не им се докаже, дека тие навистина прават ширк (обужување на нешто друго освен Аллах) што носи во одпат, или да речам, кој што го изваџа од исламот (се разбира со примисата, ако бил некогаш во исламот), неможам да ги негирам или пак да им забранам некои работи, како клањање во исти џемает како нас, женидба со муслиманка, обавување на хаџ итк. -

И баш тука е проблемот - да речиме, дека сите што контролираат во саудиска арабија, на аеродром или општо на граница, пасоши - од тие, да речеме, 30 милиони „муслимани„ што одат да го обавуваат на умрах или хаџ - на кој начин да ги оделат од другите џемаетли? Да ги прашуваат на сите ли - дали си ти суфија - дали си ти шија итк.?

Наравно - шиитите се можат малку полесно да се оделат од такви собирања мезу муслимани, затоа што множината на иран и ирак се шии - нарочито на иран.


И баш според ова, бараше Насруди ал-албани (р.А.) одлука од саудиска арабија, патувањето на прекрасните места (мекка и медина) за шии да се забране - затоа што тој не ги гледаше како муслимани - но тој доби многу голема критика за тоа - сигруно оваа информација за многу голем број е нова - но така е.

Суфиите, од кои што очигледно знаеме, дека прават ширк (голем куфур) - наравно тие не се муслимани, затоа што Аллах субаханаху ве теала влеи во куранот, дека се ке опрости, освен правење ширк - например со молење на некој друг освен Нему итк.

Ако би имало некоја исправна шеријатска земја, без оглед, дали бизнисите одат онака како што треба - како и само со целосно судење по куран и суннет, би морало такви особи за секогаш да се изклучат од исламот и да не им се дозволува да се нарекуваат муслимани.

Но дали има некоја држава таква, која што може да ја донеси таја одлука? Дали имаме ние могучност да им ги забраниме тие тврдења за сами себе? Сигурно не - затоа што тие се убедени во тоа што го прават - иако им донесуваш доказ со Аллахови зборови или аутентичен доказ со зборови од ресулАллах - не би го прифатиле. Како вели Аллах за мунафиците кои што нанадвро тврдат дека се муслимани, но во нив изгледа ситуацијата сасим инаква.

А еден насихат кој што би го дал до тебе е следниов: Секој кој што тврди дека е муслиман, примиго еднаш така, како што е - неје твоја, моја или од некој друг обавеза експлицитно да изтражуваме, дали е тоа вистина или не - неје наша обавеза да шпионираме по него, за да видиме, дали е вистина онака, како што тврди или не.

Наравно - инако е, ако се работи за некој учител - затоа што во таја прилика е важно, со кој докази го тврди неговото предавање - дали со куран и суннет или со некаде слушнато и само кажано, без изтажување на суштината.

И наравно - ако клањаш ти како имам, а позади тебе има некој суфија, од кого што знаеш, дека тој е мушрик (неверник, ој што прави ширк) или мунафик, твоето клањање е валидно.

Истот така е твоето клањање валидно, ако клањаш зади некој суфија, со голема брада, со добар ахлак со добар понашај - ете и да ечиме, со некои добри зборови, кои што си ги чул од неговата уста - се додека не знаиш, дека е суфија, кој што прави „ширк„ - иначе можам и јас да се наречам суфија.

А ако ти рече некој, дека „секој суфија е кафир„ - навистина нема поема од ислам. вАллахи - зборот суфија, како што е преносено од нај првите извори, се користел за тие асхабии (р.А.) кои што биле сиромашни и кои што биле многу време со ибадет, во џамијата на ресулАллах - прави аскети - исто така аскети, можат да се наречат како „суфии„, дека тие, како што беше ибн тејмија рахимуАллах, беја притешко во таја состојба, да бараат знаење, да одбегаваат од дуњалок и цело веме да го поминуваат во ибадет, во споменување и славење на Аллах субаханаху ва теала (предавање на ученици исто така спаџа по споменување на Аллах субаханаху ва теала) итк. - и исто така тој, што вика, дека секој суфија е кафир, треба да ти докаже, дека тој, што тврди кон тебе, дека бил суфија, е такво суфија, како што е питешко во овој век (во денешницава) познато - со одење и барање помош од мртви (иако Аллах вели во суах фатиха, само нему да му се молиме) итк.

А општо речено, да ти дадам еден пример: Во саудиска арабија е строго забрането, да се прави течиња или слично - на пример: Пред да се онови суннетот во саудиска арабија (пред времето на мухаммад ибн абдух вахаб рахимуАллах) беја гробиштата во медина (џанат-ул-баки) полни со турбиња итк. - во кои што се правеше само ширк итк. - мухаммад ибн абдул вахаб рече: „Не ми беше само тоа, што тогашните луџе правее ширк - него ми беше тоа, што никој од исламските учењаци не ги негираше тие не исламски традиции.„

И Алхамдулиллах, барем тоа е во таја држава до ден денес забрането - да прават такви турбиња и течиња, каде што се собираат суфиите итк. - (но да ти гарантирам, дали тоа не се прави скришем - во обезбедени куќи итк - неможам - Аллаху Алем).

А за општо ннарекување, дали се муслимани или не, ни одговора ресулАллах по тоа прашање со следниов хадис:



روى الترمذي في جامعه أن النبي صلى الله عليه وسلم قال: إن
بني إسرائيل تفرقت على اثنتين وسبعين ملة، وتفترق أمتي على ثلاث وسبعين
ملة كلهم في النار إلا ملة واحدة، قالوا: ومن هي يا رسول الله؟ قال: ما أنا
عليه وأصحابي.
حسنه الألباني


Навистина, народот на книгите пред вас се разделија на 72 секти. А овој уммет ке се раздели во 73 секи, 72 од нив ке бидат во оган - а една во рајот.„ Во едно друго пренесување гласи: „Сите ке бидат во оган, освен една.„ Го прашаа: Која ке биде таја една? одговори: Тие, што се на мојот пат и патот на моите современци.„ [пренесено во ат-тирмизи број 5/62]

Значи ресулАллах ни кажува, дека ке имаат повеќе секти, кои што ке се нарекуваат муслимани - оти вели „од овој уммет„.

А Аллах нај добро знае!







Менсур скоро во целиов текст има многу работи дискутабилни во твојот одговор!!!
Па би сакал прво тебе да те прашам дали сакаш да отвориме дискусија јавно пред сите, или сакаш на приватна порака или скаш во одделот кои можат само да читеет одредена група(Брадерс ареа).


Валлахи има големи грешки!!!

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
БаракАллаху Феек за прекрасниот однос!

Отвори иншАллах во "brothers area" тема - иншАллах!


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот