Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 8 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 8 Гости :: 2 Bots

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 Консензус за месо и храна on Вто 24 Јан 2012, 7:29 pm

Karşi yaka

avatar
Активен член
Консензус за месо и храна




Ви се забранува стрвина, и крвта, и свинското месо, и она што е заколено во нечие друго, а не во името на Аллах, и она што е задавено и убиено ;и што е раскрнавено и со рог убодено, или од ѕвер начнато, освен ако сте го заклале -и што ена жртвеници жртвовано,*и ви се забранува гатање со стрелки.*Toа е порок!-Денес неверниците изгубиле секоја надеж дека вие ќе отпаднете од својата вера, затоа од нив не се плашете, плашете се од Мене. Сега верата ви ја усовршив и Својата благодет кон вас ја потполнив и задоволен сум верата да ви биде исламот.- A на оној кој ќе биде приморан, кога гладта беснее, без намера грев да направи, Аллах ќе му прости и сомилосен ќе биде. (Aл-Ma'ида/3)


За да се докаже дека храната е сигурна издрава, мора да ги има следниве карактеристики.


HACCP - тоа се норми и стандарди, а под тоа спаѓа, анализа на опасности и критички контролни точки, меѓународни хигиенски стандарди во склад со меѓународниот систем за производство на сигурна храна.


BRC - глобален стандард за храна, со што се обележува највисокото ниво на производството на сигурна храна, овалниот знак за производот дека здраствено е осигурано според ISO стандарди.


CERTIFIKAT - станува збор за тоа, дали е тоа месо халал(кај муслиманите),и дали е месен продукт или некоја друга роба.


Oвие стандарди важат подеднакво за муслиманите и немуслиманите. Но, што е со нормите за халал месо?!

Колку што ми е познато тие норми во Македонија се воведени, но не ми беше до скоро познато дали тие во моментот функционираат.Со најновите информацији со кој што располагам нормите и стандардите за халал месо од Министерството за животна средина,здравсто или сточарство(не сум сигурен кое Министерство издава ваков цертификат)се воведени,и таа чест му припадна,со тоа што како прв му е поделено цертификатот,на УКА мкомерц од Скопје.Убеден сум во тоа дека, тие тоа го заслужуваат, со оглед на тоа што го видов кај нив, затоа што,сведок сум на тоа што го видо,а тоа е;производите на м.и. УKA во Скопје ги исполнува сите норми и стандарди за тоа, што се однесува до здрава, чиста од хигиенска гледна точка и според сите норми и прописи од Шеријатот.

Покрај горе наведените стандарди во европскте земји има и посебни стандарди кои се означени со ознака E (систем за означување на адитивите од страна на EC) ЕМУЛГАТОРИ, прехрамбени адитиви.


Во Америка, норми и стандарди за месо и храна постојат, и се нарекуваат IFANCA, исламски совет за храна на Америка.
Исто така цертификат за халал месо кој што ги исполнуваат тие стандарди и норми доаѓа и од Нов Зеланд и са нерекува ФИАНЗ.и.т.н

За да биде халал месото и храната, освен тоа што го наведов, услов е да биде и како што е наведено во сурето Ал-Маида и Ал-Ан'ам со следниве
ајети; 5:3,5:4,5:5,5:93,6:119,6:121,6:138,6:139,6:142,6:143,6;144,6:145,6:146 , но има и доста други ајети кои говорат за тоа.

Кур'анот, за добра,здрава и чиста храна, има повеќе кажувано, но тука ќе наведам само едно суре, а тоа е Ал-Ма'ида, 5 ,каде што ќе биде збор во продолжението на темата .


Во европските земји (oсвен во муслиманските продавници) не ми е познато дека се воведени нормите за халал храна ,но само додека ова го пишував ова беше така!Со најновите информации кој што располагам,во Белгија се воведени и се присатни,исто така цертификат за халал месо е издадена на неколку фирми.Поради тоа што, доколку е халал, би требало да има ознака халал.Исто така за емуглаторите/адетивите ги имаат своите стандарди,како на пример; E 474,445,304 и друго, се од свинска маст и како такви на артиклите има ознака со тикета или нешто друго.


Според мене во моментов , донекаде сигурно месо е тоа што го продаваат Турците, Арапите (Maроко, Тунис, Алжир и други.), од причина, затоа што тие се меѓу муслиманите најбројни, и тие се тие,кои ги држат продавниците за месо и месни продукти и тука обично муслиманите пазарат, па и јас, Но што се однесува до тоа дали ги исполнуваат стопроцентно нормите и стандардит каде што ги наведов, тоа е веќе друго прашање , a за тоа тие немаат законско правни и технички можности тоа да го изведат на најдобар можен начин ( за да успеат во тоа би биле приморани да работат нешто што е спротивно на Шеријатот), и приморани се, сакале тие или не, да соработуваат со припадниците на Eхл-Китаб'от.

Но кога би цитирале дел од ајетот кој гласи :

- A на оној кој ќе биде приморан, кога гладта беснее, без намера грев да направи,Аллах ќе му прости и сомилосен ќе биде.

Може да се види дека во моментов (во цивилизираниот свет), далеку се од таа ситуација, и токму затоа треба да се воздржат и да не се впуштаат во нешто, што во моментов за нив е најпотребно!


Tоа што сакав да го кажам во продолжениена темата е поврзано со сурето Ал-Маида,5, која гласи::

Oд сега дозволени ви се сите убави јадења; и ви се дозволуваат јадењата на оние на кои Книгата им е дадена, и вашите јадења ним им се дозволени ; дозволени ви се и чесните вернички, и чесните ќерки на оние на кои пред вас Книгата им е дадена, кога ќе им ги дадете нивните венчални поклони со намера со нив да се жените, а не блуд со нив да чините и заложнички да ги земате.A оној што ќе отпадне од верата - залудни ќе му бидат неговите добри дела, и он на Оној свет ќе настрада.


Стоката која што е колена од страна на евреите и христијаните дозволена ви е за јадење, врз база на наведениот ајет.
Дозволена ви е храната одприпадниците на Ехл-и Китаб'от.
Значи, стоката која што е колена од страна на Ехл-и Ктаб'от, на евреите и христијаните, се дозволени за вас како муслимани.


Стоката која што е колена од страна на Ехл-и Китаб'от е халал со консензус/Иџма од страна на муслиманите, врз база на тоа дека,и тие веруваат,дека не седозволува да се коле во нечие друго име, освен во името на Аллах.


Jадете го она што Аллах ви го дава, она што е убаво и дозволено ; и плашете се од Аллах во кого верувате. ( Ал-Ма'ида ,/88 )

2 Re: Консензус за месо и храна on Чет 26 Јан 2012, 12:58 am

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
Селамун алејкум ве рахметуллах!!!


Како прво пред да почнам да пишувам, би сакал да ти кажам Б.Н. јас тебе не те знам и само по иницијали те познавам тука од форумов, и немој да мислиш дека само те реплицирам или нешто друго како дека имам нешто против тебе, се развива една хармонична дискусија која се надевам сите ќе се окористиме, и тоа во многу теми тука на форум, а и другите ги повикувам да се вклучат во вакви дискусии, било со прашање или свое видување на дотичната тема, да не стане монотија!!!

Како прво насловот на темава има име „Консензус“, а ако погледнеме што значи тоа ќе видиме дека е едногласно мислење на една група (било Џемаат, Улема, Организација, Уммет, Асхаби, Муслимани и т.н.).

Значи гледам консензус ама не знам од кого или кој све влегува во него.
Второ по за ова месела Халал месо, значи да се задржиме само на оваа точка, ако земаме целокумна Халал исхрана како општ поим ни треба и време и многу истражување.
Халал месо!!!


Во оваа месела нема Консезус на Муслиманите и нема консензус на Улемата. Значи има Ихтилаф, кој со време на врема се менува, и самата природа на оваа месела е од тоа да има ихтилаф. Во првите Генерации имало некои ставови кои спрам тогашните услови морало да биде така, живееле во време кога имало такви и такви луѓе, други пат за време на покасните генерации имало нежто друго, и т.н.


Кога е халал месо за муслиманот да го јаде?

За да биде халал месото има три Шарти.
-Да биде заклано во име на Аллах с.в.т.а.
-Да биде заради Аллах с.в.т.а. значи усмерено за Него.
-Да се пресечан три работи: Гркланот, и двете главни вени кај вратот лева и десна.


Доказ:
Ви се забранува стрвина, и крвта, и свинското месо, и она што е заколено во нечие друго, а не во името на Аллах, и она што е задавено и убиено ;и што е раскрнавено и со рог убодено, или од ѕвер начнато, освен ако сте го заклале, и што е на жртвеници жртвовано, и ви се забранува гатање со стрелки. Toа е порок!-Денес неверниците изгубиле секоја надеж дека вие ќе отпаднете од својата вера, затоа од нив не се плашете, плашете се од Мене. Сега верата ви ја усовршив и Својата благодет кон вас ја потполнив и задоволен сум верата да ви биде Исламот.- A на оној кој ќе биде приморан, кога гладта беснее, без намера грев да направи, Аллах ќе му прости и сомилосен ќе биде. (Aл-Ma'ида/3)


Има нормални и она што е пред самите Шартови а би сакал да ги споменам а тоа да биде она животно кое ни е нормално дозволено, да биде живо, и да се пази на самите едеби при колењето, остар нож, брзина, и.т.н.




Како што рековме за овие три Шарти има Консензус, ама се разидинале за останатото. некои се со став дека мора да биде муслиман, некои не, а што се однесува до заклано од Ехли Китабии кое ако ги исполнат овие три Шарта сите се сложни дека е дозволено ама има ихтилаф дали ако не ги исполант ови три Шарта дали е дозволено, пример ако не речат Бисмиллах!!
Во денешно време на прв поглед мислиме дека ни е поедноставено, дека според некои норми или стандарди, и некои работи што и имаме ни е полесно. Ама Валлахи не е така!!
Ето јас ваму во Грац Австрија, многу време во мојот Џемаат имав обврска за набавка на Месо и меснати продукти кои нормално треба да се Халал, и имам дозвола од Австриските власти да кољам на нам дозволен начин. И поради проблемите што ги имаме ваму морав да се намачам за набавка на истите работи, да и покреј дозволата не ни секогаш и секаде дозволено од страна на власниците. Исто така сум запознат многу добро како функционираат сите со начинот на кој викаат дека е ХАЛАЛ Продуктот, како во Австрија, Македонија, Босна и други земји!!!


Многу Турски или Арабски продавници нудат Халал продукти, прашање дали е халал!!

Во Македонија фирмата УКА нуди исто така Халал продукти, прашање дали е халал!!

Во Австрија една од најголемите Кланици за Кокошки, коли до 26000 кокошки на ден,се вика Титц, кои ги снабдева со кокошки многу продавнивци и фирми кои се бавет со халал продукти, ама навистина таа не ги снабдева со халал иако имаат Сертификат за Халал месо.

Сведок сум на истото, кокошките пред да се колет се убиваат, и самиот начин на колење не е на принцип на овие три Шарта што ги наведов!!

Во Македонија кои сум убеден дека оние кои колет ги исполнуваат овие три Шарта, изузеток на поединци, и оставам на сите сами да се разопитаме од кого и кој коли!!

А што се тиче на УКА од Македонија, знак прашалник дали е све исправно или не, или има сомнеж од таму.Како една од најголемите фирми во Македонија за производство на Месни производи дали сето месо го коле самата фирма пошто имаат кланица, не, не и не!!! Капацитетот во Македонија е мал и не може да ги задоволи сите со животни за таа работа. А Ука е познато дека набавува месо однадвор, од сигурни извори знам дека месото доаѓа од Австрија, Полска, Србија и Бразил.Од Австрија земаат од Грац кај нас од Кланицата кое е забранато да се коле него прво се убива животното. А кога беа прашани дали е халал месото слуште одговор од вработените од Ука: Па сигурно е халал не го крадел газдата(За него е халал ако не крадено) или од самиот газда дека месото што доаѓа однадвор колено од Ехли Китабии, добро нека е ама каде!!!


А оние кои издаваат Сертификати поготово ваму во овој дел од светов-Европа нека се запрашаат дали се тие компетентни да ги издаваат истите и дали излегле на терен да видат каква е состојбата!!!

А на Муслиманите им препорачувам добро нека видат од кого јадат месо и нека не ги лаже дотичниот сертификат, а јас би го нарекол серкофикат, нека не се лажат само ако има напишано Халал!!!





3 Re: Консензус за месо и храна on Пет 27 Јан 2012, 7:05 pm

Karşi yaka

avatar
Активен член

Селам алејкум

Повеќето од болестите кај луѓето се појавуваат од неконтролирана,нечистата и не здрава храна каде што тие го конзумираат во текот на нивниот живот.Многу болести(по сериозни) каде што ќе се појават се со таков карактер да нивната реакција делува временско( доста од тие завршуваат кобно,каде што во некои случаји нема спас)по човекот, со пјавување на некоја заразна болест(бактерии...) кој што се инфектирал(заразил)токму од горе наведеното невнимание.Значи се појавуваат и такви болести каде што медицината нее спремна во потполност да даде права дијагноза за болеста,па оди на предпоставки.

И сега,не сакам да кажам дека нема такви каде што ќе го злоупотребат моментот за стандардите и нормите(кој што се и како примарна цел со тоа што се помага за да се дојде како во горе наведената ситуација),но претежно за да се успее во ова и ваквото работење(валкана),тие мора да работат против законот од мединциска гледна точка и Шериатот.

А еве и по ова може да се види дека не е едноставно да се успее во тоа,цитирам:

Но што се однесува до тоа дали ги исполнуваат стопроцентно нормите и стандардит каде што ги наведов, тоа е веќе друго прашање , a за тоа тие немаат законско правни и технички можности тоа да го изведат на најдобар можен начин (но за да успеат во тоа би биле приморани да работат нешто што е спротивно на Шеријатот,односно би биле приморени, сакале тие или не, да соработуваат со припадниците на Eхл-Китаб'от.

Мислам дека ова второта е подобра солуција,кога намаат друга алтернатива.

Значи ,кога говориме за халал месо и исхрана,тоа си има сопствени норми каде што ги проаѓа сите потребни критериуми(како што кажав во мојата тема)за да потоа се нарече халал и здрав продукт односно храна.Поголемите фирми кој што работат претежно со производство на месни продукти и продажба на месо,и каде што нивната стока се извезува,не постоји теоретски шанси да тие можат да работат спротивно на тоа што горе го наведов.

Што се однесува до месната индистрија Ука комерц,не да е најдобра кај нас,туку не верувам дека такво нешто,по тоа што го имам видено кај нив,има подобри и ваму кај што сум јас на привремена работа.Муслимани од прв ред,но од хигијенска гледна точка исто така тие се далеку подобри па чак заостануваат и фирми со искуството што го имаат по ваквото работење.Да кажам дека тие месо не увезуваат туку имаат своја кланица,каде што капацитетот нивен ги задоволува подрачјата каде што се повеќето муслимани.Уште да кажам дека,тие извезуваат призводи од нивниот асортиман,во Албанија,Косово и пошироко.

Jадете го она што Аллах ви го дава, она што е убаво и дозволено ; и плашете се од Аллах во
кого верувате. ( Ал-Ма'ида ,/88 )

4 Re: Консензус за месо и храна on Саб 28 Јан 2012, 12:24 am

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
B.N напиша:
Селам алејкум

Повеќето од болестите кај луѓето се појавуваат од неконтролирана,нечистата и не здрава храна каде што тие го конзумираат во текот на нивниот живот.Многу болести(по сериозни) каде што ќе се појават се со таков карактер да нивната реакција делува временско( доста од тие завршуваат кобно,каде што во некои случаји нема спас)по човекот, со пјавување на некоја заразна болест(бактерии...) кој што се инфектирал(заразил)токму од горе наведеното невнимание.Значи се појавуваат и такви болести каде што медицината нее спремна во потполност да даде права дијагноза за болеста,па оди на предпоставки.

И сега,не сакам да кажам дека нема такви каде што ќе го злоупотребат моментот за стандардите и нормите(кој што се и како примарна цел со тоа што се помага за да се дојде како во горе наведената ситуација),но претежно за да се успее во ова и ваквото работење(валкана),тие мора да работат против законот од мединциска гледна точка и Шериатот.

А еве и по ова може да се види дека не е едноставно да се успее во тоа,цитирам:

Но што се однесува до тоа дали ги исполнуваат стопроцентно нормите и стандардит каде што ги наведов, тоа е веќе друго прашање , a за тоа тие немаат законско правни и технички можности тоа да го изведат на најдобар можен начин (но за да успеат во тоа би биле приморани да работат нешто што е спротивно на Шеријатот,односно би биле приморени, сакале тие или не, да соработуваат со припадниците на Eхл-Китаб'от.

Мислам дека ова второта е подобра солуција,кога намаат друга алтернатива.

Значи ,кога говориме за халал месо и исхрана,тоа си има сопствени норми каде што ги проаѓа сите потребни критериуми(како што кажав во мојата тема)за да потоа се нарече халал и здрав продукт односно храна.Поголемите фирми кој што работат претежно со производство на месни продукти и продажба на месо,и каде што нивната стока се извезува,не постоји теоретски шанси да тие можат да работат спротивно на тоа што горе го наведов.

Што се однесува до месната индистрија Ука комерц,не да е најдобра кај нас,туку не верувам дека такво нешто,по тоа што го имам видено кај нив,има подобри и ваму кај што сум јас на привремена работа.Муслимани од прв ред,но од хигијенска гледна точка исто така тие се далеку подобри па чак заостануваат и фирми со искуството што го имаат по ваквото работење.Да кажам дека тие месо не увезуваат туку имаат своја кланица,каде што капацитетот нивен ги задоволува подрачјата каде што се повеќето муслимани.Уште да кажам дека,тие извезуваат призводи од нивниот асортиман,во Албанија,Косово и пошироко.

Jадете го она што Аллах ви го дава, она што е убаво и дозволено ; и плашете се од Аллах во
кого верувате. ( Ал-Ма'ида ,/88 )





Значи според тебе или некој друг ако не се може да се постигне или исполнат битните три Шарта за да биде месото халал, тогаш може да се направи онака како сакаат тие ЕХЛИ КИТАБИИ!!!!


Јас не одам во таа насока него првенствено потенцирав што значи ХАЛАЛ МЕСО, па насочив на нивните ГРЕШКИ, па потоа насочив дека има секогаш решение, па пота дадов насихат како да се постапи, и исто така посочив дека самите немаат појма кои се ШАРТОВИТЕ, бидејќи се некомпетентни и во најголем случај се луќе кои немаат врска со Ислам мислам на оние кои даваат СЕРКОТИКАТИ пардон сертификати!!!


А дали има хигиена тоа е друга месела, и ти напоменав да не мешаш некои работи околу КОНСЕНЗУС!!!

5 Re: Консензус за месо и храна on Саб 28 Јан 2012, 8:49 pm

Karşi yaka

avatar
Активен член
Селам алејкум


Во оваа месела нема Консезус на Муслиманите и нема консензус на Улемата
.

По твоите информацији гледам дека нема ихтилаф,значи не можат да се поклопат сите мислења во едно мислење односно има разединување околу ова прашање!Јас не би се согласил со твоето мислење,од причина што,ајетот што го наведов го подржуваат сите алими,и хадисите односно концензусот произлегува токму од тој ајет.
Нема да цитирам повеќе цитати од мојата тема,но само накратко ќе кажам за што се работи.

Не ми е познато дали ги познаваш јазиците како турскиот,албанскиот,бошњачкиот(јас подеднакво сите три јазици добро ги говорам и пишувам),затоа што,во ниту едниот Куран преведот нее ист.На пример;во Куран’от од Бесим Коркут,на бошњачки и албански се разликува од хасан џиљо и тускиот Куран,додека Куран’от од Х.Шериф Ахмети на албански истотака не ист со горе наведените.Еве сега ќе го кажам тој ајет,каде се води дебата околу тоа.

Sot u lejuan pёr ju ushqimet e mira ,edhe ushqimet tё therrurat e ithtarёve te librit jan te lejyara pёr ju, …(El Maide)

Стоката која што е колена од страна на евреите и христијаните дозволена ви е за јадење, врз база на наведениот ајет.
Дозволена ви е храната одприпадниците на Ехл-и Китаб'от.
и тие веруваат,дека не седозволува да се коле во нечие друго име, освен во името на Аллах.


А еве ти доказ за ова што го напишав;Бухари бр.5554, Муслим бр.1966, Ахмед 2/108, Ибн маџе 3172 и.т.н.

Брат,на крајот да знаеш дека имам почит кон тебе и кон твојата упорност за да ја докажаеш вистината.И не сакам да кажам дека,со ова тема е завршено,напротив Борбата за вистината не треба да престане.Мислам само така храбро можеме да ја постигнеме саканата цел.

Од мене срдечен поздрав до тебе и до убавиот Грац.

6 Re: Консензус за месо и храна on Пон 30 Јан 2012, 7:14 am

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
B.N напиша:Селам алејкум


Во оваа месела нема Консезус на Муслиманите и нема консензус на Улемата
.

По твоите информацији гледам дека нема ихтилаф,значи не можат да се поклопат сите мислења во едно мислење односно има разединување околу ова прашање!Јас не би се согласил со твоето мислење,од причина што,ајетот што го наведов го подржуваат сите алими,и хадисите односно концензусот произлегува токму од тој ајет.
Нема да цитирам повеќе цитати од мојата тема,но само накратко ќе кажам за што се работи.

Не ми е познато дали ги познаваш јазиците како турскиот,албанскиот,бошњачкиот(јас подеднакво сите три јазици добро ги говорам и пишувам),затоа што,во ниту едниот Куран преведот нее ист.На пример;во Куран’от од Бесим Коркут,на бошњачки и албански се разликува од хасан џиљо и тускиот Куран,додека Куран’от од Х.Шериф Ахмети на албански истотака не ист со горе наведените.Еве сега ќе го кажам тој ајет,каде се води дебата околу тоа.

Sot u lejuan pёr ju ushqimet e mira ,edhe ushqimet tё therrurat e ithtarёve te librit jan te lejyara pёr ju, …(El Maide)

Стоката која што е колена од страна на евреите и христијаните дозволена ви е за јадење, врз база на наведениот ајет.
Дозволена ви е храната одприпадниците на Ехл-и Китаб'от.
и тие веруваат,дека не седозволува да се коле во нечие друго име, освен во името на Аллах.


А еве ти доказ за ова што го напишав;Бухари бр.5554, Муслим бр.1966, Ахмед 2/108, Ибн маџе 3172 и.т.н.

Брат,на крајот да знаеш дека имам почит кон тебе и кон твојата упорност за да ја докажаеш вистината.И не сакам да кажам дека,со ова тема е завршено,напротив Борбата за вистината не треба да престане.Мислам само така храбро можеме да ја постигнеме саканата цел.

Од мене срдечен поздрав до тебе и до убавиот Грац.




Б.Н. дај име какосе викаш некако ми е незгодно вака да те насловувам, а јас се викам Агим, да се представам на кратко.


Темава е такава која има многу да се кажува ама би се задржал само на компетентоста што ја имам за оваа месела.
Ми се чини дека ги имаш побркано изразите, кога спомнав дека има ихтилаф, а тоа значи дека има различито мислење меѓу Улемата за оваа Месела, значи немаат исто мислење и тоа значи нема консензус. Ихтилаф значи дека има разилазување по одредено прашање.


А реков исто така дека врз основа на Куранскиот ајет само по тоа има консензус, а она што додале подле тоа значи надоврзале во тоа има ихтилаф.
И тука не се работи кој и како го превел на ајетот и како го толкувал, туку се работи кога ќе се соберат сите докази сите ајети и хадиси тогаш Улемата дава објаснува и како се работи по одредено прашање.
А ако се земе во обзир само еден ајет, а не се поврзе со друг ајет или хадис за одредено прашање тогаш неминовно дека се доаѓа до грешка, затоа што не се зеле сите докази во обзир.


Ве-селаму алејкум!!

7 Re: Консензус за месо и храна on Пон 30 Јан 2012, 12:36 pm

Karşi yaka

avatar
Активен член
Ве алејкум селам

Денес има генерален штрајк во Белгија,не се работи,па така решив еве нешто порани да го разгледувам форумот со неговите содржини и новини.

Почитуван брат Агиме ,токму тоа јас го мислев и го кажав,но бидејки наведениот консензус произлегува од ајет ,тој како таков е прфатлив и не може да има остапки околу неведенит хадиси.

Но,што се однесува до терминот“Ихтилаф“,ако не се лажам тоа го има следното значење;разединување и непоклопување во мислењата на улемата.

Селам.

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот