Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 13 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 13 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1265 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Alisan

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат
Прашање:

Дали можете да ми кажете, кој е коректниот начин на седење на жените во намаз, и дали можете да ни објаснете како е начинот на мажите?

Одговор:

Секоја благодарност му припаџа на Аллах, субаханаху ва теала!

1. Начинот, на кој што жените клањаат, е исти, како што е начинот на мажите, во секоја прилика од намазот, дали во сеџде, седење итк. Ова базира според следниов доказ:

Пејгамберот рече: „Клањајте, како што ме видовте како клањам.„ (пренесено во сахих од бухари) – ова се однесува на мажи, како и на жени.

Шеих ал-албани (р.А.) рече:

Се, што наведовме на начинот како пејгамберот клањал, спаџа за мажи како и за жени. Во суннетот никаде неможе да се најде, дека е забележано, дека жените од некоја обврска во намазот се ослободени. Поточно е дека зборовите на ресулАллах „Клањајте, како што ме видовте како клањам.„ ги фклучува и на жените. (Сифат салах ан-наби с. 189)

2. Општо значење на зборовите од пејгамберот :

„Жените се близначки половини на мажите.„ (пренесено од аиша радихуАллахуАнха - забележано од абу давуд 204 и ат-тирмизи 105. Исто така забележано од ад-дарими 764 со пренесување од анас радихуАллахуАнх.)

Ал-ајџулини рече за тој хадис: „Ибн каттан рече: „Ланецот на хадисот од аиша (р.А.) е даиф (слаб) – но ланецот од Анас (р.А.) е сахих (здрав).„ (Каш ал-кафа, 1/248)

Ал-катаби рече: Тоа, што ние од ова пренесување разбираме е: Ако е нешто на „маскуливен„ начин речено, важи за мажи како и за жени, освен во случаеви, каде што има доказ, дека тоа не значи за жени.„

Некои од алимите рекоа, дека жената, не смее да седи, како што седи мажот (во намаз) и цитираа два даиф (слаби) хадиси.

Ал-Баихаки рече: Два даиф хадиси се по ова прашање пренесени, такви, кои што не можат да се земаат како доказ!

Првиот даиф хадис е од „Ата ибн ал-алјан од Абу надрах ал-абди од Абу саид ал-кхудри (еден ас-сахабите) од пејгамберот , дека им наредил на мажите, нивните раце во сеџде да ги оделат ван нивното тело, а жените да ги зближат до нивното тело. Им нареди на мажите, левата нога да ја спружат а нивната десна нога во време на ташахуд да биде исправена и им нареди на жените на нивните петици да седат..„ После цитирање на хадисот, рече бајхаки (р.А.): Овој е мункар хадис! Овој хадис е слаб, поради пренесувањето на абу мути ал-балкхи во ланецот.

Другиот хадис е од „Абу мути ал-хакам ибн абдАллах ал-балкхи од умар ибн дхар од муџахид од абд-Аллах ибн умар, кој што рече: „Аллаховиот пратеник рече: „Кога некоја жена во време на намазот седи, надколениците да ги зближи и кога оди во сеџде, стомакот да го стисни над колената, за да биде во нај скриена ситуација, потоа Аллах ке ја погледне и ке рече: „О мелеки Моји, ве повикувам да сведочите, дека нејзе е опростив.„ (Сунан ал-баихаки ал-кубрах 2/222)

После цитирање на хадисот, рече бајхаки (р.А.): Тој (хадис) е ништо! Во една друга прилика рече: „Тој е даиф.„ Ал-бухари рече: „Тој е даиф.„. Ан-насаи рече: „Тој е даиф.„ (Лизан ал-мизан 2/334).

Ибн адии рече: „Јасно е, дека абу мути е даиф во тој ланец од хадисот и во секое друго што е од него пренесено, а за неговите пренесувања нема потврдени изкажувања.„ (Ал-камил фи дуафа ар-ријал, 2/214)

Еден трет хадис се пренесува од јазид ибн аби хабиб, кој што рече, дека пејгамберот поминал покрај две жени, додека тие извршувале намаз. Тој им рекол: „Кога ке паднете на сеџде, стисните нешто од вашето месо на подот, затоа што жените во тоа не прилегаат како мажите.„ (Ова се пренесува од абу-давуд во ал-марасил, страна 118 ид од ал-баихаки (2/223).)

Овој хадис е мурсал, значи една категорија на даиф (слаб).

Во ал-мусанаф (1/242) пренесува ибн аби шаиба неколку пренесувања од неколку селефии, кои што посочуваат, дека има разлика во седење намазот меџу женскиот и машкиот пол, во време на извршувањето негово - но единствениот доказ кои што вреди, се зборовите Аллахови како и тие од пејгамберот . Ондак пренесува ибн аби шаиба од некои салафии, дека начинот на извршување на намаз меџу жени и мажи е истиот.

Ал-бухари (рахимуАллах) рече: „Начинот на умм ал-дарда беше, во време на намазот да седи, како што седат мажите – а таја беше жена со знаење.„

Ал-хафиз насочи на предходното изјавување, дека абу-л-дарда имал две жени, двете од нив се викале „умм ал-дарда„. Постарата од нив била една „сахабија„ а помладата една „таибија„. Изјасна, дека таја, на кој што ал-бухари ја опишува, беше помладата.

Видите и прашање број 38.162

А Аллах се нај добро знае!

Извор: Islam-QA.com (прашање број 9276)



Последната промена е направена од Muaz al Islam на Чет 12 Јан 2012, 7:13 pm. Мислењето е променето 1 пати (Reason for editing : Корегиран наславот од: Разлика меџу жени и мажи во намаз, во: Разлика измеѓу жени и мажи во намаз)


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот