Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 13 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 13 Гости

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 OKRETANJE ZEMLJE, ISTINA ILI BAJKA? on Пон 17 Окт 2011, 5:50 pm

Келиметул-Хакк

avatar
Талиб
Талиб
OKRETANJE ZEMLJE, ISTINA ILI BAJKA?



Sva hvala pripada Allahu s.v.t., neka je salavat i selam na Muhammeda s.a.v.s., na njegovu časnu rodbinu i na njegove plemenite ashabe, kao i na sve vjernike koji ih slijede činedi dobra djela, sve do sudnjeg Dana.
Pitanje koje demo razmatrati jeste od onih pitanja koja mnogi muslimani nažalost smatraju nevažnim ili manje važnim, a ono je zapravo od izuzetne važnosti u islamu. Ova mesela se na više načina tiče naše akide, dakle, to je tema koja nikako ne smije biti zanemarena, pogotovu što pogrešan stav u vezi sa njom može rezultirati ogromnom zabludom koja čovjeka može odvesti u nevjerstvo, da nas Allah sačuva toga.
Sjetimo se nekih pitanja koja su u određenim periodima u prošlosti smatrana manje važnim i koja su zanemarena, poput mesele o stvorenosti Kur’ana ili mesele o tome gdje se nalazi Uzvišeni Allah. Rezultat pogrešnog shvatanja ovih pitanja od strane nekih ljudi i skupina je bio kufr, jer su oni rekli da Kur’an nije Allahov govor ved da je on stvoren, i rekli su da se Allah nalazi svuda i da se sjedinio sa svojim stvorenjima itd.
Šejhul islam Ibn Tejmijje spominje da filozofi koji su u početku bili muslimani nisu prihvatili filozofiju znajudi da je ona kufr,ved zbog nepoznavanja njene realnosti.
Zbog ovoga su i danas mnogi ljudi neznalice koje misle da znaju, jer ne poznaju realnost mnogih stvari kojima su zadojeni u kafirskim školama, pa su to pohranili u svoje mozgove, prihvatajudi ga kao nešto što je apsolutno istinito i ne trpi nikakvu kritiku niti razmatranje. Jedno od ovih pitanja jeste i ovo koje demo mi, uz Allahovu pomod, pojasniti: da li se Zemlja okrede oko Sunca i oko svoje ose?
Na početku demo redi da se naučnici – nemuslimani razilaze po ovom pitanju, dakle, kod njih se o ovome diskutuje i raspravlja, i oni sami ovo pitanje predstavljaju kao jedno od pitanja koja nisu do kraja razmotrena niti dokazana.
Današnji i prijašnji naučnici iznose dvije hipoteze1 po ovom pitanju. Prva je- heliocentrizam, i zastupa mišljenje da je Sunce centar svemira, i da se Zemlja okrede oko njega. Druga hipoteza je - geocentrizam, koji zastupa mišljenje da je Zemlja centar svemira, a da se Sunce okrede oko nje.
Ove dvije hipoteze datiraju još od vremena starih filozofa.
1 hipoteza znači mišljenje, teorija, mogućnost, koja nije sigurna i podložna je pobijanju
Od prvih koji su zastupali heliocentrizam bio je Nikola Kopernik2, iako je i on govorio da je to samo mišljenje, a ne nikako sigurna stvar, što su potvrdili i njegovi sljedbenici i istomišljenici kada ga je crkva napala zbog takvog mišljenja. Oni su rekli da je to samo jedna mogudnost, i model koji olakšava shvatanje i računanje broja zvijezda u svemiru itd. Fred Hojl,3Pol Dejvis,4 Bernard Rasel5i drugi savremeni naučnici su rekli: ’Heliocentrizam je jedno od pitanja u vezi sa kojima postoji razilaženje među naučnicima, i ovo pitanje nije zaključeno niti lišeno diskusije.’
Jedan od savremenih naučnika, Muhammed Ferid Vedždi kaže: 'Što se tiče okretanja Zemlje, ovo pitanje je kontradiktorno kod naučnika.' Takođe je rekao u svojoj knjizi 'Islam u vremenu znanja': ''Sa stanovišta fizike, ne postoje jasni i kategorični dokazi da se Zemlja okrede, to nikako nije zaključeno pitanje, poput recimo pitanje okruglosti Zemlje, koje je nesumnjivo i jasno dokazano. Zbog ovoga mi vidimo da postoji veliki broj naučnika, fizičara i matematičara koji se ne slažu sa hipotezom okretanja Zemlje.'
2 Nicolaus Copernicus, 19. 02. 1473. - 24. 05 1543, njemački - poljski svještenik i astronom. Njegova teorija heliocentričnog sistema svijeta zasniva se na tvrdnjama da se Zemlja okreće oko svoje ose i da kruži oko Sunca. Ove tvrdnje su uskoro bile prihvaćene u naučnim krugovima, ali su ujedno uzrokovale uzbunu u crkvenim krugovima, pa je papa 1616. ovo Kopernikovo djelo zabranio, tj. stavio na index, sve do 1822. godine. Valja reći i da su ostale kršćanske sljedbe npr. kalvinizam bile protiv heliocentričnoga sistema, a da ga je i odbacivao nemali dio naučnika onoga doba npr. Francis Bacon
3 Sir Fred Hoyle (24 Jun 1915 – 20 Avgust 2001) , poznati engleski astronom i matematičar. Bio je među onim naučnicima koji su odbacivali tzv teoriju ‘Big benga’ ili Velikog praska koja je navodno bila uzrokom nastanka svemira. Dobitnik prestižnih svjetskih nagrada za doprinos nauci.
4P aul Charles Villiam Davies (rođen 22 Aprila 1946) je engleski fizičar, naučnik svjetskog glasa, poznat po velikom doprinosu na polju kosmologije i mikrobiologije. Dobitnik nekih od najvećih svjetskih nagrada za nauku, i predavač na najpoznatijim svjetskim univerzitetima.
5 Bertrand Arthur Villiam Russell, (18 Maj 1872 – 2 Februar 1970), britanski naučnik, filozof, matematičar i pisac, dobitnik Nobelove nagrade.
Savremeni britanski filozof Volter Stejs6 kaže: ’Mišljenje da se Sunce okrede oko Zemlje je podjednako legitimno kao i mišljenje da se Zemlja okrede oko Sunca. Kada bi neko zastupao mišljenje suprotno ovome (heliocentrizmu) niko ne bi mogao da mu se suprostavi i da mu dokaže da on griješi, zato što bi onaj koji želi da presudi po ovom pitanju morao da primjeni poznati naučni metod koji se zove frame of reference7 a to znači da dotični mora da izađe iz granica univerzuma, da nađe tačku za koju je siguran da se ona ne krede tj da je statična, i da sa te pozicije sagleda stvari. A to je nemogude.’
Mi na ovo dodajemo – to može samo Svevišnji Allah.
Drugo mišljenje zastupaju sljedbenici nauke koja se naziva geocentrizam. Njihovo je mišljenje da je Zemlja centar univerzuma i da se Sunce okrede oko Zemlje a ne obrnuto, i oni za svoju teoriju takođe nude određene dokaze.
Astronom Dr. Bouw je, govoredi o svemirskom programu, rekao:
"...Ako svemirski program išta dokazuje, onda on dokazuje i potvrđuje geocentrizam, a negira i pobija heliocentrizam."8
Dr. Jim Paulson, prof. biohemije na univerzitetu Wisconsin-Oshkosh, kategorično tvrdi:
"Dokazi koji govore u prilog teoriji heliocentrizma su slabiji čak i od dokaza teorije o evoluciji ."9
Dakle, važno je ponoviti da ovo pitanje (okretanje Zemlje oko Sunca) nije nedvosmisleno dokazano niti riješeno čak ni kod naučnika - nemuslimana, ved oni oko toga raspravljaju. A hipoteza da se Zemlja okrede oko Sunca je, poput mnogih drugih (postojanje crnih rupa u svemiru, slijetanje čovjeka na mjesec) u školama i u javnosti predstavljena kao nešto u što nema nikakve sumnje. Ovo je realnost, nametanje jednog mišljenja svima, a žestoko odbijanje mogudnosti bilo kakve rasprave ili razmatranja drugih mogudnosti. Astronom svjetskog glasa Sir Fred Hoyle je napisao:
"Nauka je danas okovana predrasudama. Svaki put je zakrčen pogrešnim vjerovanjima, i ako samo pokušaš da objaviš bilo koji material koji se njima suprostavlja, naidi deš na predrasude, a izdavači de te odbiti." 10
6 Valter Terence Stace(1886 - 1967) filozof i teolog
7 naučnici navode primjer za ovaj metod – ako se čovjek nalazi u autobusu koji stoji na autobuskoj stanici, i posmatra drugi autobus koji se kreće, njemu izgleda da se ustvari kreće autobus u kome se on nalazi. Ovo je iz razloga što on nema ispravnu referencu kojom bi se rukovodio. A kada bi on izašao iz tog autobusa i popeo se na neko obližnje uzvišenje, on bi tada bio u poziciji da realno sagleda situaciju i zatim da sudi o njoj
8 G. D. Bouw, "News Extracts", Bulletin of Tychonian Society, Spring, 1990, #53, str.28
9 Dr. Jim Paulson, (Spring ‘02, str.80.)
Kontradiktornosti i laži
Mi, kao muslimani, Allahovi robovi koji posjeduju razum i sposobnost rasuđivanja, moramo se na početku upitati – ko su ovi ljudi koji nas odmalena bombarduju teorijama, naučnim otkridima i raznim hipotezama? Da li su oni dosljedni u onome što tvrde, da li stoje iza onoga što govore, ili su to obična nagađanja koja se stalno mijenjaju i nanovo razmatraju?
Poznati fizičar Stiven Hoking11je bio među prvim naučnicima koji su, na osnovu nekih svojih proračuna, tvrdili da u svemiru postoje tzv. crne rupe. On tvrdi da je dugo vremena razmišljao o ovim proračunima i onome što iz njih proističe – da li postoje te crne rupe ili ne postoje. Taj isti čovjek je, nakon što je obmanuo mnoge naučnike i milione ljudi, na kraju ustvrdio da crne rupe ne postoje i da su svi ti proračuni bili pogrešni.
Ovako oni danas kažu jedno a sjutra drugo, i sami priznaju da su ovo nesigurne i nedokazive stvari. To je način nevjernika, kontradiktornosti i laži, kao što kaže Uzvišeni:„Vi govorite nejednako...“ (Ad-Dariyat, Cool
Oni se stalno razilaze, pogledajte, čak i po pitanju izvikanog big-benga (velikog praska), koji su vedina njih uzeli kao teoriju o nastanku svemira. Ovdje kod nas, u školama, u knjizi geografije za 6 razred, piše da postoji 16 hipoteza o nastanku svemira, a big-beng je samo jedna od njih. Pogledajte, najvažnije pitanje, nastanak kosmosa, a oni o tome iznose toliko različitih hipoteza. Pa da li su ovo ljudi kojima mumini trebaju da vjeruju? Nama, koji vjerujemo da je Allah Svemodni Stvoritelj, nije dozvoljeno da slijedimo takve!
„On je Stvoritelj nebesa i Zemlje, i kada nešto odluči, za to samo rekne: "Budi!” - i ono bude.“ (Al-Bakara, 117)
Ljudi se povode za tvrdnjama nevjernika iz razloga što su oni napredovali u tehnici, elektronici i slično, pa onda misle da oni znaju sve. Oni iznose neke cifre, milione i milijarde, kojima se lakomisleni zaprepašduju i zadivljuju, zaboravljajudi na Kur’an i na Allaha, Svemodnog i Silnog. Šta god oni kažu da su otkrili, ljudi odmah povjeruju, a ti isti svoje tvrdnje zanegiraju nakon godinu, dvije ili pet, ili ih promijene. I mnogi naučnici, među kojima je i Albert Ajnštajn12tvrde da su slične stvari su sa stanovišta realnosti, obična fantazija, jer je apsolutno nemogude na osnovu matematičkih proračuna donijeti sigurne zaključke o svemiru.
10 Hoyle, Američki naučni časopis, Mart, 1995, str. 47
11 Stephen Villiam Havking (rođen 8. januara 1942) je britanski teoretski fizičar. Poznat je po svom doprinosu u poljima kosmologije i kvantne gravitacije, posebno u kontekstu crnih rupa. On je svjetski priznat fizičar čija naučno-istraživačka karijera traje preko 40 godina. Havking je bio profesor matematike na univerzitetu Cambridge trideset godina. Gotovo da nema visokog naučnog priznanja koje nije dobio u svojoj karijeri
12 Albert Einstein (1879 - 1955), njemački jevrejin, jedan od najvećih naučnika svih vremena
Dakle, matematički proračuni (na kojima počivaju sve teorije o zvijezdama, planetama, okretanju Zemlje oko Sunca itd) su nepouzdani i ne može im se vjerovati, jer je njihov konačni proizvod samo mogudnost i teorija, a ne nikako sigurna i pouzdana činjenica. Pa kako muslimani mogu slijepo vjerovati nečemu što je pogrešno i sa strane islama i sa strane realnosti?
Dokazi iz Kur’ana i sunneta
Sve što smo predhodno spomenuli je bio uvod kojim smo željeli da dokažemo da je pitanje o kome govorimo stvar u kojoj se nevjernici razilaze, i to svjedoče i njihovi najpoznatiji naučnici. S druge strane, kod muslimana po ovom pitanju nema razilaženja. Argumenti iz Kur’ana i sunneta su mnogobrojni.
U 41 ajetu sure el Fatir Uzvišeni kaže: „Allah održava nebo i Zemlju da se oni ne pomjeraju...“
Brado moja, i kad ne bi bilo drugih dokaza dovoljan bi bio samo ovaj ajet zbog njegove jasnode i preciznosti. Svevišnji svjedoči da On održava nebesa i Zemlju da se ne pomjeraju. Kada se shvati da se Zemlja ne pomjera, nestaju šubhe po pitanju okretanja Zemlje oko Sunca, i po pitanju okretanja oko svoje ose. Jasan ajet ali gdje je ogroman problem? Ogroman problem je kod prijevoda. Pogrešan prijevod ovog i mnogih drugih ajeta u mushafima koji su u upotrebi među muslimanima, i nepoznavanje arapskog jezika su veliki musibet i uzrok mnogim pogrešnim shvatanjima. Dok su onome ko poznaje jezik Kur'ana, ovaj i ostali slični ajeti lahki za shvatanje.
„Knjiga čiji su ajeti jasno izloženi, Kur’an na arapskom jeziku za ljude koji znaju.“ (Al-Fussilat, 3)
Dakle, spomenuti ajet iz sure el Fatir nas uči da se Zemlja ne pomjera. Takođe ni nebo. U vezi ovoga je imam Kurtubi spomenuo u svom tefsiru jedan događaj od Ibrahima en Nehaija, koji navodi:
„Bio je jedan od Ibn Mesudovih drugova kod Kaba el Ahbara, koji je prije bio židov a zatim je primio islam. Kad se taj čovjek vratio, ibn Mesud ga upita: 'Šta si naučio od Kaba?' Reče: 'Čuo sam ga kako kaže: Nebo se okrede kao što se okrede mlin oko svoje osnovice, naslonjen na jedan stub koji je na ramenu jednog meleka.' Ibn Mesud mu reče: 'Volio bih da nikada nisi otišao njemu, slagao je Kab, on izgleda još nije ostavio židovstvo. Uzvišeni Allah je rekao: „Allah održava nebo i Zemlju da se oni ne pomjeraju...“. Nebesa se ne okredu. Jer, kada bi se ona okredala, pomjerila bi se sa svog mjesta.'“
U nastavku spominje imam Kurtubi da se sličan događaj prenosi i od Abdullaha Ibn Abbasa radijallahu anhu.
Dakle, Zemlja i nebo se ne pomjeraju. Za razliku od njih, Kur’an na mnogo mjesta svjedoči da se Sunce pokrede, da izlazi i zalazi, da plovi...
„Sunce i Mjesec utvrđenim putanjama plove... „ (Ar-Rahman, 5)
„I ti si mogao vidjeti kako Sunce, kada se rađa - obilazi pedinu s desne strane, a kada zalazi - zaobilazi je s lijeve strane...“ (Al-Kahf, 17)
Štaviše, šejh Uthejmin je spomenuo na desetine ajeta u svojoj fetvi kada je bio pitan o ovome... Pitao ga je čovjek koji predaje geografiju, rekavši: ’Šejh, ja predajem ovaj predmet, a u knjigama stoji da se Zemlja okrede oko Sunca.’Šejh je odgovorio: ’Nije ti dozvoljeno da tome učiš ljude, jer to se suprostavlja Kur’anu i sunnetu. Naprotiv, ti njih moraš podučiti suprotnom, kako stoji u Kur’anu i sunnetu.’
A u Kur’anu i sunnetu stoji da nije Zemlja ta koja se pomjera, ved Sunce.
Kaže Allahov Poslanik s.a.w.s: 'Ni zbog jednog stvorenja Uzvišeni Allah nije zaustavio Sunce osim zbog Allahovog Poslanika Jošue Ibn Nuna.' (Ahmed)
Iz ovog primjera se jasno vidi da je Sunce to koje se pomjera, jer bi u suprotnom Allah, da bi produžio dan, zaustavio okretanje Zemlje a ne pomjeranje Sunca. Svevišnji kaže:
„I Sunce se krede do svoje određene granice, to je odredba Silnoga i Sveznajudeg.“
(Ja’sin, 38)
U vezi sa ovim ajetom bilježe Buharija, Muslim i drugi od Ebu Zerra r.a. da mu je Allahov Poslanik s.a.w.s. rekao: 'O Ebu Zerre, da li ti znaš kuda ide Sunce kada zađe?' Pogledajte, prva stvar koju uočavamo u hadisu jeste da je Sunce to koje odazi i koje se krede, a ne Zemlja. Allahov Poslanik nas nije prevario kada je ovo rekao, jer da je Zemlja ta koja se okrede, on bi to i rekao, međutim on nam kaže da je Sunce ono koje odlazi. Odgovorio je Ebu Zerr: 'Allah i Njegov Poslanik najbolje znaju.' Rekao je resulullah s.a.w.s.: 'Ono odlazi i čini sedždu Allahu s.w.t. ispod Arša, i traži dozvolu od Allaha s.w.t. da opet izađe sa istoka, i Uzvišeni mu daje dozvolu sve dok dođe dan kad de mu Allah narediti da se vrati odakle je došlo i da izađe sa zapada.' I u nastavku hadisa kaže Muhammed s.a.w.s.: 'To je mjesto gdje Sunce odlazi, a koje je spomenuto u ajetu. ' Pogledajte objašnjenja od Resululaha s.a.w.s., zar ima jasnijeg i ljepšeg objašnjenja? Pa gdje su kafiri i sve njihove naučnofantastične instant teorije? Ovo nisu nikakve priče i bajke, niti simbolika kakvom sufije zabluđuju ljude, ovo je govor Allahovog Poslanika, ovo su šerijatski dokazi, koji ne ostavljaju nimalo mjesta šubhama.
S druge strane, u šerijatu ne postoji ni jedan jedini argument koji govori da se Zemlja pomjera ili okrede. Ajet kojim neki pokušavaju da argumentuju svoj stav da se Zemlja okrede jeste:
„Ti vidiš planine i misliš da su nepomične, a one promiču kao što promiču oblaci - to je Allahovo djelo koji je sve savršeno stvorio; On, doista, zna ono što radite.“ (An-Naml, 88)
Uzimanje ovog ajeta da bi se njime argumentovala tvrdnja da se Zemlja okrede pokazuje nesrednu realnost muslimana, koji se trude da „iscijede“ iz Kur’ana nešto što bi poslužilo da se njihova mišljenja poklope sa stavovima nevjernika.
Ako pročitamo ovaj ajet i ajete koji mu predhode, jasno je kao dan da oni govore o strahotama i užasu Sudnjeg Dana, i o velikim događajima i promjenama koji de se tada desiti, a ne o sadašnjem kretanju planina ili okretanju Zemlje. Pročitajmo pažljivo ajete:
"A na Dan kad se u rog puhne pa se smrtno istrave i oni na nebesima i oni na Zemlji, izuzev onih koje Allah poštedi, svi de Mu ponizno dodi. Ti vidiš planine i misliš da su nepomične, a one promiču kao što promiču oblaci, to je djelo Allaha, Koji je sve savršeno stvorio; On, doista, zna ono što radite. Ko učini dobro djelo, dobit de veliku nagradu za njega i bit de straha na Sudnjem danu pošteđen, a oni koji budu zlo činili, u Vatru de naglavačke biti gurnuti. 'Pa zar se vi kažnjavate osim za ono što ste radili?'" (An-Naml, 87-90)
Ako pogledate tefsir ashaba u vezi sa navedenim ajetima vidjedete da svi oni kažu da oni govore o Sudnjem Danu, kada de Svevišnji promijeniti Zemlju, i planine de postati obična prašina, zbog toga Uzvišeni kaže: „...one promiču kao što promiču oblaci.“
Nikome nije dozvoljeno da Allahove ajete komentariše na neki svoj način, potpuno suprotan tefsiru ashaba i selefa, a oni su svi bez izuzetka rekli da se ovaj ajet odnosi na Sudnji Dan.
Poznato je da se cijeli ummet nikada ne može složiti na zabludi i na onome što je neispravno, pa neka se pripazi onaj ko negira mišljenje svih ashaba dajudi umjesto toga neko svoje mišljenje, da bi na taj način zadovoljio svoju ambiciju da po svaku cijenu uskladi islam sa tvrdnjama naučnika. Takvi time nesvjesno optužuju ashabe da nisu znali ispravno tumačenje ovog ajeta, a to liči na muatezile koji su govorili – ashabi su bili nepismeni ljudi bez mnogo znanja, nisu shvatali ovo što mi danas shvatamo. Oni su bili zauzeti ibadetom, ratovanjem, nisu posjedovali znanje koje mi imamo. Tako da su oni sebe smatrali znanijim od selefa. Tako i ovi filozofi danas pretenduju da imaju znanje koje oni nisu imali. Lično sam čuo čovjeka koji je rekao za ovu stvar o kojoj govorimo – 'šta su ashabi znali o ovome, da li se Zemlja okrede ili ne?' I mi kažemo, istina je da ashabi nisu poznavali ove gluposti i bajke o kojima ovi filozofiraju, ali tako mi Allaha, znali su Allahov šerijat bolje nego bilo ko od nas.
Kaže Abdullah ibn Mesud: 'Kada bih znao da postoji neko ko poznaje tumačenje Kur'ana bolje nego ja, ja bih otišao k njemu. I ne postoji nijedan ajet a da ja ne znam kad je objavljen, povod njegove objave i njegovo tumačenje.'
Šejhul islam Ibn Tejmijje je ove riječi Ibn Mesuda spomenuo u odgovoru ešarijama koji takođe svojim tumačenjima ajeta pretenduju da znaju ono što nisu znali ashabi. A mi isto kažemo za ove koji falsifikuju tefsir određenih kuranskih ajeta da bi potkrijepili svoje zabludjele stavove o Zemlji i svemiru. Kur'an, sunnet i idžma nam govore da se Zemlja ne pokrede i ne pomjera, a ovi nam poturaju sasvim suprotno tome i žele da nam kažu kako taj i taj ajet dokazuje taj njihov stav.
Ovaj metod svojevoljnog tumačenja i dokazivanja može imati katastrofalne posljedice. Šta demo u tom slučaju redi šiijama, koji takođe negiraju stavove ashaba i tumače Kur’an na svoj način? Kako demo im negirati njihove pogrešne stavove ako i mi sami postupamo na isti način? Kako deš mu odgovoriti kada on kaže da je krava koja je spomenuta u Kur’anu ustvari Aiša r.a.? Jedini odgovor koji mu možeš dati jeste da takav komentar ajeta nije bio poznat ni od strane Allahovog Poslanika s.a.v.s. ni od strane njegovih ashaba. Ali prvo ovo moramo shvatiti mi sami.
Dakle, spomenuti ajet iz sure En-Neml govori o Sudnjem Danu a ne o današnjici, a to je navodno argument onima koji govore da se Zemlja okrede oko Sunca. I mi izazivamo svakoga da nam donese jedan jedini dokaz iz Kur’ana i iz sunneta Allahovog Poslanika s.a.v.s. da se Zemlja okrede. Izazivamo.
Takođe, ajet kojim se oni navodno argumentuju jeste ajet iz sure Ja’sin:
„Nit’ Sunce može Mjesec dostidi nit’ nod dan prestidi, svi oni u svemiru plove.“ (Ja’sin, 40)
Kažemo – dobro, pročitajte još jedanput ajet. Da li se negdje u njemu spominje Zemlja? Da li kada proučite ovaj ajet čujete riječ ’Zemlja’? Kako možeš sam od sebe da ubaciš u ajet nešto što u njemu ne stoji? Allah nigdje ne spominje Zemlju! Allah spominje Sunce i mjesec. I mi kažemo isto – Sunce i mjesec se kredu. Kao što se mjesec okrede oko Zemlje tako se i Sunce okrede oko nje. Štaviše, ibn Abbas i Ibn Mesud su ovaj ajet učili kiraetom koji glasi: ve šemsu tedžri la mustekarreleha. Šta ovo znači? La mustekarreleha znači ne smiruje se, ne staje, ne stagnira. Dakle, ibn Abbas i ibn Mesud nisu čitali ovaj ajet po kiraetu po kojem ga mi učimo (iako su oba priznata i ispravna) ved po kiraetu čije je značenje ovog ajeta sunce se krede i ne staje. Dok, u drugom ajetu je Uzvišeni rekao da je Zemlja karara. Karara na arapskom jeziku znači ona koja je nepomična, koja se ne krede. I pogledaj, u prvom ajetu Uzvišeni Allah kaže - ve šemsu tedžri la mustekareleha. Sunce se krede i ne staje, ne smiruje se, nema za njega smiraja (karara). Dok za Zemlju kaže ’Allah je Zemlju učinio nepomičnom’ (karara). I u drugom ajetu – ’Ko je onaj koji je učinio Zemlju nepomičnom’(karara).
„On je Zemlju ravnom učinio i na njoj nepomične planine i rijeke stvorio...“ (Ar-Ra'd, 3)
Sljededi dokaz je to što je Uzvišeni Allah stvorio planine da bi njima učvrstio Zemlju i učinio je nepomičnom. Kaže Svevišnji Allah: „On je po Zemlji nepomična brda pobacao da vas ona ne potresa.“ (An-Nahl, 15)
Riječ ravasi (resa, jersu) koja je spomenuta u ajetu ima značenje da se nešto smiri i da se ne pomiče, pokrede. Dakle, riječ ravasi je upotrijebljena za brda pobacana po Zemlji da bi je
učinili mirnom, nepomičnom. Dok riječi entemide bikum znače da je Allah brda prostro da se Zemlja ne potresa, kao što kaže Abdullah Ibn Mesud r.a., da se Zemlja na početku, kada je Uzvišeni Allah stvorio, potresala, pa je Svevišnji po njoj pobacao brda, i ona se smirila. Ovo je potvrdio i sam Allahov Poslanik s.a.v.s. u vjerodostojnom hadisu, da se Zemlja na početku potresala, a zatim je Uzvišeni po njoj pobacao brda i ona se smirila (karar).Dakle istekarret, smirila se. Taberani bilježi da je resulullah s.a.v.s. rekao da se Zemlja odmah nakon stvaranja zatresla, pa je Uzvišeni po njoj razasuo planine, te se ona smirila.
Međutim, za Sunce je Uzvišeni rekao la mustekarreleha, dakle nema karar, ne miruje. Pa kako onda oni mogu biti isti? Kako, kada Allah s.v.t. spominje da se Sunce krede i ne miruje, dok se Zemlja ne krede i ona miruje?
Sljededi argument, jeste u ajetu: „A Zemlju je za stvorenja postavio...“ (Ar-Rahman, 10)
Ova arapska riječ vedaa’ koju mi prevodimo kao postavio, se tačno prevodi -postaviti nešto dolje. Dok za nebo Uzvišeni kaže ves semae refea’ha, u ajetu: „...a nebo je uzdigao.“(Ar-Rahman, 7)
Nebo je uzdigao, dok je Zemlju dolje postavio. I Allahova mudrost kada uvijek spominje zajedno Nebesa i Zemlju jeste i u tome što se ni Nebesa niti Zemlja ne pokredu, a sve ostalo mimo njih se pokrede. I obratite pažnju na predhodni ajet: „A Zemlju je za stvorenja postavio...“ Navešdu vam primjer u vezi sa ovom riječi postavio. Ako ja sada kažem da sam postavio olovku na sto, da li de iko na svijetu pomisliti da sam je postavio da bi se ona kretala? Normalno je i logično da sam je postavio da bi ona na njemu mirovala, tj bila nepokretna.
Sljedede, Uzvišeni Allah je u Kur’anu Zemlju spomenuo 460 puta. Zamislite, 460 puta i nigdje nije spomenuo da se ona krede. Dok je za Sunce mnogo, mnogo puta spomenuo da se krede, da izlazi, da plovi, da zalazi, dok u 460 puta spomenutih za Zemlju nije nigdje rekao da se ona krede, ved je rekao da je postavio i da ona miruje, i sve ono što spominjemo u ovim ajetima.
Još jedan argument je to što nas je Uzvišeni Allah obavijestio da sve čini sedždu Allahu osim Nebesa i Zemlje.
„Zar ne znaš da se i oni na nebesima i oni na Zemlji Allahu klanjaju, a i Sunce, i Mjesec, i zvijezde, i planine, i drvede, i životinje, i mnogi ljudi, a mnogi kaznu i zaslužuju.“ (Al-Hagg, 18)
Pogledajmo, Allah s.v.t. nas obavještava o stvorenjima koja mu čine sedždu, i tu ne spominje Nebesa i Zemlju. Naravno, činjenje sedžde zahtjeva pokretljivost, i onaj koji se ne krede ne može činiti sedždu. Međutim, kada govori da sva stvorenja čine tesbih Allahu, Uzvišeni tu spominje i Nebesa i Zemlju. Dok ih kod činjenja sedžde ne spominje, zato što se Nebesa i Zemlja ne kredu, ne pomjeraju se, za razliku od ostalih stvorenja spomenutih u ajetu. Štaviše, Allahov Poslanik s.a.v.s. je takođe rekao u sahih hadisu da Sunce čini sedždu Allahu.
Sljededi argument je govor Poslanika s.a.v.s. o Bejtul Ma’muru:
„Na sedmom nebu se nalazi jedna kuda poput K'abe, u koju svakog dana ulazi 70 000 meleka koji obavljaju tavaf i nikada se više u nju ne vradaju do Sudnjeg dana. Ova kuda se nalazi tačno iznad Ka'be, kada bi pala, pala bi na nju.“13
Sada ja pitam – ako se ona nalazi tačno iznad Ka’be, kako neko može i pomisliti da se Zemlja okrede? Jer, kad bi se Zemlja okredala, bilo bi nemogude da se bilo šta svo vrijeme nalazi tačno iznad određenog mjesta na Zemlji. Međutim, ono može biti tačno iznad Ka’be, jedino kada se Zemlja ne pomjera i ne okrede, u šta ne sumnjamo slijededi nabrojane dokaze iz Kur’ana i sunneta, a koji su samo neki od mnogobrojnih koje su nabrojali islamski učenjaci.
Konsenzus (idžma’) islamskih učenjaka
Od dokaza u vjeri islamu je i konsenzus islamskih učenjaka (idžmaa’), a u vezi sa ovim pitanjem islamski učenjaci su složni. I ovo tvrdim kategorično, a svako ko želi može da provjeri ovu tvrdnju. Ulema islama je složna na mišljenju da je Zemlja centar univerzuma i da se ona ne pomjera, a da se Sunce i mjesec kredu. Zato mi kažemo – čak i kada bi se kafiri složili na ovom pitanju (a mi smo vidjeli da se oni itekako razilaze) to za nas nije nikakav argument, jer su to teorije ljudi koji ne vjeruju u Allaha i Sudnji dan, i koji svoja mišljenja ne zasnivaju na šerijatskim osnovama. Naprotiv, to su ljudi koji su se složili na najvedoj zabludi – na kufru. Što se tiče islamkog ummeta, poznate su riječi Vjerovjesnika s.a.v.s. “Allah doista nede okupiti moj ummet na zabludi.“ (Tirmizi) A mi ponavljamo da postoji idžma’ po ovom pitanju.
Tumačedi Allahove riječi: „On je Zemlju ravnom učinio i na njoj nepomične planine i rijeke stvorio...“14 (Ar-Ra'd, 3) imam Kurtubi kaže: „Mišljenje koje slijede muslimani, štaviše i
13 Albani i drugi su ovaj hadis ocijenili vjerodostojnim
14 (Riječi ’Zemlju ravnom učinio...“ ne znače da je Zemlja ravna kao ploča, već znače da je Uzvišeni učinio ravnom u smislu da je ona za nas koji njome hodamo ravna i udobna za kretanje i putovanje. Što se tiče činjenice da je Zemlja okrugla, to potvrđuju Kur’an i sunnet. Ibn Tejmijje kaže da su se složili ashabi i tabiini da je Zemlja okrugla poput lopte. Idžma prenosi učenik imama Ahmeda ebu Husejn ibnul Munadi. Dakle, ovu nisu otkrili navjernički naučnici već su to znali ashabi i tabiini jer su Allah i Njegov Poslanik to pojasnili u Kur'anu i sunnetu.
židovi i kršdani15, jeste da se Zemlja ne pomjera, osim u slučajevima zemljotresa.“ Pazite kako se jasno izražava imam Kurtubi – ’Zemlja se ne pomjera, osim u slučajevima zemljotresa.’ 16
I zaista, to svako može primjetiti, kada se desi malo jači zemljotres.
Takođe kaže AbdulKader el Isfraini u svojoj knjizi “el-Ferku bejnel firak” (razlike među sektama): “Složio se ehlisunnet vel džema’t da se Zemlja ne pomjera, i da se njeno pomjeranje dešava jedino u slučajevima zemljotresa.”Pogledajte, kaže: ’Složio se ehlisunnet vel džema’t...’ I nastavlja: „Ovo mišljenje ehlisunneta je oprečno mišljenju dehrija.“17
Dehrije su bile nevjernička sekta koja je tvrdila da Zemlja stalno propada u svemiru i da se vrti bez cilja.
Šejh Muhammed Ibrahim alu šejh takođe bilježi idžmaa’ po ovom pitanju. On je takođe rekao: „Ovo mišljenje (da se Zemlja okrede oko Sunca) nije postojalo od vremena ashaba i onih nakon njih, sve dok se nisu pojavili neki ljudi koji su izašli sa ovim mišljenjem. Sva ulema se podigla protiv njih i ovo mišljenje se ubrzo sasvim izgubilo i nije se pojavilo osim u današnje vrijeme.“18
Šejh Muhammed ibn Ibrahim navodi da mišljenje da se Zemlja okrede oko Sunca nije zastupao niko od onih koji sebe pripisuju islamu, do pojave jednog filozofa - geografa po imenu el Bejruni, koji je bio učenik Ibn Sine koji je poznat kao jedan od najvedih kafira koji su živjeli u islamskoj državi. Ulema islama se snažno suprostavila ovoj zabludi i ona je nestala i nije se više spominjala do pojave ovoga što nazivaju zapadnjačka nauka.
Šejh Eid el Verdan je napisao knjigu 'Istorija stvaranja od Arša do Zemlje.' U njoj je opširno pisao o ovoj temi razotkrivajudi laži koje su kafiri izmislili i njima odveli u zabludu i mnoge muslimane.
Šejh Ebu Nasr ibn Abdilah el Imam je napisao na ovu temu knjigu po imenu 'Pobijanje hipoteze o univerzumu'.
Šejh Hamud el Tuvejdžiri, koji je od najpoznatije uleme u Saudiji, napisao je čak dvije knjige na ovu temu, prva se zove 'Žestoke munje na sljedbenike nove astronomije', a druga, koja je ustvari nastavak prve, zove se „Dodatak 'Munjama' u pobijanju batila i izmišljotina.' Šejh Muhammed ibn Ibrahim alu šejh je pregledao i pohvalio ovu knjigu, i napisao joj predgovor u kome između ostalog kaže:
15 I danas mnogi naučnici koji vjeruju u kršćanstvo, snažno zastupaju stav da se Zemlja ne pokreće i da se ona nalazi u centru univerzuma, dokazujući svoje tvrdnje najprije biblijskim citatima a zatim i naučnim i logičkim dokazima. Oni su veoma aktivni po ovom pitanju, i postoji na stotine web sajtova, foruma, knjiga u kojima oni pojašnjavaju svoje ubjeđenje. Neke od najpoznatijih knjiga su - 'Galileo was wrong, the church was right' (Galileo je pogriješio, crkva je bila u pravu), i 'The Earth is not Moving, Over 400 years of deception exposed' (Zemlja se ne pomjera, razotkrivena 400 godina stara prevara). Neki šejhovi kažu da je moguće da je ovakvo vjerovanje kod kršćana rezultat toga što je u kršćanskim spisima ostalo nešto od istine iz originalne objave, i da biblijski citati o stvaranju svemira umnogome sliče kur'anskim ajetima koji govore na ovu temu, a Uzvišeni Allah najbolje zna.
16 Kurtubi u njegovom tefsiru 9 tom str 184
17 AbdulKadir el Bagdadi u knjizi 'el ferku bejnel firak', str. 354
18 Muhammed ibn Ibrahim alu šejh – 'FETVE', 13 tom, 96 str.
'U ime Allaha, Milostivog, Samilosnog. Pročitao sam ovu knjigu i mišljenje koje zastupa šejh el Tuvejdžiri, kojim se suprostavlja onima koji tvrde da se Zemlja okrede, i potvrđujem da je njegovo mišljenje ispravno.'
Šejh Muhammed et Tuvejriki je o ovoj meseli napisao knjigu 'Neokretanje Zemlje i okretanje Sunca oko nje', u kojoj je nabrojao mnogobrojne dokaze koji žestoko pobijaju nevjerničke hipoteze o svemiru, Zemlji i Suncu. Ovaj šejh je za potrebe ove knjige sproveo opsežno 10-godišnje istraživanje o ovoj temi.
Šejh AbdulKerim ibn Salih el Humejd je na ovu temu napisao knjigu 'Uputa onome koji je u dilemi po pitanju mesele rotacije.'
Šejh Adil el Ušri je o ovoj meseli napisao knjigu 'Okretanje Zemlje, istina ili bajka'.
Zatim, šejh AbdulAziz bin Baz je na ovoj meseli napisao knjigu 'Logički i osjetilni dokazi o kruženju Sunca i smiraju (nepomjeranju) Zemlje.'
Dalje, o pitanju okretanja Zemlje govorili su i davali fetve i šejhovi: Uthejmin, Bin Baz, Džibrin, Fevzan, kao i Stalna komisija za fetve, i svi su oni bez izuzetka potvrdili kur'anski stav da se Zemlja ne pomjera niti se okrede, ved je ona nepomična i predstavlja centar univerzuma, a Sunce je ono koje se okrede oko nje.
Šta de nakon svega ovoga redi oni koji se protive jasnim šerijatskim dokazima, oni koje apsolutno ne zanima govor uleme islama, uleme prijašnjih i potonjih generacija? Kako de se opravdati oni koji slijepo vjeruju tv-u i tvrdnjama nevjernika nemajudi niti jedan jedini dokaz koji bi podržao njihove zabludjele hipoteze? Šta je sa onima koji kažu da je ovo navažna mesela koja se ne tiče akide?
Kaže šejh Tuvejdžiri u knjizi 'Žestoke munje na sljedbenike nove astronomije' : 'Postoji ulema od muhakikina (oni koji su precizni i njihovom poznavanju šerijata) koji su rekli da je onaj koji kaže da se Zemlja okrede – počinio kufr! To iz razloga što se radi o negiranju jasnih kuranskih ajeta.'
Ovo je rekao šejh Hamud et Tuvejdžiri koji je veliki alim ovog ummeta brado. U knjizi koju je pregledao i pohvalio šejh Muhammed ibn Ibrahim alu šejh rahimehullah, jedan od najvedih savremenih učenjaka i bivši muftija Saudijske Arabije. A šejh Tuvejdžiri ovo mišljenje prenosi od šejha Muhammed bin Jusuf et Tunsija iz njegove knjige 'El mesail el Kafije... ' (Dovoljne mesele o pojašnjenju obaveze vjerovanja u govor Gospodara ljudi).
Dakle, ovo nije luksuzna i nepotrebna mesela brado moja, ulema islama ne upotrebljava riječ 'kufr' tek tako. Moramo shvatiti da se u pogrešnom razumijevanju ili nepoznavanju ovog pitanja krije ogromna opasnost, ovdje imamo posla sa zabludom koja se tiče negiranja kur'anskih ajeta. Ko nakon svega ovoga smije redi kako je nije mesela akidetske prirode? Ili da je od malo važnih mesela?
Slično ovome je rekao šejh Bin Baz – 'Ko kaže da se Sunce ne krede, počinio je kufr negirajudi jasne kuranske ajete.'
Ni zdrava logika ne podržava hipotezu da se Zemlja okrede oko Sunca
Ako upitate ljude koji zastupaju teoriju okretanja Zemlje oko svoje ose kojom se to brzinom ona okrede, redi de vam brojku od 1670 km na čas. Zamislite, 1670 km na čas! Ovo znači da, kada bi se neka osoba zadržala sahat vremena u vazduhu, u helikopteru ili nekom balonu ili slično, ta osoba bi za sat vremena bila u Americi, a ne više ovdje u Evropi. Ovo bi se desilo kada bi se Zemlja zaista okredala brzinom od 1670 km na čas.
Dalje, kada bi se Zemlja okredala ovom ogromnom brzinom nastalo bi tako jako strujanje vazduha i takvi strahoviti vjetrovi da nema čovjeka na svijetu koji bi to mogao izdržati. Apsolutno. I svako ko čita Kur’an vidi da je Uzvišeni Allah spomenuo svaku stvar na njenom mjestu, i ljude, i životinje, i mora i rijeke itd. Kada bi se tlo kretalo takvom brzinom kao što tvrde ti zabludnici u svojim nemogudim i nedokazivim teorijama, nema šanse da bi rijeka mogla ostati na svome mjestu a da se ne prelije zbog tolike brzine pomjeranja tla, ne bi se ljudi i životinje mogli normalno kretati, jednostavno, na dunjaluku ne bi bilo stabilnosti i život bi bio nemogud. Kako je mogude da ti i ja, momentalno i bez poteškode primjetimo mnogo manje pomjeranje tla prilikom zemljotresa, a nikako ne primjedujemo svakodnevno pomjeranje tla tolikom nevjerovatnom, gigantskom brzinom?
Međutim, njihovim fantazijama tu nije kraj. Oni tvrde da se Zemlja okrede oko Sunca brzinom od 108 000 km na čas! Svako ko se makar jednom u vozio kolima brzinom vedom od 100 km na čas, dobro zna o kakvoj se sili tu radi, i da je tokom te vožnje praktično nemogude bilo šta raditi, osim da se insan prilijepi za sjedište i čini dovu Allahu da ga sačuva. A ovi zabludnici hode da nas ubijede da se tlo na kome živimo okrede brzinom od 108 000 km na čas oko Sunca, a brzinom od 1670 km na čas oko svoje ose. Ovo je zaista jedna ogromna glupost. Glupost, koja je ljudima servirana, kao što je rekao šejhul islam Ibn Tejmijje (govoredi o zabludjelim skupinama) poput svinjskog mesa na poslužavniku od zlata. Tako oni uljepšavaju njihove zablude i onda nam ih serviraju na zlatnom poslužavniku.
Poslušajte koliko se po njima Zemlja okrede. Po njima, ona se okrede na više načina.
- Prvo – oko svoje ose, brzinom od 1670 km na čas. Ako uđeš u auto i voziš 100 na sat, iako imaš stakla na kolima i unutraje udobno, itekako osjedaš ovo kretanje i njegovu silu. Sljededa stvar, zamislite avion koji putuje u suprotnom pravcu od tobožnjeg
pravca okretanja Zemlje. Avionu bi u tom slučaju trebala brzina od 1670 da bude na nuli, tj da anulira brzinu okretanja Zemlje, plus još mnogo veda brzina da bi se kretao tj bilo gdje stigao. Međutim, ako bi avion putovao u pravcu kretanja Zemlje, onda bi mu bilo dovoljno samo da uzleti i sačeka u vazduhu da se Zemlja orene, i bio bi tamo gdje želi.
- Drugo – oko Sunca brzinom 108 000 km na čas.
- Trede – Zemlja zajedno sa čitavim sunčanim sistemom se vrti oko centra 'naše galaksije' brzinom od 800 000 km na čas.
- Četvrto – Zemlja se po njima okrede i oko jedne zvijezde brzinom od 70 000 km na čas.
- Peto – zajedno sa Suncem se okrede (iz razloga što se po njima svemir širi) brzinom od 50 miliona milja.
I nakon svega toga mi, po njima, ništa ne osjedamo, ne vidimo i ne primjedujemo.
Zar demo od ateista učiti historiju stvaranja?
Kroz historiju čovječanstva, mnoge paganske sekte su obožavale Sunce, stavljajudi ga u centar svega i pripisujudi mu Allahova svojstva. Te sekte su vjerovale da je Sunce stvoritelj i održavatelj Zemlje, mjeseca i zvijezda. Slično tome, naučnici tvrde da je Sunce izvor života, a da je Zemlja bila nekakva svemirska prašina, koja se vrtila u krug milionima i milijardama godina, sve dok se nije ohladila i formirala masu koja je pogodna za nastanak života. A ovo je polazište teorije evolucije koju zastupa Darvin. On nije rekao da je čovjek nastao od majmuna a da je majmuna stvorio Bog. Ne, ved je tvrdio da je čovjek evolucijom nastao od majmuna, i da je milionima i milionima godina prije toga bio nekakav gmizavac, a prije toga vodozemac, a prije toga ameba i sve tako do Sunca, svemirske prašine, big benga...
Međutim, Svemodni Stvoritelj kaže:
„Ja nisam uzimao njih za svjedoke prilikom stvaranja nebesa i Zemlje ni neke od njih prilikom stvaranja drugih i za pomagače nisam uzimao one koji na krivi put upuduju.“(Al-Kehf, 51)
Uzvišeni ne uzima kafire kao svjedoke za njegovo stvaranje. I ti vidiš da sve ove njihove teorije vode pravo u kufr. I ako obratimo pažnju, vidjedemo da su najvedi i najpoznatiji od tih naučnika svi bili ateisti. Njutn, Kopernik, Galileo, Darvin... Niko od njih nije vjerovao u postojanje Boga. A kada neko ne vjeruje u Stvoritelja, on onda sve pojave u prirodi objašnjava na način koji de se podudarati sa njegovim kufrom. Nevjernik jednostavno ne shvata posebnu važnost koju je Allah pridao Zemlji, pa je zato obezvrijeđuje govoredi da je ona negdje u nekom kutku svemira, a da je Sunce ono koje joj daje život... I čest je govor nevjernika – ’Ko
smo mi da tako oholo vjerujemo da smo sami u svemiru’ itd. Nakon ovakvog zabludjelog vjerovanja se samo nadovezuju nove zablude, poput one o postojanju vanzemaljaca.
U ovo vjeruju samo ljudi koji ne priznaju Stvoritelja svjetova, koji je Zemlju stvorio da bude u centru univerzuma, kao jedinu pogodnu za život. Ni planete, ni Sunce, ni mjesec, ni zvijezde, ni jedno od njih nije stvoreno za život, ved samo Zemlja, koju je Allah stvorio posebnom i smjestio je u centar svega. Islamsko vjerovanje i koncept jeste da je Zemlja u središtu svemira, i da su sedmero nebesa iznad nas, a ispod nas sedam zemalja, od kojih je posljednja esfelus safilin (sedma zemlja) džehennem.19 I ovo su rekli selefi, i Ibn Tejmijje, Ibn Kethir, i Uthejmin i mnogi drugi islamski učenjaci. Nevjernici s druge strane tvrde da je Zemlja negdje u došku svemira, milionima galaksija i svjetlosnih godina udaljena, i samo se vrti i okrede... Ovo je potpuno pogrešan, apsurdan koncept. Međutim, neki ljudi koji sebe zovu muslimanima se trude da sve to proljepšaju i protumače na način da se to nekako poklopi sa Kur’anom. Zbog ovoga je rekao šejh Uthejmin:
„Obavezno je za onoga ko govori o naučnim čudima i veže ih za Kur’an da ima 2 stvari: prvo, mora potpuno i apsolutno osigurati da je ova naučna stvar dokazana.“
A kako de po ovom pitanju on to učiniti, kada znamo da sva ta 'istraživanja' dolaze od strane najvedih Allahovih neprijatelja? Da li de taj čovjek otidi u Nasu da ih zamoli da mu daju dokaze? Mnogi naučnici koji su nekada radili za Nasu danas svjedoče da je ta agencija ciljano osnovana da falsifikuje i izmišlja tobožnje dokaze o svemiru ustvari na taj način poturajudi teoriju o big bengu, i Darvinove i Kopernikove ideje.
Drugi uslov koji spominje šejh Uthejmin: „On mora biti siguran da je značenje određenog ajeta ispravno navedeno.“ Jer, mnogi često nekim ajetima daju značenje koje nema nikakve veze sa njegovim ispravnim tefsirom.
Naravno da mi ne negiramo sve što nauka otkrije i potvrdi, ali nije isto kada je to tu pred našim očima i mi imamo uvid u to i jasno je dokazano, i kada je nešto apstraktno, nedokazivo i samo teorija, hipoteza. I druga, važnija stvar, nije isto kada imamo u Kur'anu i sunnetu dokaze koji negiraju njihove tvrdnje,kao što je to u slučaju ove mesele, i kada ih nemamo. Mi smo muslimani, i naravno da demo uvijek dati prednost šerijatu nad tvrdnjama kafira.
Na kraju kažemo - mi smo ovdje pojasnili islamski stav po ovom pitanju, uz šerijatske dokaze, i to je ono čime nas Uzvišeni Allah zadužuje. Ako neko želi da se detaljnije informiše može se vratiti na brojna dijela koja je ulema napisala u vezi sa ovom meselom.
19 Učenjaci tefsira su rekli za Sidždžin, da je to ova zadnja, sedma, najniža zemlja. I rekli su da je to prebivalište duša nevjernika, u njihovim kaburovima.
Molimo Allaha da muslimanima otvori prsa za istinu u svakom pogledu, da nam svima podari sabur, bogobojaznost, iskrenost, odlučnost i ustrajnost u njegovoj vjeri, sve dok nam ne dođe smrt, i naša posljednja dova je – hvaljen neka je Allah, Gospodar Svjetova.

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот