Ес селаму алејкум ве рахметуАллах ве Берекетуху и добре дојдовте на www.ahlu-sunnah.org.

За да се окористите од сите функции на форум, ве молиме да се регистрирате или со вашето корисничко име логирате.

Latest topics
» Alisan
Сре 11 Апр 2018, 6:03 pm by Alisan

» Намазот не е исправен (валиден) зад оној кој што ги оправдува..
Саб 18 Јун 2016, 4:40 am by muwehid

» Салават на Пратеникот Мухаммед (а.с.)
Саб 18 Јун 2016, 4:18 am by muwehid

» Менсур ал-Салими- "Спомнувајте Ме а и Јас ќе ве спомнувам (Ел-Бекара, 152)"
Пон 13 Јун 2016, 9:32 pm by Muwehhid

» Кога ќе сватеме???
Нед 12 Јун 2016, 9:34 pm by Muwehhid

» Ја сменија верата, но ја нарекуваат "ислам"
Саб 11 Јун 2016, 8:51 pm by Muwehhid

» Дали е дозволено мевлуд?
Сре 27 Апр 2016, 11:09 am by Abu Al-Amin

» Шејх Сулејман ибн Насир ел-Улван за техакум
Вто 08 Мар 2016, 12:26 am by Haqq

» Бајрам
Нед 06 Мар 2016, 2:36 pm by Haqq

» Реката на трпението и нејзините притоки
Пет 04 Мар 2016, 7:48 pm by hidzab

» Pozdrav
Пон 15 Фед 2016, 11:52 pm by Abu Al-Amin

»  шейха доктора / Тарик гураб: Вопросы и ответы о колдовстве и лечения
Нед 14 Фед 2016, 7:30 pm by nourna

» abdul fetah
Сре 03 Фед 2016, 12:02 am by Abu Al-Amin

» Хадиси на Мухаммед а.с
Сре 06 Јан 2016, 7:16 pm by medi

» Аллах нас ни е потребен
Сре 02 Дек 2015, 7:26 pm by Muwehhid

Кој е он-лајн?
Севкупно има 16 членови он-лајн :: 0 Регистрирани, 0 Скриени и 16 Гости :: 1 Bot

Никој

Најмногу членови кои го посетиле форумот воеднаш се 321 во Нед 09 Апр 2017, 12:13 am
Барај
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Top posters
Muaz al Islam (1690)
 
LAUTKA (1011)
 
Muwehhid (937)
 
Келиметул-Хакк (594)
 
Muslima4Islam (589)
 
Abu Al-Amin (479)
 
Al-Ghuraba (360)
 
Monoteizam (343)
 
muharem fazli (323)
 
Haqq (253)
 

Statistics
Постојат b>1266 регистрирани членови
Најновиот регистриран член е Lorensa

Нашите членови се испратиле точно 8261 мислења in 2387 subjects

You are not connected. Please login or register

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down  Порака [Страна 1 of 1]

1 фикихот над Хадисот on Пон 05 Сеп 2011, 12:07 am

ibret

avatar
Активен член
Ес селамун алејкум ве рахметуллах!
Бидејќи за мене ми изгледасе не логично и збунуваќки ова прашање , па би ве замолил за објаснување: Како е можно и во кои прилики би можело да Фикихот е над хадисот,ако го знаиме редоследот како оди во фикихот???
Аллах џ.ш. да ве награди!!!


______________________________________________

2 Re: фикихот над Хадисот on Пон 05 Сеп 2011, 12:10 am

LAUTKA

avatar
Модератор
Модератор
ibret напиша:Ес селамун алејкум ве рахметуллах!
Бидејќи за мене ми изгледасе не логично и збунуваќки ова прашање , па би ве замолил за објаснување: Како е можно и во кои прилики би можело да Фикихот е над хадисот,ако го знаиме редоследот како оди во фикихот???
Аллах џ.ш. да ве награди!!!

Селам Алејкум Аџоо!!!

Добре дојде по подолго време Иншаллах сите заедно че се потрудиме да приложеме Исламски стаф во врска со темава??


______________________________________________
Аллаховата вера е - Исламот, навистина! Оние со дадената им Книга се разединија токму тогаш кога им дојде знаење. Беа еднинадруги себични. А оној кој не ги признава ајетите Аллахови... па, Аллах е Брз Пресметувач, навистина!

3 Re: фикихот над Хадисот on Пон 05 Сеп 2011, 1:52 am

Abu Al-Amin

avatar
Брат
Брат


Прашањето е на место, брат ibret! Но степен по степен, иншАллах!

Добив линк од темата, која што е од „НЕ„ исламската заедница, со истиов наслов.

Многу добро објаснато, во врска со разбирање и користење на Ахадит - но насловото, воопшто неје исправен, како што е начин на суфистичката, мартуридичката и ашаритската зекта, на шабааб да ги онеси во заблуда и одметнување на патот кои што го следат.

Наравно! Опасно е, многу опасно е да примаш, научиш и цитираш некој хадис а во исто темата да ја промаршиш.

Ве ке ви дадам пример: Тие зекташи го цитираат на многу пати хадисот, со кои така на речениот „добар„ бидат го оправдуваат, ко гласи:

“Koј во Исламот ке внесе некоја убава новаторија,за неа ке биде награден и ке ја има наградата на секој оној,кој после него ке ја чини, со тоа што од нивната награда нема ништо да одзема, a кој во Исламот ке внесе некоја ружна новаторија,ке биде за неа казнет и ке го сноси гревот на оние кои тоа ке го чинат после него,а од нивните гревови ништо нема да одзема .”
(Mуслим,хадис бр. 1017; Tирмизи,хадис,бр. 2675; Aхмед, 4/ 357; Несаи, 5/ 75; Ибн маџе,хадис бр. 203.)

Во овој пример гледаме, дека тие, кои што тврдат, дека мораш да имаш знаење на хадиси, самите не го поштуваат тоа тврдење - зашто? Дека само 25% од тој хадис имаат зедено, со негирање на контекстот. Целосниот хадис гласи вака:

Една група боси мажи од племето „мурдар„, кои што имаа облека со флеки и на нивните потези сабју, дојдоа кај Аллаховиот пратеник . Кога пејгамберот ја виде нивната сиромаштија, се смена фарбата на неговиот лик. Му нареди на билал ел-хабаши да вика езан и икамет, и по тоа се изврши намаз. После намазот, зборуваше кон џемаетлиите; им ги цитира првите ајети ос сурето ниса, каде што е забрането, односот кон својата фамилија да прекрши и после тоа им го цитира 18. ајето од сурето ел-хашр, каде што е наредено, од својството да се даде, за на сиромашните да им се помогне. После тоа рече : „Верникот мора од динарот, дирханот, облеката, житото, хурми (благо овошје), дури од полонивата на една хурма, да даде садака (донација).„ На тоа, стана еден човек од племето анзар и донесе една кеса со пари која беше толку голема, што не би можела да фклопи во една машка рака. После тоа секој донесе нешто за јадење, облекување итк. Се собраа две купчиња за облекување и јадење. Аллаховиот пратеник многу беше зарадван и после цитирање на „ЛаиЛлаха ИллАллах (Шехадет), рече:

„Кој што во исламот ке отвори еден добар пат (во смисла за хаир работа), за него ке биде награден и ке ја има наградата на секој оној, кој после него ке ја чини, со тоа што од нивната награда нема ништо да одзема, a кој во Исламот ке отвори некој лош пат, ке биде казнет и ке го сноси гревот на оние кои тоа ке го чинат после него, а од нивните гревови ништо нема да одзема .”

Сега ги молам на ГОЛЕМИТЕ ИСЛАМСКИ НАУЧНИЦИ ВО МАКЕДОНИЈА од „НЕ„ Исламска заедница да ми објаснат, дали направил мухаммад - дури и поопширно да прашаме: Дали ги мотивирал на присутните во џамијата, да се потрудат да носат „Новотарии„ во исламот - или со неговиот примел и објаснал начин, со која метода имаат могучност, да ги потсетат на муслиманите, која обврска имаат кон сиромашни луџе? Наравно! Мухаммад ги потсетил на присутните Асхабии (радихуАллаху Анхум) дека со цитирање на Аллаховите зборови се може нај ефективно да се достигне до целта, која што ја носи во него - за да има голем успех на донација / а тоа, вАллахи, неје бидат него отворање на еден прекрасн пат, исламските обврски да се исполнат!

И сега за мене е многу лесно некој хадис да земам - половината негова да ја скратам и да викам: Еве доказ! Неузхубиллах!

Да се вратеме на прашањето твое!

Зашто спомнав, дека насловот неје добар - него фатален? Потеклото на фикх, како што е во исламот познат - на пример за клајнање, чистота, ибадет итк. - е куранот и хадисот!

Тоа значи: БЕЗ КУРАН И ХАДИС НЕМА ФИКХ!!!

Кој ни кажува дека клајнањето е за нами фарз? КУРАНОТ! А кој ни објаснува ВО ФИКХОТ како да се извршува клај нањето? ХАДИСОТ!

Кој ни објаснува, на кој начин да се извршува абдест? Куранот и хадисот!

Значи како што гледаме, насловот е навистина промаршен а текстот, доколку што го преминав со читање, добар, во неговото објаснување, дека не можеме ние, секој хадис онака да го интерпретираме, како што е во смисла - исто како што тие мојот цитиран хадис го вадат од контекст!

Доколку тие, Македонски Исламски Научници (macedonian Uláma) им лежи оваа тематика толку на срце, како нај важна во нашава денешна ситуација, ке им дадам две прашања - баш со тие теми, кои што ги објаснуваат под насловото „Фикот е над хадисот„!

1. Прашање во врска фикх:

Додека во вашите книги за намаз секогаш правете разлика меџу жени и мажи, во смисла, како да го извршува жената намазот а како да го извршува мажот намазот - донеситеми доказ од куран и сахих хадис, дека има разлика во извршувањето на истиот?

2. Прашање во врска со хадис:

Како што покушувате новотраии, со предходниот хадис да ги оправдате, би ве замолил да ми го објасните следниов хадис, кое што е од страна на ибн масуд (радихуАллахуАнх) како сахих пренесено:

Нај исправниот збор е Аллаховата книга и нај добриот правец е правецот врз мухаммед . Нај лоши основи се новотарии и секоја новотарија е бидат и секој бидат е одпат на десниот пат а секој одпат на десниот пат е во оган!

Сунан ибн меџа. Китаб "Ан Никах", Број 1/1893


Во оваа прилика цитирам еден прекрасен текст од на вашиот пост:


Мула Али ел-Кари коментира: Поранешните учители велеа: "Учителот на хадиси (Мухадис), без да има знаење во фикот е ист како продавачот на лекови без да биде лекар. Тој го има лекот но незнае што да започне со него; Учителот по право (Факих) кој нема знаење во хадисите е ист како лекарот без лекарства; Тој знае од што се состои лекот но тој го нема при рака.." - Али ел-Кари, Мутакад Еби Ханифете ел-Имам фи Абавеј ел-Ресул алејхи ел-Салат ве ел-Селам (стр.42)

Фала за одовор! Се надевам, дека ке го добиам - оти вие сте тие, што сте бранители на исправното сваќање на хадиси како и на фикхот - пардон - обратно: исправно сцаќање на фикхот и на хадисот, со неговите докази (преку хадисите) или неговите објаснувања (преку фикхот).


______________________________________________
Upatuvanjeto nema da se stinge bez znaenje a praviot Pat
ne bez strpljenje!
Majmoo-ul-Fataawaa , 10/40 - Sheikh-ul
Islam ibn Taymiyah


http://www.ahlu-sunnah.org

4 Re: фикихот над Хадисот on Пон 05 Сеп 2011, 7:31 am

Muaz al Islam

avatar
Модератор
Модератор
Еселамун Алејкум ве РахметуАллах ве берекатуху!!!



Драги брака и сестри иншАллах сакам да се искажам и јас во врска со ова прашање.



Захвалноста единствено припаѓа само на Аллах џ.ш, Господарот на сите светови Владарот на Судниот ден, Познавател на Видливото и невидлилвото. Нека е салават и селам на Последниот последен Пратеник Мухаммед с.а.в.с. на неговата чесна Фамилија, на Неговите племенити Асхаби и на сите оне кој го следат Патот и суннетот на Мухаммед с.а.в.с. до секоје добро до Јевмул Ахире.



По горенаведеното прашање од страна на Братот [You must be registered and logged in to see this link.] кое гласи вака:

Ес селамун алејкум ве рахметуллах!
Бидејќи за мене ми изгледасе не логично и збунуваќки ова прашање , па би ве замолил за објаснување: Како е можно и во кои прилики би можело да Фикихот е над хадисот,ако го знаиме редоследот како оди во фикихот???
Аллах џ.ш. да ве награди!!!

Алејкум селам ве рахметуАллах брате ибрет!

Како што кажа погоре за тебе ова изгледа не логично, па јас ке ти кажам дека за сите нас ова е нелогично да биде Фикхот над хадисот.

Редоследот нас ни е јасен кој оди во Фикхот.

Сега прво да спомнам дека: Фикх е терија на исламскиот закон, врз основа на учење на Куран и Суннет. (Ова е факт и сите треба да ни биде јасно)

Сега преку пример иншАллах ке се потрудам да докажам дека Фикхот не е над Хадисот.

А воедно да спомнам и се согласувам со Братот Абу Ал-Амин каде вели:

БЕЗ КУРАН И ХАФДИС НЕМА ФИКХ!!!!

Ова е Факт и сега ке го видиме:



Пример:

Во следниов пример ке наведам за Рамазанскиот пост па иншАллах пото ке видиме дека Фикхот иде од Куран и Хадис!

Што вели Аллах џ.ш во Аллаховата Книга:

О верници, пропишан ви е постот како што им беше пропишан и на оние пред вас за да бидете богобојазливи, и тоа одреден број на денови; кој ќе биде болен или е на пат, тогаш, нека ги напости тие денови; а оние кои не можат да постат - пропуштените денови нека ги откупат со нахранување сиромав. А кој, пак, доброволно ќе даде повеќе па, тоа е подобро за него. А ако постете - тоа е подобро за вас, само да знаете! (Ел-Бекаре183-184)

Потврда од Мухаммед с.а.в.с.

Пејгамеброт Мухаммед с.а.в.с. кажува дека Возвишениот Аллах џ.ш рекол:
„Секое дело што човекот ќе го направи му припаѓа исклучиво нему, а за секое добро дело има десеттострука награда. Постот е исклучиво Мој и Јас за него наградувам.Постачот го остава своето јадење,пиење и страсните желби поради Мене. Некој од вас кога пости, нека не се приближува кај својата жена и нека не зборува со лоши и навредливи зборови. Некој ако го напане и почне да го навредува, нека му каже: ЈАС ПОСТАМ! Оној што пости има две радости: Едната е кога прекинува со постење (ифтар) а втората е денот кога ќе го сретне својот господар. А оној што пости на Аллах му е попријатен од најдобријот мирис. “

(Бухари, Муслум, Дерими, Ахмед, Насаи, Ибн Маџе)



Драги Брака и Сестри преку овој пример можеме јасно да видиме дека правилото за постење е дојдено После Објавата на Мухаммед с.а.в.с. А воедно Мухаммед с.а.в.с. ова го потврдува како Аллах џ.ш ни наредил и која е Аллаховата награда за Постот.

Мислам на кратко се потрудив јасно да се искажам во врска со Горенаведеното поставено пашање.



Доколку ненамерно сум згрешил Го молам на Аллах џ.ш да ми опрости.



П.С/ Доколку имам згрешено ке ве молам Корегирањтеме.

БаракАллах Фикум!


______________________________________________

[You must be registered and logged in to see this link.]


Задоволен сум Аллах субханеху ве те’ала, да ми биде мој Господар, Мухаммед, саллАллаху алејхи ве селлем, мој Пратеник, Исламот да ми биде моја вера, Куранот да ми биде мој Устав, Џихадот да ми биде мој Пат и Смрта на Аллаховиот пат да ми биде моја најсакана желба.
http://www.ahlu-sunnah.org

5 Re: фикихот над Хадисот on Вто 06 Сеп 2011, 12:31 am

Muaz al Islam

avatar
Модератор
Модератор
Брате [You must be registered and logged in to see this link.] иншАлалх сега сакам да кажам следното додека сме во ова поле:

Како што можеме да вивиме тука во насловот кој е наведен станува збор за Фикх и Хадис, меѓу ове две работи има голема разлика и тешко на оној кој што ги споредува субханАллах (Тешко на (Не) исламска заедница, кој дава ваква споредба).

Сега да кажеме Што е тоа Фикх а што Хадис за да му стане јасно на заблудената секта:

Што е Фикхот?

Фикхот е Исламско право. Ова право отфаќа гранка во Шеријатот.

Што е Хадис?

Хадис се зборовите на Мухаммед с.а.в.с.

Сега зарем на ове два термини ке даваме споредба субханАллах Аллах да чува.

Уште еднаш ке ви потенцирам до: (не) исламска заедница. Фикхот е Исламско право што во своите Аргументи ги опфача: Куранот, Хадисот, иџмата и кијасот.



Ако гледаме сега на исламски гледна точка погрешно е да се споредува кој е повисок, Дали е Фикхот или Хадисот повисок.



Ке напоменам исто дека во исламот е дозволено како секој верник што треба да знае Ако го запраша некој да знае да одговори: што е куран а што хадис а што е фикх.



Во фикхот како аргументи се куранските Ајети како и хадисите, иџмата и кијасот. Но треба секогаш да имаме на ум дека како толкувач на Куранот го земаме хадисот како потврда од Мухаммед с.а.в.с.



И уште ова брака и сестри треба да го знаеме: Фикхот немоше да биде фикх доколку не се користи Курански и Суннетски докази за истото.


______________________________________________

[You must be registered and logged in to see this link.]


Задоволен сум Аллах субханеху ве те’ала, да ми биде мој Господар, Мухаммед, саллАллаху алејхи ве селлем, мој Пратеник, Исламот да ми биде моја вера, Куранот да ми биде мој Устав, Џихадот да ми биде мој Пат и Смрта на Аллаховиот пат да ми биде моја најсакана желба.
http://www.ahlu-sunnah.org

6 Re: фикихот над Хадисот on Вто 06 Сеп 2011, 8:25 pm

LAUTKA

avatar
Модератор
Модератор
Abu Al-Amin напиша:

Прашањето е на место, брат ibret! Но степен по степен, иншАллах!

Добив линк од темата, која што е од „НЕ„ исламската заедница, со истиов наслов.

Многу добро објаснато, во врска со разбирање и користење на Ахадит - но насловото, воопшто неје исправен, како што е начин на суфистичката, мартуридичката и ашаритската зекта, на шабааб да ги онеси во заблуда и одметнување на патот кои што го следат.

Наравно! Опасно е, многу опасно е да примаш, научиш и цитираш некој хадис а во исто темата да ја промаршиш.

Ве ке ви дадам пример: Тие зекташи го цитираат на многу пати хадисот, со кои така на речениот „добар„ бидат го оправдуваат, ко гласи:



Во овој пример гледаме, дека тие, кои што тврдат, дека мораш да имаш знаење на хадиси, самите не го поштуваат тоа тврдење - зашто? Дека само 25% од тој хадис имаат зедено, со негирање на контекстот. Целосниот хадис гласи вака:



Сега ги молам на ГОЛЕМИТЕ ИСЛАМСКИ НАУЧНИЦИ ВО МАКЕДОНИЈА од „НЕ„ Исламска заедница да ми објаснат, дали направил мухаммад - дури и поопширно да прашаме: Дали ги мотивирал на присутните во џамијата, да се потрудат да носат „Новотарии„ во исламот - или со неговиот примел и објаснал начин, со која метода имаат могучност, да ги потсетат на муслиманите, која обврска имаат кон сиромашни луџе? Наравно! Мухаммад ги потсетил на присутните Асхабии (радихуАллаху Анхум) дека со цитирање на Аллаховите зборови се може нај ефективно да се достигне до целта, која што ја носи во него - за да има голем успех на донација / а тоа, вАллахи, неје бидат него отворање на еден прекрасн пат, исламските обврски да се исполнат!

И сега за мене е многу лесно некој хадис да земам - половината негова да ја скратам и да викам: Еве доказ! Неузхубиллах!

Да се вратеме на прашањето твое!

Зашто спомнав, дека насловот неје добар - него фатален? Потеклото на фикх, како што е во исламот познат - на пример за клајнање, чистота, ибадет итк. - е куранот и хадисот!

Тоа значи: БЕЗ КУРАН И ХАДИС НЕМА ФИКХ!!!

Кој ни кажува дека клајнањето е за нами фарз? КУРАНОТ! А кој ни објаснува ВО ФИКХОТ како да се извршува клај нањето? ХАДИСОТ!

Кој ни објаснува, на кој начин да се извршува абдест? Куранот и хадисот!

Значи како што гледаме, насловот е навистина промаршен а текстот, доколку што го преминав со читање, добар, во неговото објаснување, дека не можеме ние, секој хадис онака да го интерпретираме, како што е во смисла - исто како што тие мојот цитиран хадис го вадат од контекст!

Доколку тие, Македонски Исламски Научници (macedonian Uláma) им лежи оваа тематика толку на срце, како нај важна во нашава денешна ситуација, ке им дадам две прашања - баш со тие теми, кои што ги објаснуваат под насловото „Фикот е над хадисот„!

1. Прашање во врска фикх:

Додека во вашите книги за намаз секогаш правете разлика меџу жени и мажи, во смисла, како да го извршува жената намазот а како да го извршува мажот намазот - донеситеми доказ од куран и сахих хадис, дека има разлика во извршувањето на истиот?

2. Прашање во врска со хадис:

Како што покушувате новотраии, со предходниот хадис да ги оправдате, би ве замолил да ми го објасните следниов хадис, кое што е од страна на ибн масуд (радихуАллахуАнх) како сахих пренесено:

Нај исправниот збор е Аллаховата книга и нај добриот правец е правецот врз мухаммед . Нај лоши основи се новотарии и секоја новотарија е бидат и секој бидат е одпат на десниот пат а секој одпат на десниот пат е во оган!

Сунан ибн меџа. Китаб "Ан Никах", Број 1/1893


Во оваа прилика цитирам еден прекрасен текст од на вашиот пост:




Фала за одовор! Се надевам, дека ке го добиам - оти вие сте тие, што сте бранители на исправното сваќање на хадиси како и на фикхот - пардон - обратно: исправно сцаќање на фикхот и на хадисот, со неговите докази (преку хадисите) или неговите објаснувања (преку фикхот).

Прекрасно објаснато Аллах џ.ш да те награди Акхии!!!!


______________________________________________
Аллаховата вера е - Исламот, навистина! Оние со дадената им Книга се разединија токму тогаш кога им дојде знаење. Беа еднинадруги себични. А оној кој не ги признава ајетите Аллахови... па, Аллах е Брз Пресметувач, навистина!

Sponsored content


Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот  Порака [Страна 1 of 1]

Permissions in this forum:
Не можете да одговарате на темите во форумот